WRC 3 – gameplay direkt ifrån Wales

Robot
WRC 3 – gameplay direkt ifrån Wales

Spana in rallyåkning från den walesiska skogen.

#wrc-3


Medlem
WRC 3 – gameplay direkt ifrån Wales

Vet inte varför.. men jag gillade V-Rally till PS1an.. sedan dess tycker jag att alla Rally spel blivit sämre, när de försöker bli mer av en simulator än skön arkadracing.

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Vet inte varför.. men jag gillade V-Rally till PS1an.. sedan dess tycker jag att alla Rally spel blivit sämre, när de försöker bli mer av en simulator än skön arkadracing.

Rallisport Challenge var skön arkadrally

Medlem

Såg gutt ut men kändes inte vägen och marken bredvid vägnen lite väl slät. Nu snackar jag inte om hoppen å sånt utan små gropar å sånt i marken. Bara att åka med en bil på en bra skogsväg så skumpar det rejält.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Kan lika gärna fortsätta spela mitt Dirt 3.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Vet inte varför.. men jag gillade V-Rally till PS1an.. sedan dess tycker jag att alla Rally spel blivit sämre, när de försöker bli mer av en simulator än skön arkadracing.

När det kommer till arkadracing så är Sega Rally oslagbart, och då givetvis på arkadmaskin

Medlem

Jag testade demoversionen häromkvällen och... I was disappoint :\
Det flyter inte i 60 fps, det är värdelös styrning(som man möjligen lär sig med tiden) och grafiken är inte top notch, ändå kan dem inte fixa fpsen...

Medlem

Verkar lite för mycket "arcade" tycker jag. :/

Tråkigt... skulle gärna se lite mer realism.

Medlem

Demoversionen luktade lågbudget på alla avdelningar. Kanske kan vara kul ändå för vissa. Jag tycker det är konstigt att det ska vara så jävla svårt att göra ett bra rallyspel nu för tiden.

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Vet inte varför.. men jag gillade V-Rally till PS1an.. sedan dess tycker jag att alla Rally spel blivit sämre, när de försöker bli mer av en simulator än skön arkadracing.

V-Rally was the bomb, shitt va jag nötte det spelet.

Medlem

http://youtu.be/wwG_P6qi_ug?hd=1

Kolla på denna video istället, den låg upplösta FZ videon går det knappt att se bilen på, fattar inte varför de envisas 360p videos här på FZ.

Medlem

Lirade demon häromdan och tyckte det va riktigt bra faktiskt.
Längtat länge efter ett bra rally spel, Dirt serien har ju trillat ner i ett svart hål sen länge.

iaf inhandlas dag 1!

Medlem

B spel... förrra sög, och detta verkar lika dåligt. Grafiskt ingen höjdare, men det som stör mig mest är bilfysiken, ljudet, kontrollen. Låt codemasters eller nån annan göra nästa WRC, för milestone studios vet inte vad dom håller på med...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar