Planetary Annihilation-kickstartern – en succé

Robot
Planetary Annihilation-kickstartern – en succé

Utvecklarna har med 23 timmar till godo fått in mer än dubbelt så mycket som de inledningsvis eftersträvade vilket innebär att det massiva strategispelet får en drös häftiga nya funktioner.

#nyhetstips, #planetary-annihilation


Medlem
Planetary Annihilation-kickstartern – en succé

Definitivt ett köp för mig. Känns lite som Supreme Commander fast lite mer komiskt

Medlem

fan är kluven. Är riktigt pepp på spelets gameplay men detta är en utav de första spel jag verkligen känner avsmak för den grafiska desigenen. Kan inte riktigt sätta fingret på varför har inte så mkt problem med en sådan design annars men inte på ett strategispel


signatur
Medlem

Jäklar, nästan 2 miljoner dollar! Detta kommer vara fantastiskt roligt att spela ser det ut som.

Medlem

Har redan chippat in $100, spelet ser ut att vara det förlovade RTS spelet. Ser ut som det första spelet som kanske kan ge TA ett match i riktig RTS.

Hoppas bara att det nås upp till 2 miljoner så vi får ännu bättre musik till spelet.

Medlem

Hoppas att de kan spendera 100 dollar av de där 2 miljonerna för att lägga in det på Steam.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hoppas att de fixar till en lite mer stilren enhetsdesign i slutändan, lite mer åt SupCom 1/TA-hållet än SupCom 2-smörjan.

En slant fick de utan någon tvekan dock, konceptet är helt galet lovande - speciellt nu när de fixat så många delmål, och framförallt det senaste, Galactic War.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Inaktiv
Skrivet av john92:

fan är kluven. Är riktigt pepp på spelets gameplay men detta är en utav de första spel jag verkligen känner avsmak för den grafiska desigenen. Kan inte riktigt sätta fingret på varför har inte så mkt problem med en sådan design annars men inte på ett strategispel

Jag trodde jag va den enda men känner precis likadant.

Jag kan inte heller sätta fingrarna exakt på vad det är men gillar inte alls utseendet.

Medlem

Kickstarter och alla spel kommer göra mig totalt fattig... Ser intressant men lagt ut way to much på mindre spel de två senaste månaderna så behöver spara ett tag nu

Medlem
Skrivet av john92:

fan är kluven. Är riktigt pepp på spelets gameplay men detta är en utav de första spel jag verkligen känner avsmak för den grafiska desigenen. Kan inte riktigt sätta fingret på varför har inte så mkt problem med en sådan design annars men inte på ett strategispel

Skrivet av neonille:
Skrivet av john92:

fan är kluven. Är riktigt pepp på spelets gameplay men detta är en utav de första spel jag verkligen känner avsmak för den grafiska desigenen. Kan inte riktigt sätta fingret på varför har inte så mkt problem med en sådan design annars men inte på ett strategispel

Jag trodde jag va den enda men känner precis likadant.

Jag kan inte heller sätta fingrarna exakt på vad det är men gillar inte alls utseendet.

Håller verkligen med.

Älskar idén, men stör mig på att "realistisk" grafik verkar ha blivit opopulär nu för tiden. Jag menar, TA försökte se realistiskt ut (och lyckades rätt bra!). Samma f.ö. med, säg, Diablo 1 och 2 jämfört med Diablo 3. Nuförtiden MÅSTE spelet tydligen förvridas i en skitnödig konstnärlig stil för att folk ska vilja köpa det...?

Varför inte bara göra TA's grafik fast med detaljkvalitet kring Total War Shogun allt på högsta?

Medlem

lol, vilka pengagiriga smile dom hade i hela filmen. som investerare borde man väl få utdelning vid eventuell vinst?

Testpilot

Jättepepp för spelet , just Galactic War ser helt sjukt kul ut.

Ökade min insats från 50-90dollar igår bara för det!

Medlem
Skrivet av jamorro:

lol, vilka pengagiriga smile dom hade i hela filmen. som investerare borde man väl få utdelning vid eventuell vinst?

Fast det är grejen med kickstarter, du investerar inte i projektet, du stöttar det, vilket är en milsvid skillnad.

/ LordDaimos

Medlem

måste vara skönt att slippa investerare som inte kräver avkastning. det räcker väl att stötta en produkt om du köper den? får hoppas att det här inte är framtidens arbetsmodell. vi lägger till en planet och några vapen om vi får 100 000$ till!

ELF
Medlem

Har följt projektet nästan från början. Pledgade inte på Kickstarter, men slängde in 50 dollar via Paypal istället då jag inte pallade att skapa något nytt konto. Så jag sitter här och väntar på min kopia

Ska bli intressant att se vad de skriver efter 8 i kväll. Undrar om de avslöjar hur mycket de fick in via Paypal då....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Hoppas att de kan spendera 100 dollar av de där 2 miljonerna för att lägga in det på Steam.

De skall lägga upp det på steam via greenlight enligt deras kickstart sida.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av john92:

fan är kluven. Är riktigt pepp på spelets gameplay men detta är en utav de första spel jag verkligen känner avsmak för den grafiska desigenen. Kan inte riktigt sätta fingret på varför har inte så mkt problem med en sådan design annars men inte på ett strategispel

Skrivet av neonille:
Skrivet av john92:

fan är kluven. Är riktigt pepp på spelets gameplay men detta är en utav de första spel jag verkligen känner avsmak för den grafiska desigenen. Kan inte riktigt sätta fingret på varför har inte så mkt problem med en sådan design annars men inte på ett strategispel

Jag trodde jag va den enda men känner precis likadant.

Jag kan inte heller sätta fingrarna exakt på vad det är men gillar inte alls utseendet.

Håller verkligen med.

Älskar idén, men stör mig på att "realistisk" grafik verkar ha blivit opopulär nu för tiden. Jag menar, TA försökte se realistiskt ut (och lyckades rätt bra!). Samma f.ö. med, säg, Diablo 1 och 2 jämfört med Diablo 3. Nuförtiden MÅSTE spelet tydligen förvridas i en skitnödig konstnärlig stil för att folk ska vilja köpa det...?

Varför inte bara göra TA's grafik fast med detaljkvalitet kring Total War Shogun allt på högsta?

För att då skulle de behöva 10 000 000 istället för 2 000 000, de har valt den grafiken som är relativt billig och simple att göra.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av john92:

fan är kluven. Är riktigt pepp på spelets gameplay men detta är en utav de första spel jag verkligen känner avsmak för den grafiska desigenen. Kan inte riktigt sätta fingret på varför har inte så mkt problem med en sådan design annars men inte på ett strategispel

Skrivet av neonille:
Skrivet av john92:

fan är kluven. Är riktigt pepp på spelets gameplay men detta är en utav de första spel jag verkligen känner avsmak för den grafiska desigenen. Kan inte riktigt sätta fingret på varför har inte så mkt problem med en sådan design annars men inte på ett strategispel

Jag trodde jag va den enda men känner precis likadant.

Jag kan inte heller sätta fingrarna exakt på vad det är men gillar inte alls utseendet.

Håller verkligen med.

Älskar idén, men stör mig på att "realistisk" grafik verkar ha blivit opopulär nu för tiden. Jag menar, TA försökte se realistiskt ut (och lyckades rätt bra!). Samma f.ö. med, säg, Diablo 1 och 2 jämfört med Diablo 3. Nuförtiden MÅSTE spelet tydligen förvridas i en skitnödig konstnärlig stil för att folk ska vilja köpa det...?

Varför inte bara göra TA's grafik fast med detaljkvalitet kring Total War Shogun allt på högsta?

Fast samtidigt blir det lättdrivet och lättöverskådligt. Tycker designen är ganska neutral, utan att för den skull vara för enkel.

När jag kollade häromdan hade de kommit upp i typ 1,2M$, trodde inte ens att det skulle bli metall och lavaplaneter.

Drog $100-steget, kul med fysiska prylar ^^

Medlem

Inte för att föringa något i videon då allt såg kul och bra ut. Men det bästa var nog ändå Cavedog-loggan mitt i.

Medlem

Måttligt pepp

Medlem

Goody, goody, goody!

Medlem

Ett givet köp! Ge mig tecken på Energi Sköldar så är jag i himmlen!


signatur

01000001 01101100 01101100 00100000 01111001 01101111 01110101 01110010 00100000 01100010 01100001 01110011 01100101 00100000 01100001 01110010 01100101 00100000 01100010 01100101 01101100 01101111 01101110 01100111 00100000 01110100 01101111 00100000 01110101 01110011 00001010

Medlem

$20 000 från att de gör en dokumentär också (vilket vore awesome) men samtidigt så var det någon som kommenterade att de dessutom hade fått in ca $80 000 via PayPal (för folk som inte kan betala via Amazon) som inte är inräknat i summan på Kickstarter så troligtvis är alla mål uppnådda redan!

/ LordDaimos

six
Medlem

40$ och min första kickstarter donering så hoppas verkligen att jag inte blir besviken. Grafiken dom visat upp än så länge är inget att hurra över men hoppas verkligen att det blir i klass med supreme commander i slutändan.

CTI
Medlem

Live event startar om 3min, 19.00
http://www.twitch.tv/uberchannel


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

är det här spelet som sins of a solar empire? i så fall är jag sugen som fan.

Medlem

Mera Supreme Commander/Total Annihilation - är väl målet. Galet bra spel, så de har ett stort "ansvar" att axla, lyckas de med det kan de nog rättmätigt skära guld med täljkniv...


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Crap, missade att pledga

Medlem
Skrivet av reconsweden:

Crap, missade att pledga

Du kan köra via paypal i ca 10 dagar till på deras hemsida; www.planetaryannihilation.com

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av reconsweden:

Crap, missade att pledga

Du kan köra via paypal i ca 10 dagar till på deras hemsida; www.planetaryannihilation.com

Tackar!

12
Skriv svar