Humble Bundle 6 ute nu

Robot
Humble Bundle 6 ute nu

Betala vad du vill för en drös med indiespel – för sjätte gången. Den här gången inkluderas bland annat Torchlight.

#torchlight, #vessel, #s-p-a-z, #shatter, #rochard, #dustforce


Medlem
Humble Bundle 6 ute nu

Antingen är det en nolla för mycket på svenska kronor eller en nolla för lite på amerikanska dollar

Medlem

111 000 USD ≈ 732 000 SEK eller har jag missat något? Hur som helst roligt när spel kan dra in lite pengar till välgörenhet.

Medlem

Läste en nolla för mycket på dollarna.

Medlem

Kul med ytterligare en Humble Bundle! Kul att se att titlarna även går att spela på Linux.

Tyvärr fanns det inte direkt nåt spel som tilltalade mig, men vafan, kanske man slänger in lite ändå för att stödja utvecklarna. Vi får se!

Inaktiv

Inte den bästa bundeln de erbjudit men jag köper allt som är DRM-fritt. Kul att Torchlight finns med, ger mig en förhoppning om att Torchlight 2 kanske kommer DRM-fritt en vacker dag.

Medlem

Bara för mig betalningen krånglar?

Medlem

Kanske inte lika bra som förra men då var den ju i en klass för sig. Har testat Dustforce och S.P.A.Z och de var helt i min stil, Torchlight har man ju hört en hel del om och snart kommer ju uppföljaren som verkar bli vad Diablo 3 inte blev.

För mig är det ingen tvekan om att jag vill spela dessa spel, mitt problem är istället hur mycket jag kan undvara för att köpa de samt hur pengarna ska fördelas mellan de som gjort spelen, välgörenhet och de som ligger bakom Humble Bundle.

Inaktiv
Skrivet av PcGamer:

Kanske inte lika bra som förra men då var den ju i en klass för sig. Har testat Dustforce och S.P.A.Z och de var helt i min stil, Torchlight har man ju hört en hel del om och snart kommer ju uppföljaren som verkar bli vad Diablo 3 inte blev.

För mig är det ingen tvekan om att jag vill spela dessa spel, mitt problem är istället hur mycket jag kan undvara för att köpa de samt hur pengarna ska fördelas mellan de som gjort spelen, välgörenhet och de som ligger bakom Humble Bundle.

Ptja, jag känner iaf att Humble Store är en etablerad aktör vid det här laget och därför stannar min provision till dem på någon dollar och ungefär lika mycket till välgörenheten. Nog för att jag tycker det de gör är viktiga ändamål men jag vill främst att pengarna ska gå till utvecklarna för att uppmuntra dem att släppa sina alster utan kopieringsskydd och på så vis visa utvecklare (och utgivare) att det går att tjäna pengar även utan att sätta handklovar på sina skapelser.

Medlem

Låten till Rochard videon är bland det vackraste jag hört i musikväg på länge så bara den gör det värt att lägga en sjysst slant på paketet (hoppas nu bara den är med )


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Inaktiv
Skrivet av luftman:

Bara för mig betalningen krånglar?

Kör google wallet och det fungerar utmärkt.

Medlem
Skrivet av Brandter:
Skrivet av luftman:

Bara för mig betalningen krånglar?

Kör google wallet och det fungerar utmärkt.

Det är ju den som inte funkar ... inte amazon eller paypal heller :/

Medlem

Spelat Rochard någon timme nu och måste säga att det är helt jävla underbart. Härlig musik, underhållande gameplay och bra story.

Medlem

Riktigt bra bundle. Köpte direkt! Kan speciellt rekommendera Space Pirates and Zombies!


signatur

Bloggar/recenserar indiespel, litteratur och lite annat på Chogoling

1
Skriv svar