skamlös self promotion

Medlem
skamlös self promotion

Antar att, trots det galna anti-cod communityt här på FZ, finns fler än mina vänner som tycker om att se lite halvsunkiga montage/gameplays.

[http://www.youtube.com/user/enboomer/videos]

Hängt här på FZ sedan den var en renodlad Quake-site skulle gissa 98-99 nånstans.
Spelat i princip allt i fps-väg och blivit halvbra på det. Polarna har tjatat länge om att jag ska lägga upp lite videos..

Kombinerar min kärlek till hård musik med lite smisk-klipp för allmän beskådan

Peace!

Skrivet av enboomer:

Antar att, trots det galna anti-cod communityt här på FZ, finns fler än mina vänner som tycker om att se lite halvsunkiga montage/gameplays.

[http://www.youtube.com/user/enboomer/videos]

Hängt här på FZ sedan den var en renodlad Quake-site skulle gissa 98-99 nånstans.
Spelat i princip allt i fps-väg och blivit halvbra på det. Polarna har tjatat länge om att jag ska lägga upp lite videos..

Kombinerar min kärlek till hård musik med lite smisk-klipp för allmän beskådan

Peace!

Två frågor.

Vad använder du för att spela in gameplayet?

Hur kan man få "one-shoot-kill" på ca. 30 meters avstånd med en Spas 12? Du fuskar väl inte?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tjo!

www.playclaw.com <- använder jag för att spela in

Ingen aning, man chansar lite, tar skott man inte är hundra på om de räcker fram eller inte

Skrivet av enboomer:

Tjo!

www.playclaw.com <- använder jag för att spela in

Ingen aning, man chansar lite, tar skott man inte är hundra på om de räcker fram eller inte

Haha, OK

Ska kolla in playclaw.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av enboomer:

Tjo!

www.playclaw.com <- använder jag för att spela in

Ingen aning, man chansar lite, tar skott man inte är hundra på om de räcker fram eller inte

Haha, OK

Ska kolla in playclaw.

Jag vet inte om det är speciellt bra egentligen, Men det är väl det eller Fraps som verkar gälla på PC om man inte vill köpa nåt speciellt Capturecard eller någon sån där HD-PVR-pryl som alla som spelar konsoll verkar göra..

Lycka till

Skrivet av enboomer:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av enboomer:

Tjo!

www.playclaw.com <- använder jag för att spela in

Ingen aning, man chansar lite, tar skott man inte är hundra på om de räcker fram eller inte

Haha, OK

Ska kolla in playclaw.

Jag vet inte om det är speciellt bra egentligen, Men det är väl det eller Fraps som verkar gälla på PC om man inte vill köpa nåt speciellt Capturecard eller någon sån där HD-PVR-pryl som alla som spelar konsoll verkar göra..

Lycka till

Det du har postat var av bra kvalité, så programmet gör nog vad det ska.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Skulle hellre vilja se en video när du spelar utan Spas 12 eftersom det anses vara mer "noob vapen" än FMG med Akimbo.

Medlem

Haha! Noobvapen? värre än FMG akimbo?

Spas 12: 1 skott varje sekund som inte sällan ger träffmarkör snarare än en kill. begränsad range.

FMG AKimbo: ca 12,95 skott per sekund, 40-20 damage x 12,95 = 518-259 potentiell dmg per sekund enligt Den Kirsons forum. 36 skott per mag ungefär 3 sekunders Konstant ström av skott..

Ja det är fan precis som du säger...

Finns för övrigt videos utan hagel

den här t.ex:
https://www.youtube.com/watch?v=v2v_9NVHog0&feature=plcp

Inaktiv

Ja, noob vapen som är värre än FMG handlar inte om stats messigt, Det tar längre tid för dig att döda någon med Akimbo FMG än en Spas 12 pga spridningen på kulorna på Akimbo därav sämre.

Video relaterad så är det här bättre att posta så du visar upp dig istället för att springa runt med en Spas 12

Så fortsätt gärna med det. Spelade du mycket Modern Warfare 2?

Medlem
Skrivet av fall:

Ja, noob vapen som är värre än FMG handlar inte om stats messigt, Det tar längre tid för dig att döda någon med Akimbo FMG än en Spas 12 pga spridningen på kulorna på Akimbo därav sämre.

Video relaterad så är det här bättre att posta så du visar upp dig istället för att springa runt med en Spas 12

Så fortsätt gärna med det. Spelade du mycket Modern Warfare 2?

Tredje gången jag skriver det här jävla inlägget :@:@

I mw2 när det gick dåligt för folk plockade de fram tuben. I mw3 är det fmg-akimbo/ACR/MP7 som gäller.

Adrig sett någon ta fram pumphagel för att jämna ut oddsen lite.

Har polare som utan problem går 3-4 k/d med fmgs men knappt klarar 1/1 med hagel.

Oh well,

Jo kört alldeles för mycket mw2 för att det ska vara hälsosamt Kör det lite nu igen för omväxlings skull. Bra spel förrutom alla fuskande rysstubare :/

Inaktiv

I MW2 så var Spas 12 värre än tuben skulle jag vilja säga, jag tål mer noob tubes än Spas. Oavsett det så gillade jag verkligen MW2 troligtvis för att nuke fanns med, men har 479 timmar played på det.

Medlem

1156 timmar, just saying

och spasen i mw2 är 10 ggr bättre än den i mw3

Inaktiv
Skrivet av enboomer:

1156 timmar, just saying

och spasen i mw2 är 10 ggr bättre än den i mw3

wooah, bra jobbat

1
Skriv svar