Medlem
Skrivet av Sniper_Nr1:

Hur är spelet när det kommer till folk (Föräldrar) som inte har så mycket tid om kvällarna att lira? Är det ett sådant spel man kan sätta sig ned och spela en timme på en kväll lite snabbt och ändå ha skoj eller blir spelet bara tråkigt kortare sessioner?

Om du hade tänkt köra co-op med polare kan du räkna med att de kommer levla ifrån dig, och sen blir det single-player för din del medans de är uppe i höglevel-områdena. Så blir det alltid för mig iaf när det gäller coop i spel med levling.

Och detta är inte ett spel jag kan tänka mig att man skulle vilja spela singleplayer direkt.

Medlem
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av KatOne:

Ok, slår till nästa gång det är rea på Steam

Greenmangaming har det mycket billigare.

http://www.cjs-cdkeys.com/products/Borderlands-2-Steam-Key.ht...
265kr

Typ vadå, 20 kr billigare än från GMG som är steam authorized.

När jag kollar på GMG så kostar Borderlands 2 $53.99, season pass för Borderlands 2 $29.99, dvs närmare en hundralapp dyrare.
Eller har jag missat nåt rabatt där nånstans eller nåt sånt?

Inaktiv

Ser bra ut:)

What a PC Options menu is supposed to look like
Borderlands 2 options menu on PC.
TotalHalibut

Medlem
Skrivet av Bobbey:

Inte för att vara dryg men jag räknar kallt med att er recension av Mist of Pandaria kommer vara sjukt negativ och avslutas med en femma i betyg...

Lite som iPhone 5 previews... bu buuuh buuhuuu 10/10!

Men vad har det med Borderlands 2-recensionen att göra?


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Man kanske köper det om man hittar det på nån Rea....

Medlem
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av KatOne:

Ok, slår till nästa gång det är rea på Steam

Greenmangaming har det mycket billigare.

http://www.cjs-cdkeys.com/products/Borderlands-2-Steam-Key.ht...
265kr

Typ vadå, 20 kr billigare än från GMG som är steam authorized.

Va? Jag kollade priserna på GMG och det kostar ju:

Borderlands 2 - $53.99
Borderlands 2 Season Pass - $29.99

Season Pass är endast förköp av alla årets expansioner. Det kräver alltså att du har originalspelet redan.

Medlem
Skrivet av Norrin:
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av KatOne:

Ok, slår till nästa gång det är rea på Steam

Greenmangaming har det mycket billigare.

http://www.cjs-cdkeys.com/products/Borderlands-2-Steam-Key.ht...
265kr

Typ vadå, 20 kr billigare än från GMG som är steam authorized.

Va? Jag kollade priserna på GMG och det kostar ju:

Borderlands 2 - $53.99
Borderlands 2 Season Pass - $29.99

Season Pass är endast förköp av alla årets expansioner. Det kräver alltså att du har originalspelet redan.

Du får ju inte glömma 20% rabatten som är på första sidan

Edit:
Aha.. nu var den borta från första sidan.. aja.. http://blog.greenmangaming.com/2012/09/new-deals-september-17...

GMG20-AWDF9-Q1PEY

Medlem

Går det att köra splitscreen med sin kvinna på PS3?

Hittade inget om det i recensionen!

Medlem
Skrivet av gallon:

Går det att köra splitscreen med sin kvinna på PS3?

Hittade inget om det i recensionen!

Bara i Girlfriend mode

Medlem

Gillar inte att jag måste vänta ända tills på fredag för att lira det..

Medlem
Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av KatOne:

Ok, slår till nästa gång det är rea på Steam

Greenmangaming har det mycket billigare.

http://www.cjs-cdkeys.com/products/Borderlands-2-Steam-Key.ht...
265kr

Det är utan premiere club DLC. Väljer du till det på den sidan kostar det 315kr.
Du kan heller inte köpa season pass för 200kr på den sidan vilket du kan på GMG om du gör två olika köp med samma vocher code.

Så det är upp till dig om du tycker det är värt att spendera 15kr mindre för att köpa spelet på en skum sida utan DLC. Jag väljer hellre en säker sida och för ett stort spel som Borderlands 2 valde jag även att köpa season pass snorbilligt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Körde aldrig klart ettan då det blev för repetivt. Samma fiender/vapen/quests men med olika namn, oj vad roligt. Bossarna var grymma dock. Lär köpa 2an ett tag efter release


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av gallon:

Går det att köra splitscreen med sin kvinna på PS3?

Hittade inget om det i recensionen!

Även jag är intreserad av detta.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av Norrin:
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av KatOne:

Ok, slår till nästa gång det är rea på Steam

Greenmangaming har det mycket billigare.

http://www.cjs-cdkeys.com/products/Borderlands-2-Steam-Key.ht...
265kr

Typ vadå, 20 kr billigare än från GMG som är steam authorized.

Va? Jag kollade priserna på GMG och det kostar ju:

Borderlands 2 - $53.99
Borderlands 2 Season Pass - $29.99

Season Pass är endast förköp av alla årets expansioner. Det kräver alltså att du har originalspelet redan.

Du får ju inte glömma 20% rabatten som är på första sidan

Edit:
Aha.. nu var den borta från första sidan.. aja.. http://blog.greenmangaming.com/2012/09/new-deals-september-17...

GMG20-AWDF9-Q1PEY

Vänta.. Om jag förstår det här rätt, så får man Borderlands 2 för ca 280 kr med den koden från greenmangaming?!... Och det är en trovärdig sida?

Medlem
Skrivet av WardonE:
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av Norrin:
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av KatOne:

Ok, slår till nästa gång det är rea på Steam

Greenmangaming har det mycket billigare.

http://www.cjs-cdkeys.com/products/Borderlands-2-Steam-Key.ht...
265kr

Typ vadå, 20 kr billigare än från GMG som är steam authorized.

Va? Jag kollade priserna på GMG och det kostar ju:

Borderlands 2 - $53.99
Borderlands 2 Season Pass - $29.99

Season Pass är endast förköp av alla årets expansioner. Det kräver alltså att du har originalspelet redan.

Du får ju inte glömma 20% rabatten som är på första sidan

Edit:
Aha.. nu var den borta från första sidan.. aja.. http://blog.greenmangaming.com/2012/09/new-deals-september-17...

GMG20-AWDF9-Q1PEY

Vänta.. Om jag förstår det här rätt, så får man Borderlands 2 för ca 280 kr med den koden från greenmangaming?!... Och det är en trovärdig sida?

Jepp.

Greenmangaming är en authorised Steam key reseller. Det är inte sidor som CJs och g2play.

Koden för att köpa sänker priset på dyraste varan du köper med 20%. Om du gör två olika köp kan du använda koden först på Borderlands 2 och då kostar den ca 290kr.
Du kan använda den sen på season pass och då kostar den ca 190kr.
Köper du båda samtidigt funkar koden bara på en vara och då blir det fullpris på en av dom.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Vad jag förstår så är det i princip mer av ettan utan få förbättringar? Fortfarande en aktiv skill ( LOL) och samma repetiva gameplay. Förstår inte riktigt hypen med det här spelet, ettan var kul tills man helt plötsligt insåg hur fruktansvärt repetivt och tråkigt det var. Antar vissa personer aldrig fick upp ögonen i tid innan de klarade spelet

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Koden för att köpa sänker priset på dyraste varan du köper med 20%. Om du gör två olika köp kan du använda koden först på Borderlands 2 och då kostar den ca 290kr.
Du kan använda den sen på season pass och då kostar den ca 190kr.
Köper du båda samtidigt funkar koden bara på en vara och då blir det fullpris på en av dom.

Ja, så alltså om jag bara köper Borderlands 2, inget annat, så kan jag använda den koden Tack!

Medlem

Skulle va najs med en WiiU version också...:/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av uberpwnage2.0:

Verkar som det är "samma spel" fast bara förbättrat på det flesta fronter. Good stuff!

Bra skrivet btw Calle!

Typ så, och tack!

Skrivet av Norrin:

Intressant.

Men varför får det bara en fyra? Pga de första 10 uppdragen? Hela recensionen låter lite som en hyllningssaga och sen kommer betyget jag inte hade förväntat mig.

Det är ett jäkligt bra spel men ingen fullpoängare i min bok. Tillsammans funkade utmaningen perfekt i och med att ni kan reviva varandra men ensam kunde det bli ett par för många joggingturer tillbaka till en svår passage. Till exempel.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Verkar som det är "samma spel" fast bara förbättrat på det flesta fronter. Good stuff!

Bra skrivet btw Calle!

Typ så, och tack!

Skrivet av Norrin:

Intressant.

Men varför får det bara en fyra? Pga de första 10 uppdragen? Hela recensionen låter lite som en hyllningssaga och sen kommer betyget jag inte hade förväntat mig.

Det är ett jäkligt bra spel men ingen fullpoängare i min bok. Tillsammans funkade utmaningen perfekt i och med att ni kan reviva varandra men ensam kunde det bli ett par för många joggingturer tillbaka till en svår passage. Till exempel.

Prövar citera så det syns bättre, går det att spela splitscreen på p3 ellr xbox?


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

Har ingen aning om detta spel, har inte ens sett filmer på det.

Däremot känns det alltid lite sådär när en site säljer reklam som FZ gjort för spelet och sen fräsar på med en "SÅ JÄVLA BRA" recencion lite...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Ni vet väl att Dustin säljer Borderlands 2 för 269kr?


signatur

I think I am, therefore I am. I think.

Medlem

greenmangaming 20% off-kod
GMG20-AWDF9-Q1PEY

Medlem

har lirat det som en dåre, ett av dom roligaste spelen jag kan minnas på bra många år och visst fan är det väldigt skämtsam också, men ofta på en engelska nivå 14isar garanterat inte förstår till mer än hälften! har du varit dålig i skolan, så är det nu det straffar sig! :DD KÖP DETTA SPEL!!


signatur

//monster

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kane:

Har ingen aning om detta spel, har inte ens sett filmer på det.

Däremot känns det alltid lite sådär när en site säljer reklam som FZ gjort för spelet och sen fräsar på med en "SÅ JÄVLA BRA" recencion lite...

Det är väldigt täta skott mellan säljavdelningen och redaktionen. Visste inte ens att vi skulle ha Borderlands-reklam förrän jag såg den på sajten.


signatur
Medlem

Till de som undrar, ja Splitscreen på konsol finns för 2 players,
de två kan sen lira med andra online om de vill.

Medlem

Axton's Skill tree är redan färdigt, kan jag få spelet nu?

Inaktiv
Skrivet av Kane:

Har ingen aning om detta spel, har inte ens sett filmer på det.

Däremot känns det alltid lite sådär när en site säljer reklam som FZ gjort för spelet och sen fräsar på med en "SÅ JÄVLA BRA" recencion lite...

Tro mig, FZ behöver inte bli köpta för och ge detta spel ett bra betyg...underbart lir

Medlem

Mest underhållande spelet jag lirat på väldigt länge. Solklar 5/5 för mig

Medlem

Bästa liret i år. Solklart.
Grymt kul och bästa storyn!
Dessutom - laddningstiderna! Helt galet snabba även på min gamla Asus laptop.

Tycker det är lite synd att det inte får 5/5 men det kanske inte är tillräckligt originellt. Men 4/5 är ju fortfarande mycket bra.

123
Skriv svar