Zombies bekräftade till Black Ops 2

Robot
Zombies bekräftade till Black Ops 2

Teaser bekräftar de odöda zombiesarna – förvänta dig fullskalig trailer om en vecka.

#call-of-duty-black-ops-2-2


Medlem
Zombies bekräftade till Black Ops 2

Behövde detta ens bekräftas.. Har ju varit zombies i alla CoD spel som Treyarch gjort sen CoD:WaW och framåt!


signatur
Medlem

lul, hade vart en nyhet om zombies inte var med!

å andra sidan, mer skoj att läsa :>

Medlem

Det hade garanterat blivit ett köp om man hade kunnat välja att köpa halva spelet för en billigare slant. Bara ena skivan som innehåller kampanjen och zombies, för multiplayer innehållet är jag trött på


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Davwve:

Behövde detta ens bekräftas.. Har ju varit zombies i alla CoD spel som Treyarch gjort sen CoD:WaW och framåt!

Håller med om att vi redan visste att zombies skulle komma tillbaka. Men det är klart dom måste bekräfta det på nått sätt nån gång

Sedan måste jag bara påpeka att när du säger "ALLA spel Treyarch gjort sedan CoD:WaW" så låter det som 10 spel minst! xD Men i själva verket är det endast 2 spel...

OnT: Zombieläget kommer äga den är gången! Det är jag säker på


signatur

I want to play a game.

Inaktiv
Skrivet av Davwve:

Behövde detta ens bekräftas.. Har ju varit zombies i alla CoD spel som Treyarch gjort sen CoD:WaW och framåt!

Tänk efter igen, det var rykte om att zombies skulle vara med i själva singleplayer kampanjen. Så det är visst en nyhet. Började du läsa denna före den med ryktet?

Medlem

Jag tycker att dom skulle haft en Tomte invasion mode i stället..

Medlem

Har redan varit bekfräftat länge att zombies skulle komma. På någon behind the scenes video på cod officiella youtube-kanal och man kan också få en nuketown zombiebana om man förbokar spelet.

Medlem

Vill bara påpeka att de har sagt att de kommer göra en zombie kampanj.

Medlem
Skrivet av Davwve:

Behövde detta ens bekräftas.. Har ju varit zombies i alla CoD spel som Treyarch gjort sen CoD:WaW och framåt!

Du får det att låta som att de har gjort en väldig mängd spel med zombies när det faktiskt bara har rört sig om två hittills.

1
Skriv svar