Spela Saints Row: The Third gratis till helgen

Robot
Spela Saints Row: The Third gratis till helgen

Gratishelg på Steam är att vänta. Let's start pimpin' that swag.

#saints-row-the-third


Inaktiv
Spela Saints Row: The Third gratis till helgen

Jag rekommenderar det här spelet varmt. Det går att köpa billigt (kolla prisjakt) och är värt vartenda korvöre.

Medlem

Nej tack! Borderlands 2 till helgen <3

Medlem

Personligen tycker jag inte om det, alls.

Jag tyckte nästan att San Andreas var en smula för over the top ibland, vilket fick mig att liksom tvivla på inlevelsen :/

Saints Row 3 tar det problemet och gör det gigantiskt.

Medlem

Kan vara ganska kul att plöja igenom, men rekommenderar att man köper det från bargain bin av något slag.

AI'n kan vara ganska frustrerande och pga den skulle jag inte rekommendera detta spel till fullpris. (springer rakt mot en och skjuter)

Medlem

Kul spel. Men i helgen spelar jag Torchlight 2 varvat med Borderlands 2.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Fortfarande lite trasigt här och där. Bla är fortfarande motorljuden knappt hörbara när man kör bil, vilket många klagat på i deras forum.


signatur

Det var detta...

h!p
Medlem

Party Rock hela helgen då...

Medlem

Ja spelet är/var väldigt trasigt ang motorljuden.
Spelet är ganska bra endå men saints row 2 är det bästa i serien.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag trodde jag skulle hata det när jag köpte det på en steamrea, men spelet som en coop upplevelse är en av de bästa sådana jag haft ever. Sjukt skoj


signatur

Videomupp

Medlem

Jupp, Håller med Molotov, trean var ok, FÖR over the top, och man fick allt nerstoppat i halsen kändes det som (tittatittatittavilkacoolagrejersdukangörakollaråtihitihi).

Tvåan är bäst. Ettan var mest en GTA klon som inte riktigt visste om den skulle vara seriös eller crazy. Tvåan var spot on.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar