Kompletta achievements-listan för Assassin's Creed III

Robot
Kompletta achievements-listan för Assassin's Creed III

Varning för spoilers, så klart!

#assassins-creed-iii


Medlem
Kompletta achievements-listan för Assassin's Creed III
Citat:

Patent Not Pending - Craft one of Franklin's inventions to decorate your Manor.

http://www.youtube.com/watch?v=eQemvyyJ--g

Kan man göra en glass armonica så är jag nöjd !

Medlem

Vilken fint skriven rubrik, synd att ni inte kunde låta bli Ass-förkortningen i brödtexten

"Liberate all districts..." Ja, det fanns ju en hel del om jag kan min amerikanska historia.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Va vänta nu släpps det inte 31 october till xbox och ps3 ?

Inaktiv
Medlem

Vad jag vet så blev pc-releasen framskjuten till 22 nov. Konsollversionerna släpps som vanligt sista oktober.

Medlem

Antar alltså att få 100% sync på uppdragen finns kvar på achievement. Det var det värsta jag visste från brotherhood och revelations då jag inte fick göra hur jag själv ville för att nå målet eller t.ex använda vilket vapen jag ville.

Medlem
Skrivet av EGS8877:

Antar alltså att få 100% sync på uppdragen finns kvar på achievement. Det var det värsta jag visste från brotherhood och revelations då jag inte fick göra hur jag själv ville för att nå målet eller t.ex använda vilket vapen jag ville.

Tja man får ta det som en utmaning. Jag gjorde så att jag spelade lite som jag ville första gången och gick sen tillbaka i minnena som inte hade full sync för att klara utmaningarna.

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:
Skrivet av EGS8877:

Antar alltså att få 100% sync på uppdragen finns kvar på achievement. Det var det värsta jag visste från brotherhood och revelations då jag inte fick göra hur jag själv ville för att nå målet eller t.ex använda vilket vapen jag ville.

Tja man får ta det som en utmaning. Jag gjorde så att jag spelade lite som jag ville första gången och gick sen tillbaka i minnena som inte hade full sync för att klara utmaningarna.

Det har du rätt i. Det är ju inget som tvingar mig egentligen. Bra utmaning för er som är bra på det. Inget för mig med andra ord

1
Skriv svar