Battlefield-rea i Origin-butiken

Robot
Battlefield-rea i Origin-butiken
Medlem
Battlefield-rea i Origin-butiken

synd bf 1942 borde vara tillgängligt för alla

men annars ett bra erbjudande


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

Det enda jag kallar rea där är Battlefield 3.

Hade väl varit bättre om dom hade slängt ihop allt i ett paket för 200-300 kronor?

Inaktiv
Medlem

Inget tipstack?

Inaktiv

Hur tänker dom nu, varumärket Battlefield riskerar att urvattnas?

Dock fint med BF3 för 99sek, det är ju whopping billigt

Medlem

Meh.. sänk priset på Premium istället.

FM-guru
F.d. Sisyr

100 spänn för BF3? Det är ju en riktigt bra rea. Skulle vilja se Activision göra samma sak med senaste CoD-spelet. Höhö.

Medlem

värt att lägga några slantar på 2142 med tanke på åldern? och är det fortfarande folk som spelar online?

Medlem
Skrivet av kebbe:

Meh.. sänk priset på Premium istället.

Tänkte samma sak, betalar inte mer än 380kr för det, punkt slut


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Zibbit:

värt att lägga några slantar på 2142 med tanke på åldern? och är det fortfarande folk som spelar online?

1: Ja, helt klart.
2: Absolut..

Medlem

Jag är i Tyskland för närvarande och det verkar som rean på Battlefield 3 inte gäller här :/ bara Karkand-tillägget.

Dayum shame.

Medlem
Medlem

Dom här reorna förstör ju bara värdet på spelen. Tack så mycket EA!

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Dom här reorna förstör ju bara värdet på spelen. Tack så mycket EA!

Ska EA få skit för att dom rear ut spel?!

Inaktiv
Skrivet av TheShab:
Skrivet av Bojkott:

Dom här reorna förstör ju bara värdet på spelen. Tack så mycket EA!

Ska EA få skit för att dom rear ut spel?!

Det är ett skämt då EA uttalade sig negativt om Valves reor för ett tag sedan och anklagade dom för att dom urvattnar spelens värde genom alla sina reor. En vecka (ja en vecka) senare har dom sin egna rea på Origin....

Medlem

Ja vad ska man säga, hyckleri är väl det första jag tänker på när jag läser detta. Var inte EA emot den typ av reor som Valve kör med, sade de inte att det tenderar att fördärva märket eller nåt i den stilen.

Medlem
Skrivet av TheShab:
Skrivet av Bojkott:

Dom här reorna förstör ju bara värdet på spelen. Tack så mycket EA!

Ska EA få skit för att dom rear ut spel?!

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120612/ea-steam-degradera...

Tydligen klarar alla inte av skämt...

Medlem

dålig stil att köra rea exakt dom dagar 2 bra spel faktiskt blir släppta för en gångs skull. säkerligen mer ett försök att förstöra för dom än att bjuda oss på billig battlefield klassisk EA och Dice.


signatur

//monster

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av b3pp0:

dålig stil att köra rea exakt dom dagar 2 bra spel faktiskt blir släppta för en gångs skull. säkerligen mer ett försök att förstöra för dom än att bjuda oss på billig battlefield klassisk EA och Dice.

Haters gonna hate...

Inaktiv
Skrivet av Sisyr:

100 spänn för BF3? Det är ju en riktigt bra rea. Skulle vilja se Activision göra samma sak med senaste CoD-spelet. Höhö.

Cod spelen säljer utan rea.

Inaktiv
Skrivet av fall:
Skrivet av Sisyr:

100 spänn för BF3? Det är ju en riktigt bra rea. Skulle vilja se Activision göra samma sak med senaste CoD-spelet. Höhö.

Cod spelen säljer utan rea.

1+

Medlem
Skrivet av fall:
Skrivet av Sisyr:

100 spänn för BF3? Det är ju en riktigt bra rea. Skulle vilja se Activision göra samma sak med senaste CoD-spelet. Höhö.

Cod spelen säljer utan rea.

Vilket kan tas som ett vetenskapligt bevis på att CoD köparnas hiss inte går hela vägen upp..

Inaktiv
Skrivet av Harry Coma:
Skrivet av fall:
Skrivet av Sisyr:

100 spänn för BF3? Det är ju en riktigt bra rea. Skulle vilja se Activision göra samma sak med senaste CoD-spelet. Höhö.

Cod spelen säljer utan rea.

Vilket kan tas som ett vetenskapligt bevis på att CoD köparnas hiss inte går hela vägen upp..

Innan du kommenterar så ta reda på varför företag använder sig utav rea!

Jag förstår inte hur alla som gillar spel som Call of Duty som mig aldrig försöker klanka ner på andra spel men dom flesta Battlefield 3 fans gör allt för att "trycka ner" människorna som gillar cod eller spelserien. Det roligaste av allt är att dom flesta säger att Call of Duty är spel för barn, och Battlefield 3 för vuxna. Men kollar man alla kommentarer från Call of Duty fanboys till Battlefield 3 fanboys så märker man att målgruppen är omvänd.

Medlem

Hur länge håller rean på? någon som vet?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Dom här reorna förstör ju bara värdet på spelen. Tack så mycket EA!

Precis, någon borde tala om det för typ David DeMartini eller nån så dom fattar att hålla upp priserna lite bättre.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av TheShab:
Skrivet av Bojkott:

Dom här reorna förstör ju bara värdet på spelen. Tack så mycket EA!

Ska EA få skit för att dom rear ut spel?!

Det är ett skämt då EA uttalade sig negativt om Valves reor för ett tag sedan och anklagade dom för att dom urvattnar spelens värde genom alla sina reor. En vecka (ja en vecka) senare har dom sin egna rea på Origin....

Och med det vill du ha sagt att??

Eller börjar du fatta hur spel världen funkar


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av koleny:

Hur länge håller rean på? någon som vet?

Enbart idag enligt FZ, ser dock inte var på Origin det står

De hade kunnat sänka Premium och Premium Edition också, då hade jag kanske skaffat allt. Skaffade nu bara BF3

Medlem
Skrivet av Zibbit:

värt att lägga några slantar på 2142 med tanke på åldern? och är det fortfarande folk som spelar online?

Samma tanke som mig, märkte dock att det kostar 49kr på Webhallen.. Ca 70kr med frakt xD

Inaktiv
Skrivet av chopper:
Skrivet av Aresz:
Skrivet av TheShab:
Skrivet av Bojkott:

Dom här reorna förstör ju bara värdet på spelen. Tack så mycket EA!

Ska EA få skit för att dom rear ut spel?!

Det är ett skämt då EA uttalade sig negativt om Valves reor för ett tag sedan och anklagade dom för att dom urvattnar spelens värde genom alla sina reor. En vecka (ja en vecka) senare har dom sin egna rea på Origin....

Och med det vill du ha sagt att??

Eller börjar du fatta hur spel världen funkar

Va? Skämtet är ju om EA att dom säger "aja baja så får man inte göra" och nästa vecka gör likadant. Samt att EA av alla snackar om att urvattna varumärken, dom som mer eller mindre endast släpper uppföljare på uppföljare.
Vill inte göra något statement, utan det är ett skämt.

12
Skriv svar