Någon som lirar Starcraft 2: Heart of the Swarm?

Medlem
Någon som lirar Starcraft 2: Heart of the Swarm?

Tjena!

Min mailinbox fick idag en mysig betainvite till HotS. Är det några andra som har kört igång med betan? Och finns det kanske någon som kan tänka sig lira några 1v1 matcher "for fun" för att lära sig de nya enheterna och kicka igång lite? Har inga krav på röstkommunikation eller liknande.


signatur

Have a good time!

Medlem

Grattis först och främst!

Har inte fått någon beta men är grymt sugen. Skriv gärna vad du tycker om de nya enheterna om du lyckas få tag i någon att lira med


signatur

Bloggar/recenserar indiespel, litteratur och lite annat på Chogoling

Medlem

Lirat 2 games nu som protoss. Älskar oracle. Oerhört bra om inte fienden sätter upp vikings eller liknande nära alla sina positioner. Har inte använt motership core särskilt mycket då ingen har pushat mig tidigt. Hitills känns spelet mycket intressantare än Wings of Liberty. Flertalet fixar (slipper peta ut alla workers i början, ser hur många workers man har på mineralfälten och liknande) är oerhört sköna.


signatur

Have a good time!

Medlem

jag fick med det trevliga mailet i dag. har spelat toss hela WoL men tycker att de nya enheterna ser så oerhört tråkiga ut så jag bytte till terran. får storpisk men det är kul ändå.

måste lära mig att spela mech bara.

1
Skriv svar