Pro Evolution Soccer 2013

Robot
Pro Evolution Soccer 2013

Är Pro Evolution Soccer 2013 spelet som bryter en värdelös trend – eller det första spelet som på riktigt kan utmana FIFA om genretronen?

#konami, #dark-souls, #electronic-arts, #pro-evolution-soccer-2013-6


Medlem
Pro Evolution Soccer 2013

Låter okej. Får se vad ni ger Fifa 13 i betyg innan man köper något av dem


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Redaktör
Skrivet av kill455:

Låter okej. Får se vad ni ger Fifa 13 i betyg innan man köper något av dem

Om allt går vägen recenserar vi Fifa 13 i morgon.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av kill455:

Låter okej. Får se vad ni ger Fifa 13 i betyg innan man köper något av dem

Om allt går vägen recenserar vi Fifa 13 i morgon.

Gött


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

grym bolfysik?! efter att ha testat demot (2:an) så kan jag inte hålla med. visst den är bättre än de två-tre senaste, men så fantastisk är den inte


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

grym bolfysik?! efter att ha testat demot (2:an) så kan jag inte hålla med. visst den är bättre än de två-tre senaste, men så fantastisk är den inte

Enligt min erfarenhet speglar PES demon inte riktiga spelet ett dugg.

Jag som PES-fan kommer iallafall garanterat köpa detta!

Medlem
Skrivet av kill455:

Låter okej. Får se vad ni ger Fifa 13 i betyg innan man köper något av dem

att köpa PES eller FIFA utöver vad FZ ger för betyg är ju bara rakt av korkat. Du har missat hela poängen med vad en recension är till för. I slutändan köper man det men har mest roligt med själv. Båda spelen är bra på sitt sätt, det gäller att hitta den som passar dig mer.

Medlem
Skrivet av xpoza:
Skrivet av Propy:

grym bolfysik?! efter att ha testat demot (2:an) så kan jag inte hålla med. visst den är bättre än de två-tre senaste, men så fantastisk är den inte

Enligt min erfarenhet speglar PES demon inte riktiga spelet ett dugg.

Jag som PES-fan kommer iallafall garanterat köpa detta!

det 2:a demot bör väl vara ganska likt spelet. men jag fattar inte varför man släppte det tidigare demot om det nu inte var med rätt AI etc...

just nu kör jag nhl men när jag blir sugen på ett fotbollsspel så blir det nog fifa...till en början iaf. jag brukar köpa båda ändå


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Kul för pes, som tyvärr inte varit bra sedan 09' enligt mig ! Men men jag håller mig till Fifa men att det går åt rätt håll för pes glädjer mig !

Medlem

Efter pes 6 dog denna serie.. att de kunde förstöra ett fotbollsspel som totalt ägde FIFA när det begav sig är riktigt sorligt.. har kvar pes 6 och spelar det fortfarande med polarna 2vs2 men FIFA13 är beställt.

Medlem
Skrivet av baggso:

Efter pes 6 dog denna serie.. att de kunde förstöra ett fotbollsspel som totalt ägde FIFA när det begav sig är riktigt sorligt.. har kvar pes 6 och spelar det fortfarande med polarna 2vs2 men FIFA13 är beställt.

Håller med. Jag har trots det köpt nästan varje pes sedan dess i hopp om att det skulle vara bra just det året...men varje gång har jag blivit besviken.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar