Vinn hyllade Borderlands 2!

Robot
Vinn hyllade Borderlands 2!

Ett av höstens största spel släpps idag. FZ ger dig chansen att vinna ett ex av Gearbox röjiga co-op-pärla.

#borderlands-2, #gearbox


Medlem
Vinn hyllade Borderlands 2!

inget pc då blev det o intresant ...

Medlem

Inte för PC - inte intressant tyvärr.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Ps3 eller Xbox360 - Hur intressant som helst!:D

Medlem

WHAT THA FUCK!!!!!!!
Här går man igenom tävlingen och svarar på alla frågor.
Slutligen kommer fråga fyra upp där man ombeds ange vilket format man vill ha spelet i. Valen är PS3 eller Xbox360.

JAG VILL HA DET TILL PC NATURLIGTVIS!!!!!!!!!!!!!!!!

Redaktör
Skrivet av fujim:

WHAT THA FUCK!!!!!!!
Här går man igenom tävlingen och svarar på alla frågor.
Slutligen kommer fråga fyra upp där man ombeds ange vilket format man vill ha spelet i. Valen är PS3 eller Xbox360.

JAG VILL HA DET TILL PC NATURLIGTVIS!!!!!!!!!!!!!!!!

Tyvärr har vi inte fått tag på några pc-exemplar. Men, det står tidigare att tävlingen gäller PS3 och 360.


signatur
Medlem

Hade helst haft det till PC. Det här spelet är ju som gjort för det enligt mig.

Men jag får väl hoppas att jag vinner ps3-versionen istället då

Medlem

Trevligt


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av fujim:

WHAT THA FUCK!!!!!!!
Här går man igenom tävlingen och svarar på alla frågor.
Slutligen kommer fråga fyra upp där man ombeds ange vilket format man vill ha spelet i. Valen är PS3 eller Xbox360.

JAG VILL HA DET TILL PC NATURLIGTVIS!!!!!!!!!!!!!!!!

Tyvärr har vi inte fått tag på några pc-exemplar. Men, det står tidigare att tävlingen gäller PS3 och 360.

Ja det gjorde det visst. Sorry.
Synd, för Borderlands ska naturligtvis spelas på PC.

Inaktiv

Nej tack tänker inte ödsla tid på denna tävling om det bara ska nu gälla till konsoll. Hade varit en helt annan sak om jag hade haft en ps3/ xbox i min ägo, men nu har jag inte det och hoppas ni kan komma med en tävling för pc användare gällande detta spel med.

Medlem

Jahapp, då ger man blanka fan i tävlingen Hoppas ni kan anordna en ny om ni får tag på pc exemplar.

Medlem

Hoppas man kammar hem ett ex!

Redaktör
Skrivet av Woffen:

Jahapp, då ger man blanka fan i tävlingen Hoppas ni kan anordna en ny om ni får tag på pc exemplar.

Får vi tag på pc-ex så gör vi givetvis det.


signatur
Medlem

Grym tävling!
Bra att många klagar på att det inte finns ett PC-exemplar och skippar tävlingen. Det ger mig större chans att vinna till PS3

Medlem

Hade helst sett en vinst till PC, men man klagar ju inte om man skulle råka vinna.. en anledning att damma av min fps mouse till ps3:an


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Avstängd

Hoppas hoppas hoppas på vinst

Medlem

Haha, läste inte så noga så inte förren sista frågan såg jag att det bara var konsol. Tråkigt.

Lycka till folket.

Medlem

PhysX effekterna på high i B2 på pc, grymt vackert spel då. Bra optimerat också. Så 360 versionen jag testade var så ful jämfört, går inte ens jämföra! Så jävligt synd att ni inte hade pc versionen, för den är helt klart bäst.

Ps. rekommenderar att folk spelar på Nvidias grafikkort.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Får ju hoppas, för mycke spel som kommer för att köpa allt... Så att vinna Borderlands 2 skulle ju vara riktigt hyggligt, nog


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

för mig går det bra med både xbox och Ps3 men klickade helst för ps 3.

Medlem

Höhö, eller så vinner man det till 360/PS3 och säljer det vidare och köper PC versionen?

Medlem

Tradera det om ni får de på ps3 eller 360 om ni inte vill ha det på konsoll... Eller får ni jätte gärna ge de till mig

Medlem

mmm yes plz detta är en tävling man vill vinna hur mycket som helst BL ftw claptrap <3

Medlem

Hade ju velat ha det till PC

Men som tur är har jag en PS3 också

Xbox360:n fick röda dödscirkeln... som om jag skulle kuta och köpa en ny såhär i slutet av generationen


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Vill också ha PC men jag e inte knusslig. Bring on the PS3 WIN!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Årets bästa spel, hands down. Skrattat konstant när jag spelat det!

Medlem

Kan hålla med om att spelet gör sig bäst på PC men att gnälla över priserna i en gratistävling är litet väl magstarkt. Var glada för att det går att vinna någonting överhuvudtaget istället.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Synd att ni inte fick några ex till PC men lycka till åt alla tävlande.


signatur

P.L.U.R

Medlem

vinner jag så kommer jag bitchslapa fiskar, kasta kottar på älgar och krama en gran !

Medlem

Man kanske skulle vara glad för det som erbjuds och inte börja böla som en 12-åring... Hade dom haft tillgång till PC-versionen så hade den funnits med...

12
Skriv svar