Betatesta Medal of Honor: Warfighter i oktober

Robot
Betatesta Medal of Honor: Warfighter i oktober

Öppen beta över hela världen, dock begränsad till Xbox 360.

#ea, #medal-of-honor-warfighter


Medlem
Betatesta Medal of Honor: Warfighter i oktober

Jahaja


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Personligen så tycker jag att det här verkar vara ännu ett spel i mängden. Ingenting av det jag har sett sticker ut eller ser intressant ut. Jag förstår inte varför FPS-spel i modern miljö fortsätter att sälja så bra...

Medlem

Bah, begränsad till xbox 360..där dog intresset för min del :/ Kan inte ens koppla upp mig till live för tillfället, sen kräver det väl guld medlemskap som vanligt kan jag tänka mig


signatur

Game long and prosper

Medlem

Beta testa ett FPS på Xbox istället för PC? Hahahahahahahaha...........ha.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Gonathay:

Beta testa ett FPS på Xbox istället för PC? Hahahahahahahaha...........ha.

Tummen upp på den!
Alltså seriöst... varför inte beta testa på en platform där man kan maxa grafiken och få den riktiga spelkänslan? .. aja inget köp för mig men hade varit trevligt att få testa på beta

Medlem

mjaa, tack ändå

Medlem

avbokade mitt ex (pc) efter senaste gameplay trailern.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Synd, hade gärna testat betan för att få en bättre uppfattning om hur kul spelet kommer vara(MPn är den enda biten som ens verkar rolig).

Medlem
Medlem

Det var ju roligt, efter senaste film-klippet såg spelet mycket mindre intressant ut!
MP däremot ser ju lite roligare ut!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Personligen så tycker jag att det här verkar vara ännu ett spel i mängden. Ingenting av det jag har sett sticker ut eller ser intressant ut. Jag förstår inte varför FPS-spel i modern miljö fortsätter att sälja så bra...

Man får med betor och annat till andra spel. I detta fall Battlefield 4 som senare kommer bli en beta för alla.

Medlem

Sooo... endast xbox 360 användare kan få möjligheten att få dubbel xp i början? Jag lirar inte fps multiplayer men seriöst ändå, vad är det för bs?

Medlem
Skrivet av blohm:

hahaha, rätt åt er PC pc och PS3 ägare! Inte lagom avis eller hur?!?!?! Lira lite fräsht nytt lir i beta, gratis för att man valde den bästa konsollen?

HAHAHAHA
HAHHAHAAHA
HAHAHAHAHAHAAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Facepalm...

Medlem
Skrivet av blohm:

hahaha, rätt åt er PC pc och PS3 ägare! Inte lagom avis eller hur?!?!?! Lira lite fräsht nytt lir i beta, gratis för att man valde den bästa konsollen?

HAHAHAHA
HAHHAHAAHA
HAHAHAHAHAHAAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kanske skulle börja med att lära dig stava och lite grammatik?


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av Gonathay:

Beta testa ett FPS på Xbox istället för PC? Hahahahahahahaha...........ha.

Skrivet av Woffen:

Sooo... endast xbox 360 användare kan få möjligheten att få dubbel xp i början? Jag lirar inte fps multiplayer men seriöst ändå, vad är det för bs?

1 timmes dubbel exp...vad spelar det för roll?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

@blohm, om man blir så sladeglad äver en beta till MoH så är det lite sorgligt med tanke på senaste spelets kvalitet och hur detta ser ut att bli. Jag är glad att det inte kommer till pc då det är min huvudplattform. Då känner jag mig inte tvungen att prova skräpet. Kan tillägga att jag inte är en pc fanboy, äger alla tre aktuella plattformar.

Medlem

Asch, det hade väl varit trevligt om man hade fått testa lite gratis, men det är inget jag gråter över direkt.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Personligen så tycker jag att det här verkar vara ännu ett spel i mängden. Ingenting av det jag har sett sticker ut eller ser intressant ut. Jag förstår inte varför FPS-spel i modern miljö fortsätter att sälja så bra...

de har fireteams i warfighter. kan göra en stor skillnad. får se vid release.

1
Skriv svar