Vinn hyllade Borderlands 2!

Medlem

Sanslöst att folk gnäller på att de ger ut ett gratisspel. Alla tävlingar är inte för alla. Jag hade föredragit till PC också, men jag är inte otacksam nog att gnälla bara för det inte är till mitt föredragna format. Bortskämda snorungar som beter sig som värsta internetkrigarna är vad ni är. Jag skulle vilja se er stå framför FZ redaktionen och vara så ohyfsade som ni är. Sanslöst.


signatur

I drank what?

Medlem

Tar gärna ett PS3 exemplar

Medlem
Skrivet av Mirage:

Sanslöst att folk gnäller på att de ger ut ett gratisspel. Alla tävlingar är inte för alla. Jag hade föredragit till PC också, men jag är inte otacksam nog att gnälla bara för det inte är till mitt föredragna format. Bortskämda snorungar som beter sig som värsta internetkrigarna är vad ni är. Jag skulle vilja se er stå framför FZ redaktionen och vara så ohyfsade som ni är. Sanslöst.

Du gnäller mer än någon annan här, dom flesta gnäller inte, utan utrycker bara hur synd att det inte fanns till pc. Så sluta gnäll själv, för du är den som gnäller mest här. Du och alla andra som gnäller om samma sak...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Sluta gnälla, dom ger er en chans att få spel gratis, tacka och ta emot eller håll käften.

Medlem

Det är frågan om att ha möjlighet att få ett spel gratis för att svara på FYRA lätta frågor.

Skrivet av Mykee:

Sluta gnälla, dom ger er en chans att få spel gratis, tacka och ta emot eller håll käften.

Tack FZ för att ni har sådana här tävlingar ibland! (: Även om jag hade föredragit det till PC så är det oerhört tacksamt att ni lottar ut spelen gratis.

Valde PS3.. säljer det om jag vinner. Hade valt PC om det gick

Medlem

tänk om jag slapp den irriterande reklamrutan varje gång jag klickar på "bakåt" efter jag läst en artikel!!!

Medlem

Jösses folk, big fucking deal om det är till ps3/360, dem ger fan bort spel här, så kommer ni och gnäller för att ni inte läser noga.
Sad sad sad.

Medlem
Skrivet av cdx873v:

tänk om jag slapp den irriterande reklamrutan varje gång jag klickar på "bakåt" efter jag läst en artikel!!!

vet du vad du gör då öpnna artikeln i en ny flick och stänger den när du är färdig

Inaktiv
Skrivet av qun0:

Nej tack tänker inte ödsla tid på denna tävling om det bara ska nu gälla till konsoll. Hade varit en helt annan sak om jag hade haft en ps3/ xbox i min ägo, men nu har jag inte det och hoppas ni kan komma med en tävling för pc användare gällande detta spel med.

till ni som ogillade mitt inlägg, kan ni svara på vad som var fel i den? Varför skulle jag lägga ner tid på att tävla om ett spel till en konsol jag ej har.
Jag, tycker ju det är bra om dom kan fixa fram till pc med om dom kan så jag och vi andra pc användare kan få tävla om en egen utgåva? Men ni var väl såna här små fjolliga konsoll fanboys som tycker vi pcspelare ska brinna i en avgrund?

Medlem

Har alla klasser i 65 på Borderlands. Denna tävling är MIN! ^^

Medlem
Skrivet av HaZe303:

PhysX effekterna på high i B2 på pc, grymt vackert spel då. Bra optimerat också. Så 360 versionen jag testade var så ful jämfört, går inte ens jämföra! Så jävligt synd att ni inte hade pc versionen, för den är helt klart bäst.

Ps. rekommenderar att folk spelar på Nvidias grafikkort.

marginell skillnad


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Kul med tävlingar - om jag vinner blir det gudsonen som får krysslåde spel till höstmörkret!


signatur

A badly drawn wolf

Medlem
Medlem

Intressant att fler ville ha det till ps3 än xbox360

Medlem

Gah! De har dragit fel vinnare!!!

12
Skriv svar