Vinn Battlefield 3: Premium Edition

Robot
Vinn Battlefield 3: Premium Edition

I samband att Battlefield 1942 firar tio år kan du vinna Premium-versionen av Battlefield 3, signerade av utvecklarna!

#battlefield-1942, #battlefield-3, #dice


Medlem
Vinn Battlefield 3: Premium Edition

Hoppas att man vinner
Lycka till alla


signatur
Medlem

lycka till alla tävlande


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Fyller år den 25:e. Snacka om att detta hade varit en perfekt födelsedagspresent!

Medlem

Till valfritt format eller?

Medlem

Lycka till allihop

Medlem

Hoppas man tar hem detta har haft otur med guild wars 2 tävlingen o andra tävlingar

Redaktör
Skrivet av Redstar:

Till valfritt format eller?

Bara till pc.


signatur
Medlem

Många intressanta tävlingar här nu

Medlem

1942 det var ingen dålig klassiker det inte


signatur

To say that you are studying, translates gaming to me.

Medlem

Kul med tävlingar, speciellt när priset är så bra som detta

Inaktiv

Battlefield 1942 var ett riktigt spel det och det kom bara till de riktiga plattformarna Mac och PC. (På konsoler har man aimbots).


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Och sådant beteende som Floffe just presenterade är sånt beteende som delar communityn och skapar konflikter mellan olika spelformat.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv

Nej tack, har helt tröttnat på Battlefield 3.

Medlem

Bra tajming för min del, då jag lyckades få BF3 att fungera på min dator för några veckor sen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Den här skulle vara fantastiskt kul och vinna, då skulle jag ha något att spela med min kompis (som tröttnat på de vanliga "små" kartorna).

Medlem

Vore grymt kul att vinna detta nu när man börjat plugga och precis ska flytta, lite för lite pengar för att ha råd att köpa Armored Kill annars!

Medlem

Detta är precis vad jag behöver för att komma tillbaka till den ljusa sidan... Abstinens..


signatur

The truth is out there

Medlem

hur många kan spela 1942 i mp....så många som har lust?


signatur

Styret upp och däcken ner

Inaktiv
Skrivet av Stag:

Och sådant beteende som Floffe just presenterade är sånt beteende som delar communityn och skapar konflikter mellan olika spelformat.

Konsolen är dålig för mig. Den måste marginaliseras som fenomen för att datorvärlden åter ska blomstra och för att spelen ska få rätt kvalitet redan från början. Konsoler och TV är dumt. Detta istället för att vara skräddarsydda för de mindre (valfritt ord här) som köper spel för 1000kr stycket, sk "tillbehör" för ännu mer och en konsol för priset av en dator av snäppet bättre kaliber.

Men spela ni på med era en/två-knapparsspel. Det är ungefär som en TV-kontroll fast där har man åtminstone gjort så att man slipper hålla inne play hela tiden medan filmen spelar sig själv.

Konsoler är inte acceptabla helt enkelt.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem
Skrivet av Floffe:
Skrivet av Stag:

Och sådant beteende som Floffe just presenterade är sånt beteende som delar communityn och skapar konflikter mellan olika spelformat.

Konsolen är dålig för mig. Den måste marginaliseras som fenomen för att datorvärlden åter ska blomstra och för att spelen ska få rätt kvalitet redan från början. Konsoler och TV är dumt. Detta istället för att vara skräddarsydda för de mindre (valfritt ord här) som köper spel för 1000kr stycket, sk "tillbehör" för ännu mer och en konsol för priset av en dator av snäppet bättre kaliber.

Men spela ni på med era en/två-knapparsspel. Det är ungefär som en TV-kontroll fast där har man åtminstone gjort så att man slipper hålla inne play hela tiden medan filmen spelar sig själv.

Konsoler är inte acceptabla helt enkelt.

Du är nog den mest ignoranta person jag har sett skriva här.
Om folk vill spela på konsol eller PC så är det upp till dom.
Du har inte rätten att säga att dom inte får göra det eller det, om du tror det så borde du läsa lite samhällskunskap.

Medlem

@Floffe; Jag äger inte ens en konsol. Jag tycker också att de är mindre värda pengarna och att det t.ex inte går att spela shooters på en xbox. Men det beror på att jag aldrig har gjort det. Med övning kan jag självklart göra det även jag.

Att säga att de inte är acceptabla är bara banalt. Det som inte är acceptabelt är beteende som ditt.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Må bäste man vinna! Hoppas innerligt att denna gång vinner jag, känns som om jag varit med i säkert 100 FZ-tävlingar och har aldrig vunnit, dock känt att "den här gången vinner jag!"... men ja


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Lars Gustavsson, my hero!

Medlem

Alltså, nu jäklar.. Beställer datordelarna imorgon när lönen kommer, nu måste jag ju ändå få något vettigt att kunna spela! :evil:

Medlem

Tramsinlägg raderade.


signatur

Have a good time!

FM-guru
F.d. Sisyr

Köpte BF3 på rean och har haft oväntat (brukar mest tycka att mp-skjutare är ett hyfsat tidsfördriv) roligt, så den här tävlingen vinner jag gärna.

Medlem

oww gissade fel på en fråga, fasen va dumt av mig...

1
Skriv svar