Färsk överlevnadsguide från Far Cry 3

Robot
Färsk överlevnadsguide från Far Cry 3

Låt Agent Huntley berätta för dig hur du bäst håller dig på toppen av näringskedjan i en kaotisk värld.

#far-cry-3


Inaktiv
Färsk överlevnadsguide från Far Cry 3

Orkar inte kolla videon, vet bara att jag vill ha detta snabbt som fan!

Medlem

Detta är fan inte Far Cry längre.. minns första spelet med alla mutanter i skogen som skrämde ihjäl en som liten, haha


signatur
Medlem

Fan, jag är jävligt imponerad över explosions effekterna.
Blir ju ett roligt 2012 tillslut!

Inaktiv

Detta spel ska jag helt klart köpa jag gillade ettan jävligt mycket,tvåan var inte värd ens namnet.

Medlem

Oh please.

Detta på svåraste lär bli som ett spel från 90-talet på det lättaste.

Survivalguide.. hah.

(Varsågoda, nu kan ni rösta ner som vanligt när någon talar sanning)

Medlem
Skrivet av Davwve:

Detta är fan inte Far Cry längre.. minns första spelet med alla mutanter i skogen som skrämde ihjäl en som liten, haha

Det var ju mutanterna i första spelet som förstörde hela upplevelsen. Hela mutantgrejen passade på något sätt mycket bättre in i Far Cry: Instincts...

Medlem
Skrivet av Xzander:
Skrivet av Davwve:

Detta är fan inte Far Cry längre.. minns första spelet med alla mutanter i skogen som skrämde ihjäl en som liten, haha

Det var ju mutanterna i första spelet som förstörde hela upplevelsen. Hela mutantgrejen passade på något sätt mycket bättre in i Far Cry: Instincts...

Mutanteriet skulle inte ha existerat överhuvudtaget!

Många gnäller över tvåan, men jag tycker 2:an är underskattad. Det kanske inte var ett direkt FarCry-spel, men det var inget dåligt spel

Hursomhelst vill jag ha FarCry 3 NU! Det verkar däremot vara en riktigt bra fristående FarCry-uppföljare,

EDIT-
Skriver ju som en höna med avtuggat hövve


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Damn det ser bra ut. Vilka vyer


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Det kommer att bli ett givet köp för min del!

Medlem

Detta kan lätt bli höstens bästa action spel!
Gissa om det är förbokat?


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Han tycks glida lika bra på alla underlag .. Eller har man månne en skateboard fastspänd på ryggen?
Såg coolt ut i övrigt

Medlem

Synd att field of view är som att kika med skygglappar. Om det kommer en fix så kan det bli köp.

Medlem

Kan någon säga om alla dessa gameplay trailers är från PC eller konsol??

Medlem

Vad var det för vapen han sköt med som flyttade en terrängbil?

Medlem

Kul att se så många förväntansfulla! Då kanske jag är ensam om att tycka att det ser hjärndött och tråkigt ut, påminner mig om Boiling Point och Just Cause. :-/

Medlem
Skrivet av Corp!:

Kul att se så många förväntansfulla! Då kanske jag är ensam om att tycka att det ser hjärndött och tråkigt ut, påminner mig om Boiling Point och Just Cause. :-/

Skulle det vara en dålig sak att påminna om Boiling Point och Just Cause? Boiling point har jag aldrig spelat, men det verkar ganska bra.

Just Cause har jag däremot spelat, VÄÄÄLDIGT mycket.

JC 1 och JC 2 är bland de bästa spelen som finns (enligt mig) så att påminna om de spelen är en väldigt BRA sak.

Medlem
Skrivet av spelaren123:
Skrivet av Corp!:

Kul att se så många förväntansfulla! Då kanske jag är ensam om att tycka att det ser hjärndött och tråkigt ut, påminner mig om Boiling Point och Just Cause. :-/

Skulle det vara en dålig sak att påminna om Boiling Point och Just Cause? Boiling point har jag aldrig spelat, men det verkar ganska bra.

Just Cause har jag däremot spelat, VÄÄÄLDIGT mycket.

JC 1 och JC 2 är bland de bästa spelen som finns (enligt mig) så att påminna om de spelen är en väldigt BRA sak.

Haha okej! , Inte för mig. Jag gillade aldrig Just Cause faktiskt, men det är vackra miljöer. Och Boiling Point anses väl som en av spelvärldens största misslyckanden bland recesenter.

Medlem
Skrivet av Corp!:
Skrivet av spelaren123:
Skrivet av Corp!:

Kul att se så många förväntansfulla! Då kanske jag är ensam om att tycka att det ser hjärndött och tråkigt ut, påminner mig om Boiling Point och Just Cause. :-/

Skulle det vara en dålig sak att påminna om Boiling Point och Just Cause? Boiling point har jag aldrig spelat, men det verkar ganska bra.

Just Cause har jag däremot spelat, VÄÄÄLDIGT mycket.

JC 1 och JC 2 är bland de bästa spelen som finns (enligt mig) så att påminna om de spelen är en väldigt BRA sak.

Haha okej! , Inte för mig. Jag gillade aldrig Just Cause faktiskt, men det är vackra miljöer. Och Boiling Point anses väl som en av spelvärldens största misslyckanden bland recesenter.

Ojsan, det visste jag inte.

Vi får hoppas att Far Cry inte går i samma spår som Boiling Point då.

Hade helst velat att det skulle finnas någon stad med, och flygplan, samt att kunna ändra till tredjeperson om man vill.

Men men, får väl vänta till Just Cause 3 för det.

1
Skriv svar