Spel där du styr en baby.

Inaktiv
Spel där du styr en baby.

Hej, jag undrar om någon minns av när fz skrev om något skräckspel där man spelar som en baby? Vaknar upp i en spjällsäng och kryper runt lite här och var och får se hur skräck är i dens perspektiv i princip, Kände mig nyfiken och ville veta vad det hette och om det är släppt ännu, är sugen att pröva det.

Kommer ihåg det och minns sen inget mer


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Vet exakt vad du menar, verkar riktigt intressant kommer inte ihåg namnet heller dock..


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Det är nog Among the Sleep du menar, här är en liten trailer på den

http://www.youtube.com/watch?v=YWDQN_X5b-M&feature=player_emb...

Nu han laddarn före, men det stämmer att spelet du tänker på heter Among the sleep.
Inte mycket ny info har dykt upp, men du kan följa spelet här: http://www.krillbite.com/ats/


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Tackar till er två som kom med svar, var det där liret jag menade. Ska spara sidan nu och följa utvecklingen av det

Medlem
Skrivet av qun0:

Tackar till er två som kom med svar, var det där liret jag menade. Ska spara sidan nu och följa utvecklingen av det

Lägg spelet i din önskelista så tappar du inte bort det

Inaktiv
Skrivet av musse1:
Skrivet av qun0:

Tackar till er två som kom med svar, var det där liret jag menade. Ska spara sidan nu och följa utvecklingen av det

Lägg spelet i din önskelista så tappar du inte bort det

Sparade sidan i bokmärken så lär inte glömma det då heller

"Killer Babies" Ozzy Osbourne approves of this.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av qun0:

Hej, jag undrar om någon minns av när fz skrev om något skräckspel där man spelar som en baby? Vaknar upp i en spjällsäng och kryper runt lite här och var och får se hur skräck är i dens perspektiv i princip, Kände mig nyfiken och ville veta vad det hette och om det är släppt ännu, är sugen att pröva det.

av nån anledning fick jag garvböl attack av din trådstart... hahah

Inaktiv
Skrivet av degenvf:
Skrivet av qun0:

Hej, jag undrar om någon minns av när fz skrev om något skräckspel där man spelar som en baby? Vaknar upp i en spjällsäng och kryper runt lite här och var och får se hur skräck är i dens perspektiv i princip, Kände mig nyfiken och ville veta vad det hette och om det är släppt ännu, är sugen att pröva det.

av nån anledning fick jag garvböl attack av din trådstart... hahah

Av vilken anledning fick du det? Måste finnas en liten orsak till det? Min förklaring eller? I såna fall måste jag bara fråga dig hur skulle jag skrivit då? Det var den bästa förklaringen på vad jag menade så inte folk blir helt vilsna i sina tankar på vilket spel jag menar.

Skrivet av degenvf:
Skrivet av qun0:

Hej, jag undrar om någon minns av när fz skrev om något skräckspel där man spelar som en baby? Vaknar upp i en spjällsäng och kryper runt lite här och var och får se hur skräck är i dens perspektiv i princip, Kände mig nyfiken och ville veta vad det hette och om det är släppt ännu, är sugen att pröva det.

av nån anledning fick jag garvböl attack av din trådstart... hahah

"Garvböl"; det ordet har jag aldrig hört tidigare, men ska lägga en minnesanteckning på det. Kan komma till användning någon dag


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

"Garvböl"; det ordet har jag aldrig hört tidigare, men ska lägga en minnesanteckning på det. Kan komma till användning någon dag

Jag kommer börja skriva ner för jag är för glömsk tror jag. Nästan alltid när jag ser någon exceptionellt roligt formulering eller oexploaterat användbart skämt så tänker jag "det där ska jag komma ihåg" men jag gör sällan det


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av degenvf:
Skrivet av qun0:

Hej, jag undrar om någon minns av när fz skrev om något skräckspel där man spelar som en baby? Vaknar upp i en spjällsäng och kryper runt lite här och var och får se hur skräck är i dens perspektiv i princip, Kände mig nyfiken och ville veta vad det hette och om det är släppt ännu, är sugen att pröva det.

av nån anledning fick jag garvböl attack av din trådstart... hahah

Av vilken anledning fick du det? Måste finnas en liten orsak till det? Min förklaring eller? I såna fall måste jag bara fråga dig hur skulle jag skrivit då? Det var den bästa förklaringen på vad jag menade så inte folk blir helt vilsna i sina tankar på vilket spel jag menar.

jag har aldrig ens i min vildaste fantasi drömt om ett spel där man "styr en bäbis" de va mest den tanken som jag tyckte va väldigt rolig

1
Skriv svar