F1 2012 ute nu -- se lanseringstrailern!

Robot
F1 2012 ute nu -- se lanseringstrailern!

Bjuder Codemasters senaste på tillräckligt mycket nytt för att motivera ett köp i år igen?

#codemasters


Medlem
F1 2012 ute nu -- se lanseringstrailern!

Har spelat ett par timmar. Gillar det starkt! Lite småbuggar här och var, men det är väl sånt som löses snabbt. Jag som är F1-nörd älskar det iaf!

Medlem

MYCKET SÄMRE ÄN 2011!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

MYCKET SÄMRE ÄN 2011!!

Varför?

Inaktiv

Spelet är sjukt underhållande! XD

Medlem
Skrivet av Salsa:

Har spelat ett par timmar. Gillar det starkt! Lite småbuggar här och var, men det är väl sånt som löses snabbt. Jag som är F1-nörd älskar det iaf!

Tips, pröva Project Cars

Inaktiv
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Salsa:

Har spelat ett par timmar. Gillar det starkt! Lite småbuggar här och var, men det är väl sånt som löses snabbt. Jag som är F1-nörd älskar det iaf!

Tips, pröva Project Cars

"Project Cars" finns väl inte att ladda ned[lagligt] eller köpas?

Medlem

Jag har kört både F1 2010 och 2011 nästan dagligen, tycker det blivit lite förbättrat men bara marginellt.

Desvärre åkte jag på värsta buggen nu när skiten har blivit kopplat till steam istället för Windows Live (där man redan hade alla sina racing buddys). Nu blev min nya profil korrupt efter ca 4 dagars spelande så nu får jag börja om och ställa in alla inställningar på banorna igen osv.... En sån sak ska inte hända år 2012.

Men bortsett från den buggen så är jag nöjd med spelet. Men det finns end el kvar att göra tycker man som borde varit fixade sedan 2011. Onlineläget har som tur är blivit bättre än i 2011

Medlem

Ni som kör på Xbox, använder ni ratt? isf. vilken?

Medlem
Skrivet av RzrTrek:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Salsa:

Har spelat ett par timmar. Gillar det starkt! Lite småbuggar här och var, men det är väl sånt som löses snabbt. Jag som är F1-nörd älskar det iaf!

Tips, pröva Project Cars

"Project Cars" finns väl inte att ladda ned[lagligt] eller köpas?

pCars finns att köpa för från 10€ har jag för mig.


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av RzrTrek:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Salsa:

Har spelat ett par timmar. Gillar det starkt! Lite småbuggar här och var, men det är väl sånt som löses snabbt. Jag som är F1-nörd älskar det iaf!

Tips, pröva Project Cars

"Project Cars" finns väl inte att ladda ned[lagligt] eller köpas?

Jorå, finns att köpa på http://www.wmdportal.com/projects/cars/
sjukt bra bilspel med riktigt bra potential, jag har senior-account tror jag , har access till en ny build per vecka iaf.

1
Skriv svar