Prova The Secret World gratis – tre dagars testversion

Robot
Prova The Secret World gratis – tre dagars testversion

Funcom tänker sig att du på tre dagar sugs in i den konspiratoriska världen. Är det så?

#the-secret-world


Medlem
Prova The Secret World gratis – tre dagars testversion

Schysst deal Bra story och kul spel

Medlem

Tror det inte går så bra för TSW och funcom verkar desperata att skaffa subscribers! Det är jävligt synd för PVE:n och stämningen i TSW är grymt kul och bra! Tyvärr så är det inte å många som pvpar längre som har gjort jag har break från spelet och lirar dess antagonist istället. Men jag kan varmt rekommendera alla testa det! Vill att det ska lyckas för bolag som försöker med annorlunda MMO:s och detta är inte kattskit.

Inaktiv
Skrivet av Fl3xus:

Tror det inte går så bra för TSW och funcom verkar desperata att skaffa subscribers! Det är jävligt synd för PVE:n och stämningen i TSW är grymt kul och bra! Tyvärr så är det inte å många som pvpar längre som har gjort jag har break från spelet och lirar dess antagonist istället. Men jag kan varmt rekommendera alla testa det! Vill att det ska lyckas för bolag som försöker med annorlunda MMO:s och detta är inte kattskit.

Folk är för kräsna det är därför, har inte testat spelet själv men har hört av folk som testat det att det är mycket tänkande och man måste hitta vissa svar via någon webbläsare i spelet eller vad det var.

Jag tycker själv idén är riktigt bra och skiljer sig mycket från andra mmos, men människor vill slippa tänka, dom vill kunna lista ut allt på fem sekunder för att sedan kunna gå vidare.

Medlem

Lite småtaskig timing att släppa ett MMO med månadsavgift en månad innan MoP och GW2. Håller dock med övriga skribenter, det är ett riktigt roligt spel. Det är bara synd att månadssuben skrämmer bort mig då jag spelar spel av den genren väldigt sporadiskt.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem
Skrivet av Fl3xus:

Tror det inte går så bra för TSW och funcom verkar desperata att skaffa subscribers!

Så varje gång ett spelföretag ger ett bra erbjudande, så är dom desperata? Kan det inte vara så att dom ger oss en bra deal för att locka fler spelar och that's it. Varför tror folk att dom per automatik är desperata för att det är ett bra erbjudande?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Fan folk ska då gnälla för allt, det är helt gratis i 3 dagar, prova och ha skoj. Det är inget tvång att subscriba.........


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Fl3xus:

Tror det inte går så bra för TSW och funcom verkar desperata att skaffa subscribers!

Så varje gång ett spelföretag ger ett bra erbjudande, så är dom desperata? Kan det inte vara så att dom ger oss en bra deal för att locka fler spelar och that's it. Varför tror folk att dom per automatik är desperata för att det är ett bra erbjudande?

Visst kan det vara så men om du hade läst min text och förstått det underförstådda så hade det blivit uppenbart för dig att jag spelat spelet och följt utvecklingen. Tyvärr har de inte sålt så bra eller ha kvar så många subscribers som dem hoppats på efter första månaden. Jag diggar spelet men endgame pvp är inte hållbart för mig så jag kan inte infinna mig motivationen! Men ni som vill använda hjärnan för lite svårare pusselquests är detta en utmärkt utmaning;)

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Fl3xus:

Tror det inte går så bra för TSW och funcom verkar desperata att skaffa subscribers! Det är jävligt synd för PVE:n och stämningen i TSW är grymt kul och bra! Tyvärr så är det inte å många som pvpar längre som har gjort jag har break från spelet och lirar dess antagonist istället. Men jag kan varmt rekommendera alla testa det! Vill att det ska lyckas för bolag som försöker med annorlunda MMO:s och detta är inte kattskit.

Folk är för kräsna det är därför, har inte testat spelet själv men har hört av folk som testat det att det är mycket tänkande och man måste hitta vissa svar via någon webbläsare i spelet eller vad det var.

Jag tycker själv idén är riktigt bra och skiljer sig mycket från andra mmos, men människor vill slippa tänka, dom vill kunna lista ut allt på fem sekunder för att sedan kunna gå vidare.

Underbara quests när man hittar lösningen helt själv oj vad glad man blir över sig själv. Jag fann mkt nöje i det men så har jag relativt lätt för sådant=) Är man välutrustad med google kommer man långt är ju inte jätteavancerat men man lär sig hitta ett mönster till slut!

Medlem

Gillar med TSW skarpt, jag tog ett avbrott från det för att testa GW2 men det var inget för mig så jag startade TSW igen.
Gillar stämningen och questen i TSW, häftiga miljöer och att det är modern miljö.

Medlem

Synd att man har så mycket annat att hålla på med : / .
Hade varit kul att testa men hinner inte med det -_-


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Det kändes från början som att EA tvingade ut TSW på marknaden innan det var riktigt klart. Kanske för att hinna ragga spelare innan GW2 släpptes eller av budgetskäl.
Det är tyvärr inget ovanligt men TSW hade helt klart mått bättre om man inte hade stressat.
Det är ett helt fantastiskt spel som fått ta en del onödiga smällar i uppstarten men jag hoppas att det kommer att växa lite när GW2-yran har släppt.
Det är ganska många som är intresserade av spelet, men som har haft andra förstahandsval, vi får se hur det blir i framtiden.

Medlem

Kunde väll vart 14 dagars trial

Medlem

Tredagars trial räcker för att ta sig förbi Kingsmouth, och då tror jag väldigt många kommer inse vilket bra spel det faktiskt är. Funcom hade aldrig som ambition att det här spelet skulle bli en allvarlig utmanare till stora MMO's eftersom det är så annorlunda, men 200k köpare är ju i minsta laget. Tyvärr.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar