300 timmar för en Angry Birds-achievement

Robot
300 timmar för en Angry Birds-achievement

Är du beredd på att lägga 300 timmar för att skaffa en achievement? Det är just vad du får göra i Angry Birds Trilogy, hävdar Rovio.

#angry-birds-trilogy, #rovio


Medlem
300 timmar för en Angry Birds-achievement

Lätt! ADDICTED!!!!!

Medlem

Jag vill inte ens tänka på mur många timmar jag slösat på iPhone versionerna.


signatur

Xd

KoP
Medlem

Har inte ens lagt 300 timmar i Skyrim än så länge. Så chansen att det kommer ske i ett spel som Angry birds är nada + noll.

Inaktiv
Medlem

Jaha, och det är någon achievment man kommer kunna skryta över? nej, man blir kallad NÖRD!

Medlem

vad fan e angry birds

nej men seriöst... det är ju skittråkigt... jag förstår inte deras enorma framgång faktiskt :/

Medlem

Jag tror att jag personligen nog har lagt ned hela 1 timme på Angry Birds... Det ni

Medlem

Det räckte med Ballerburg på Atari ST för min del


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

oh shit nu kommer vi ha något att göra på jobbet när inte chefen kollar ;). Någon som känner igen sig haha :P?

Medlem

Sheep i dag, 20:50
vad fan e angry birds

Det är arga fåglar som jagar gröna grisar som stulit deras ägg :(.

Inaktiv

Så jävla kul att farsan på 68 bast är beroende av Angry Birds också! Sitter på kvällarna och skjuter iväg dom där fåglarna och får alltid ett leende på läpparna när han får tre stjärnor och slår lite rekord!

Medlem

Spelar inte spelet men har alltid ansett att Achievements ska innebära just vad namnet antyder. Detta innefattar inte att "klara av" tex: att se MW3s intro film....

Medlem

Jobbigt att QA testa.

Medlem
Skrivet av rewoX:

Jaha, och det är någon achievment man kommer kunna skryta över? nej, man blir kallad NÖRD!

Skulle det vara något negativt..?

OnT: Har aldrig fattat grejen med angry birds, än mindre varför man skulle lägga 300 timmar på det...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av rewoX:

Jaha, och det är någon achievment man kommer kunna skryta över? nej, man blir kallad NÖRD!

Skulle det vara något negativt..?

OnT: Har aldrig fattat grejen med angry birds, än mindre varför man skulle lägga 300 timmar på det...

Det finns folk som inte fattar grejen med WoW, BF3 osv.

Du är fel målgrupp!

Medlem
Skrivet av rewoX:

Jaha, och det är någon achievment man kommer kunna skryta över? nej, man blir kallad NÖRD!

Det gäller ju ALLA achievments i ALLA spel!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av rewoX:

Jaha, och det är någon achievment man kommer kunna skryta över? nej, man blir kallad NÖRD!

Skulle det vara något negativt..?

OnT: Har aldrig fattat grejen med angry birds, än mindre varför man skulle lägga 300 timmar på det...

Det är väl inget för dig.
Kan berätta att jag hade samma inställning, förstod inte allt snack och hajp ang Angry Birds och tyckte mest det bara var en massa skitsnack.

Men när jag väl laddat hem det till paddan en tråkig kväll bara för att "se vad skiten handlar om" så vart jag helt fast.
Beroendet har släppt nu dock men ett tag var det väldigt mycket angry birds i min lägenhet!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ja! jag är uppe fortfarande. Är arbetslös


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Vadå 300 timmar, prova 300 sekunder. Jag vet faktiskt inte vad angry birds är för något. Varför ska man så självklart veta det? Jag äger ingen ifån.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Har det på andoid plattan och vist är det kul emellanåt men 300 tim knappast troligt.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Jag har nog aldrig lagt ner 300 timmar på ett enda spel.

Medlem

Finns faktiskt bara en enda spelserie och genre där jag har faktiskt lagt ner över 300 timmar på och det är Soul Calibur serien och i nästan alla andra fighting-spel som jag äger.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag har nog aldrig lagt ner 300 timmar på ett enda spel.

Jag har men det var BF2 i clan matcher och liga spel


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar