Battlefield 3-tävlingen avgjord!

Robot
Battlefield 3-tävlingen avgjord!

Är du en av de fem som vinner signerade exemplar av Battlefield 3: Premium Edition?

#battlefield-1942, #battlefield-3


Medlem

Grattis ni som vann!

Medlem
Battlefield 3-tävlingen avgjord!

Grattis till vinnarna!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

faaan... Eh, grattis menar jag

Medlem
Medlem

Men durp. Som någon annan skrev i förra tävlingen "Hemskt att dela förnamn.. blev nästan glad, Grattis" - Mellansalt

Äh, grattis antar jag!

Grattis!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Grattis vinnare

Medlem
Medlem

Yay, första gången jag vinner nått \o/

Medlem

Grattis till vinnarna då.... =]


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem

Attans! Ingen vinst denna gången heller, men det spelar ingen roll! Grattis ni som vann!

Medlem

Jag vann inte - men va fan, kanonkul för er andra! Ett stort grattis och vi ses på slagfältet!

/oOANKHOo

Edit: Är det fel att gratulera vinnarna? Tänkte eftersom ni gav mig -3 på detta inlägget.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

själv blev det att ignorera battlefield 3, efter många om och men med att bråka med punkbuster som kickade mig konstant och funkade bara ibland igen i någon dag för att sedan kicka igen så valde man att ta bort dyngan.

Förstår inte varför företag väljer att ha PB i sina spel, sämsta anticheatet som existerar på detta jordklot.

Hade kanske satsat på detta om det hade funkat felfritt, aja men grattis till er som fick er ett

Medlem
Skrivet av qun0:

själv blev det att ignorera battlefield 3, efter många om och men med att bråka med punkbuster som kickade mig konstant och funkade bara ibland igen i någon dag för att sedan kicka igen så valde man att ta bort dyngan.

Förstår inte varför företag väljer att ha PB i sina spel, sämsta anticheatet som existerar på detta jordklot.

Hade kanske satsat på detta om det hade funkat felfritt, aja men grattis till er som fick er ett

Inte du som ignorerar BF3, det är bf3 som ignorerar dig!

Gillar själv PB! Sjukt lätt och felsöka och fixa problemen, om du fråga mig dvs.

Inaktiv

Grattis till vinnarna!

Medlem

Härlig känsla att äntligen ha tur i en tävling troget fan av Battlefield serien sedan många år tillbaka och nu får man till på köpet ett signerat ex! Awesome feeling!

Medlem

Grattis


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Varför vann inte jag?! :'(


signatur
Medlem

Jahapp samma gamla visa på varje tävling :/

Medlem
Skrivet av Davwve:

Varför vann inte jag?! :&#039;(

Du gjorde misstaget att skicka med en bild av dig själva i ditt bidrag till tävlingen!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Inaktiv

Ett stort grattis till alla er vinnare (hjärntvättade..)

Medlem

Jag får aldrig vinna någonting... Trasig tävling...

Medlem
Skrivet av qun0:

själv blev det att ignorera battlefield 3, efter många om och men med att bråka med punkbuster som kickade mig konstant och funkade bara ibland igen i någon dag för att sedan kicka igen så valde man att ta bort dyngan.

Förstår inte varför företag väljer att ha PB i sina spel, sämsta anticheatet som existerar på detta jordklot.

Hade kanske satsat på detta om det hade funkat felfritt, aja men grattis till er som fick er ett

Men snälla samma problem existerade i BF2 ett sök på google och du har sedan ett fix som tar ytterst lite tid, klaga inte på spelet utan din egna lathet !

Inaktiv
Skrivet av qun0:

själv blev det att ignorera battlefield 3, efter många om och men med att bråka med punkbuster som kickade mig konstant och funkade bara ibland igen i någon dag för att sedan kicka igen så valde man att ta bort dyngan.

Förstår inte varför företag väljer att ha PB i sina spel, sämsta anticheatet som existerar på detta jordklot.

Hade kanske satsat på detta om det hade funkat felfritt, aja men grattis till er som fick er ett

Efter att ha köpt spelet till både PCn och PS3n så fick även jag nog med EAs Origin och BattleLog, ett gäng sjukt ointelligenta applikationer vars ända uppgift är att hålla dig inramad i deras DRMzone och för att snabbt komma åt all din personliga data (från spelet) eller liknande.

Ni får gärna rätta mig om jag har fel.. de har hänt förut.

Medlem
Medlem

Grattis till vinnarna!


signatur

I drank what?

Medlem

Grattis till er som vann!
Men hade varit trevligt och veta hur många som deltog. För ifall det var 5000 tävlande så känns det inte lika tufft att man inte vann som om det hade varit 50 st som tävlade.

12
Skriv svar