Testa Xcom – demo ute

Medlem
Skrivet av Ghostknight:

Tankade ner, spelade igenom det en gång, nickade gillande och tog sedan bort demot omedelbart... man ska inte småäta innan den riktiga festmåltiden börjar.

Jag gjorde detsamma. FAN vad bra det var. Ni som klagar på konsollskada, ni borde spela ett spel som verkligen är konsollskadat. Detta är turnbased, med både mus och tangentbord. Jag hade inga problem att styra enkelt iaf.


signatur

I drank what?

Inaktiv

Kommer inte in i spelet, min Steam klient vägrar.. :/

Medlem

Men, spelet kändes kul, synd bara att ännu en produkt som får lida av konsolportning. Menyer och styrning är helt värdelös, hoppas på bättring till spelet släpps...

Medlem
Skrivet av jonapaloma:

Jag är grymt kass på rts spel. Hur stor del har det i detta spel? Alltså är det lika viktigt för att det ska gå bra i spelet?

Det här är inget RTS, du har hur mycket tid på dig som helst varje runda så det är bara att ta det lugnt.
Det är alltså inte alls viktigt hur bra du är på RTS.

Inaktiv

Vad är det för fel med kontrollerna? Lira med tangentbordet istället för att klicka på allting, 1 för vapen 1 osv.

Det enda jag inte gillade var att ikonerna var alldeles för stora och det vore nice om varenda soldat hade sin egna färg. Allt var bara ljusblått.

12
Skriv svar