The Walking Dead släpps på skiva

Robot
The Walking Dead släpps på skiva

Hela säsongen av Telltales hyllade zombiedrama kommer att släppas i butik till åtminstone Playstation 3 och Xbox 360.

#telltale-games


Medlem
The Walking Dead släpps på skiva

Coolt, men...

EP 4 när? Är totalt förälskad i TWD spelen

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Coolt, men...

EP 4 när? Är totalt förälskad i TWD spelen

Samma här. Hade tänkt att hålla mig tills att hela säsongen fanns att ladda ner... men det gick inte. Så jävla bra spel/serie att jag inte vet hur jag ska kunna hålla mig tills EP 4 släpps.

EP 1 är bra, men verkligen ingenting jämfört med 2 och 3. Helt sjukt hur de kan få plats med så mycket intensiva / sorgliga / roliga / skrämmande ögonblick i ett 3 timmar långt avsnitt! Keep it up!

Medlem

Detta borde innebära att vi kan vänta oss de återstående 2 delarna i år! \o/

Inaktiv
Skrivet av Confuzed:

Detta borde innebära att vi kan vänta oss de återstående 2 delarna i år! \o/

Det är tänkt att hela säsongen ska släppas i år.

FM-guru
F.d. Sisyr

Enda problemet jag har med spelet är att storyn inte alls är så anpassningsbar som den utger sig för att vara - i övrigt är det det överlägset bästa spelet jag spelat i episodformat.

Medlem

vore trevligt att slappa med PS3an med lite walking dead


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

om man kollar på episod 3 på eran sida finns den inte på mac, förresten

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Enda problemet jag har med spelet är att storyn inte alls är så anpassningsbar som den utger sig för att vara - i övrigt är det det överlägset bästa spelet jag spelat i episodformat.

håller med lite, blev besviken när jag insåg att ens val inte har så mycket inverkan på storyn. Men efter en stund så slutade jag "lipa" över det och tog spelet för vad det är: en sjukt intressant (men ja, ganska linjär) story med riktigt bra karaktärer. Har mycket roligare när jag följer Lee än när jag följer Rick i TV-serien (och jag gillar den också)

Medlem

Sjukt bra story, och är det bara jag som tycker att hela episodgrejen är sjukt väl genomförd? Gameplayet är ju egentligen inte så mycket att hurra för i sig självt, men precis när man börjar tröttna så tar det slut Väntan gör ju det hela ännu bättre till och med, man blir mer indragen i det hela.

Jurassic Park släppte de ju alla episoder på en gång, den hade verkligen kunnat nyttja episoddelen då gameplayet tröttade ut en efter 2 episoder på raken.


signatur

Videomupp

Medlem

rätt bra spel, men kasst optimerat (på xbox)


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

1
Skriv svar