Ödesmättad film från Resident Evil 6

Robot
Ödesmättad film från Resident Evil 6

Nästa vecka släpps äntligen Resident Evil 6. Det hindrar inte Capcom från att fortsätta sin lavin av trailers.

#resident-evil-6, #capcom


Medlem
Ödesmättad film från Resident Evil 6

Kommer bli grymt!

Medlem

ännu ett action spel.. kändes inte mycket re i demot.. var är skräcken ?

Medlem
Medlem

Hej realådan.

Medlem

Jag har förbokat mitt för endast 498kr till PS3! Får det på Tisdag! MOUHAHAHA!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Det ser så fräckt ut på trailer men jag hade inte särskilt roligt i demot. Finns ingen känsla kvar.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Har inte spelat demot till PS3 men hört kameran skall vara alldeles för tätt inpå karaktärens rygg så det är jag mycket orolig för. Antagligen har Capcom fixat detta i "final builden" och man kan minst iaf ändra det i options.

Annars blir jag riktigt sur.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Ja trailern är ju patetiskt bra iallafall

Medlem

Ja kameran i demot var skum. Leons demo var ok. Men dom andra 2 var njaa. Jag är lite kluven men vi får se :).

Kändes som det hände för mycket på en och samma gång. Det var inte det där med sega zombies lol.

Medlem

Känndes lite som om en trailer till en hollywood film. En massa som skriker, drama och en jäkla massa action.
Men skräcken är helt borta, jag är rätt skeptisk...

Medlem

Ultra-cheese.

Medlem

Detta spelet kommer i alla fall att vara bra mycket bättre än 5:an
Som ett Resident Evil fanboy som jag är så kommer jag att hoppa utav glädje på tisdag

Medlem

jag har alltid älskat res,och kommer att köpa detta men va fa.
det enda som var något att ha var Leons del, det var riktigt bra,det jag undrar över är varför de hjärndöda tappar huvudet när man skjuter dem och då menar jag inte ett headshot utan ett par leggshot och vips så trillar huvudet av,:)
<ett argument är att de är ruttna och därför lätt trillar av men borde inte armarna på dem åka av så fort de tar i något och drar .jag vet inte det verkar bara vara så dumt.
iallafall YAY för ZOMBIES och HOMER

1
Skriv svar