Battlefield 3-tävlingen avgjord!

Medlem

duh :Z men grattis till de som vann

Medlem

Oj vad dåliga förlorare det va nu då. Alla får tummen ner

Medlem

kan man vinna tävlingar fast man inte bor i Sverige?

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Davwve:

Varför vann inte jag?! :'(

Du gjorde misstaget att skicka med en bild av dig själva i ditt bidrag till tävlingen!

Helvete.... Men de stog ju inte något om det i de i reglerna!


signatur
Medlem
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Davwve:

Varför vann inte jag?! :'(

Du gjorde misstaget att skicka med en bild av dig själva i ditt bidrag till tävlingen!

Helvete.... Men de stog ju inte något om det i de i reglerna!

haha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Oj vad dåliga förlorare det va nu då. Alla får tummen ner

Jag tänkte det samma. Fan, de borde plocka bort den funktionen helt

Nåja - skit i det! Grattis igen pågar och töser!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av krqkan:
Skrivet av qun0:

själv blev det att ignorera battlefield 3, efter många om och men med att bråka med punkbuster som kickade mig konstant och funkade bara ibland igen i någon dag för att sedan kicka igen så valde man att ta bort dyngan.

Förstår inte varför företag väljer att ha PB i sina spel, sämsta anticheatet som existerar på detta jordklot.

Hade kanske satsat på detta om det hade funkat felfritt, aja men grattis till er som fick er ett

Inte du som ignorerar BF3, det är bf3 som ignorerar dig!

Gillar själv PB! Sjukt lätt och felsöka och fixa problemen, om du fråga mig dvs.

Jag hittade fel efter fel, jag känner inte precis för att lägga ner tid på något som alltid bråkat med mig i vilket spel som än använt sig av PB, kommer köra istället arma 2 för sina stora strider och där strategi används mer.

Inaktiv
Skrivet av qun0:

själv blev det att ignorera battlefield 3, efter många om och men med att bråka med punkbuster som kickade mig konstant och funkade bara ibland igen i någon dag för att sedan kicka igen så valde man att ta bort dyngan.

Förstår inte varför företag väljer att ha PB i sina spel, sämsta anticheatet som existerar på detta jordklot.

Hade kanske satsat på detta om det hade funkat felfritt, aja men grattis till er som fick er ett

Till ni som ogillade, vad skrev jag för fel? Jag var bara ärlig och skrev vad jag tyckte om pb och bf3, därefter grattade jag endast dom som vann priset. Jag skrev inget som var fel så sluta ogilla bara sådär.
Och tycker ni att det jag skrev var fel så kan ni ju skriva vad felet var istället för att bara ogilla som små omogna barnungar.

Edit: Du som ogillade är du bara en omogen unge som klickar på ogilla för att sedan inte våga yttra din åsikt om vad som var fel eller är du bara en med lite liv?

Inaktiv
Skrivet av Digu21:
Skrivet av qun0:

själv blev det att ignorera battlefield 3, efter många om och men med att bråka med punkbuster som kickade mig konstant och funkade bara ibland igen i någon dag för att sedan kicka igen så valde man att ta bort dyngan.

Förstår inte varför företag väljer att ha PB i sina spel, sämsta anticheatet som existerar på detta jordklot.

Hade kanske satsat på detta om det hade funkat felfritt, aja men grattis till er som fick er ett

Men snälla samma problem existerade i BF2 ett sök på google och du har sedan ett fix som tar ytterst lite tid, klaga inte på spelet utan din egna lathet !

Lathet? Jo jo ta, ta saker fritt från luften innan du vet något lilla vän. Jag sökte svar på google och fipplade själv och bad vänner om hjälp men det blev aldrig någon bättring, sedan ta och läs allt jag skrev, jag dömer inte bara bf3 jag dömer alla spel med PB, jag kan bli jävligt less på att pb strular i cod 4 med och i andra spel, stötte dock alrig på problemet i bf 2 eller cod 4 lika mycket som här och i bf2 kom aldrig detta problem för mig.

Men som sagt, jag dömde inte bara ett spel och företag
utan jag dömde alla spel och företag som använder sig av det. Så om någon är lat så är det väl ändå du som bara tror jag snackar om en sak.
Men du blev väl arg med för jag ignorerar bf3 i sig också eller? Nä, ska du leka fanboy och bli arg för jag ger upp ett spel där ett antcheat väljer att krångla för mig får du söka någon annan som tar emot skiten och gråter som en unge efter för du är otrevlig mot denne.

Tack och hej barnrumpa.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av krqkan:
Skrivet av qun0:

själv blev det att ignorera battlefield 3, efter många om och men med att bråka med punkbuster som kickade mig konstant och funkade bara ibland igen i någon dag för att sedan kicka igen så valde man att ta bort dyngan.

Förstår inte varför företag väljer att ha PB i sina spel, sämsta anticheatet som existerar på detta jordklot.

Hade kanske satsat på detta om det hade funkat felfritt, aja men grattis till er som fick er ett

Inte du som ignorerar BF3, det är bf3 som ignorerar dig!

Gillar själv PB! Sjukt lätt och felsöka och fixa problemen, om du fråga mig dvs.

Jag hittade fel efter fel, jag känner inte precis för att lägga ner tid på något som alltid bråkat med mig i vilket spel som än använt sig av PB, kommer köra istället arma 2 för sina stora strider och där strategi används mer.

tråkigt

men tbh arma 2 är lätt bättre

Inaktiv
Skrivet av krqkan:
Skrivet av qun0:
Skrivet av krqkan:
Skrivet av qun0:

själv blev det att ignorera battlefield 3, efter många om och men med att bråka med punkbuster som kickade mig konstant och funkade bara ibland igen i någon dag för att sedan kicka igen så valde man att ta bort dyngan.

Förstår inte varför företag väljer att ha PB i sina spel, sämsta anticheatet som existerar på detta jordklot.

Hade kanske satsat på detta om det hade funkat felfritt, aja men grattis till er som fick er ett

Inte du som ignorerar BF3, det är bf3 som ignorerar dig!

Gillar själv PB! Sjukt lätt och felsöka och fixa problemen, om du fråga mig dvs.

Jag hittade fel efter fel, jag känner inte precis för att lägga ner tid på något som alltid bråkat med mig i vilket spel som än använt sig av PB, kommer köra istället arma 2 för sina stora strider och där strategi används mer.

tråkigt

men tbh arma 2 är lätt bättre

Mjo den bild och det ja sett av arma 2 så verkar det bättre, bf3 tycker jag ändå det var för mycket rush, strategi användes inte så mycket och bf3 har tagit mycket från cod med även om folk kommer säga emot den delen, har dock inget emot cod men spel som tar efter det liren är bar efterblivet.

12
Skriv svar