FIFA 13 - snart smäller det

Flakmonkey
FIFA 13 - snart smäller det

Brukar normalt settinte köpa spel när de släpps utan istället vänta tills de reas ut. Dock så finns det ju somvanligt undantag och det gäller främst multiplayer-spel när man inte har råd att komma efter i utvecklingen. Därför så bokade jag idag FIFA 13 så att jag är redo från dag ett när kompisarna ska sättas på plats

Citat:

Tack för din beställning

Hej Simon

Informationen i detta mail är enbart preliminär och vi reserverar oss för eventuella felaktigheter.

Skulle nedanstående information inte vara korrekt ber vi dig kontakta oss omgående.

Observera att denna förhandsinformation inte betyder att du kan hämta din beställning. Vi skickar alltid ut mail när din beställning går att hämta.

Hämtning 1:

152478: Fifa 13 - [PS3] [2012-09-27] 1 st á 549 kr

#blogg

Medlem
FIFA 13 - snart smäller det


signatur
Inaktiv

Inget slår Fifa en kväll med grabbarna!

Turnering, några öl och lite pizza!

Medlem
Medlem

Alltid föredragit NHL framför FIFA, men det vet jag försätter mig i minoritet rent statistiskt.

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Alltid föredragit NHL framför FIFA, men det vet jag försätter mig i minoritet rent statistiskt.

Inte konstigt det. NHL har ju alltid varit ett mer välgjort spel än FIFA . Men det stora fotbollsintresset gör att jag alltid är lika sugen på ett nytt fifa

Medlem

Har också förbeställt och är tokladdad! Har bokat in lite kompisar som kommer fredag kväll och äter lite, dricker lite och spelar.

Flakmonkey

Var alltid svag för tidigare med EA Hockey och efterföljande NHL94, etc etc. Har ju dock alltid gillat fotboll mera som sport och i takt med att fotbollsspelen blev allt bättre och framförallt mer lika sporten så har jag spelat de allt mer. Kändes som att fotbollsspelen behövde betydligt längre tid på sig för att bli någorlunda realistiska där väl ISS (PES) var de första som visade hur det skulle gå till. Innan så var det ju främst arkadvarianter som Sensible Soccer som regerade och även om de var kul så var det ju inte särskilt likt fotboll. Så nu är det iaf fotboll som går först för mig, även om NHL-serien är fantastisk den också

Öl, snask och FIFA är ju också givet!

Medlem

Personligen blir det till PC för mig, myckate roligare där.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hur är pc versionen nu för tiden? Var ju Inge vidare för några år sedan. Spelar du med handkontroll?

Medlem

Det smäller redan för mig i NHL 13.

"Fifan vad najs... "


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar