Första gameplay-klippet från Total War: Rome II

Robot
Första gameplay-klippet från Total War: Rome II

Blott några ögonblick, men dessa ögonblick är sannerligen naggande goda. Missa inte!

#total-war-rome-ii, #creative-assembly


Medlem
Första gameplay-klippet från Total War: Rome II

SÅ VACKERT!


signatur

The King is Back

Medlem

Och allt är med gameplay-grafik <3

Medlem

Oj oj oj oj oj oj, det där kallar jag fan på grafik, får nog dra en uppgradering på datorn för detta

Medlem

Ser helt fantastiskt ut, Shogun 2 var ett mycket bra spel men feodala japan har aldrig riktigt tilltalat mig, detta ser ut att sitta helt rätt

Medlem

2 sekunder gameplay ungefär. Visar de mer än så antar jag att det syns hur kass AI:n är

Medlem

Lär klara på high inställningar iaf. Orka uppgradera för detta spelet. Då nöjer jag mig hellre att ligga på medium i grafik.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Vill ha. Mer än något annat spel någonsin.

Medlem

Grymt. Kan tänka mig att köpa en ny PC just för detta spel.
Man blir nog illa tvungen.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

In love I have fallen!

Medlem

Gillar inte riktigt sepia-tonen, men hooly crap vad snyggt!

Medlem
Skrivet av Griech:

2 sekunder gameplay ungefär. Visar de mer än så antar jag att det syns hur kass AI:n är

Allt i trailern är gameplay.

Medlem

Jag måste nog byta tangentbord efter allt mitt dregel!

Medlem
Skrivet av Ishow:

gamplay? två sekunder? och kom inte och säg att hela klippet var gameplay. filmsekvenser är INTE gamplay i mina ögon.

Allting är gjort i spelets motor.

Medlem

Väntetiden till detta spel borde undersökas vetenskapligt för jag kan svära på att tidskontinuumet kommer förlängas markant...

Medlem

Vilken vinnst!

Medlem

Såg klippet - funderade en stund. Såg klippet igen - funderade lite till.

Såg klippet för tredje gången, och kom sedan fram till att det kan ha varit bland det mest imponerande jag sett på mycket länge.

Medlem
Skrivet av LEIJO:

Gillar inte riktigt sepia-tonen, men hooly crap vad snyggt!

Ska väl inte vara för färgglatt heller, fast det var kanske inte det du menade.

Men kan medge att det ser lite tråkigt ut i den aspekten...mycket kan ändras till release.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

TAKE THOSE WALLS <3

Medlem

Så nice
Det här liret ska jag absolut köpa

Medlem

väntat på rome II sedan medival II (2006?) kom ut

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Ishow:

gamplay? två sekunder? och kom inte och säg att hela klippet var gameplay. filmsekvenser är INTE gamplay i mina ögon.

Allting är gjort i spelets motor.

Ja, men det är en helt annan sak.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Ishow:

gamplay? två sekunder? och kom inte och säg att hela klippet var gameplay. filmsekvenser är INTE gamplay i mina ögon.

Allting är gjort i spelets motor.

Ja, men det är en helt annan sak.

Inte nödvändigtvis då det faktiskt visar hur strider kommer se ut. Sen finns det givetvis sekvenser som inte kommer finnas i spelet.

Medlem

In game ja, gameplay...nja.. Det stör mig att ett företag till synes kan ha ensamrätt på ett sådant bra koncept och ständigt misslyckas med spelen de släpper på ett eller annat sätt.

Jag hoppas de lär från sina misstag för en gångs skull. Börjar bli lite tröttsamt att spela Total War spel där AIn är så extremt dålig.

Och om det ändå blir ett köp i framtiden hoppas jag man kan slå av sepia tonen...

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Ishow:

gamplay? två sekunder? och kom inte och säg att hela klippet var gameplay. filmsekvenser är INTE gamplay i mina ögon.

Allting är gjort i spelets motor.

Ja, men det är en helt annan sak.

Exakt! Tycker det är lite fult att skriva gamplay när hela klippet bara är en film. Men de var snyggt och är rätt säker på att det blir bra. Dom får ju ändå inte faila det bästa av dom alla :).

Medlem

Kommer att skaffa detta for jag skaffat alla andra, verkar vara en tradition.
Men det kommer sluta med att jag ar lyrisk over slagen i drygt 40 slag, sen orkar jag inte mer och autoresolvar. Efter en tid inser jag att kampanjlaget ar fruktansvart grundlaggande och startar upp Crusader Kings II eller for den delen EU: Rome haha

Medlem

Vad är det som inte ser ut som om att det kunde vara gameplay?

Medlem

Engelska röster istället för latin herregud vad dumt och avtändande.

Medlem
Skrivet av Scitalis:

Ser helt fantastiskt ut, Shogun 2 var ett mycket bra spel men feodala japan har aldrig riktigt tilltalat mig, detta ser ut att sitta helt rätt

exakt vad jag känner! Jag är så sugen på Rome just nu!!

...hade iof varit kul med ett spel som utspelar sig under industrialismen, som fall of the samurai. Kanske nästa gång...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Det vi ser i den här trailern är "Battle of Carthage" och kommer troligen att vara ett spelalternativ i "Historic Battles", en gamemode som funnits i alla(?) TW-spel hittills. Så vissa cutscenes är nog att räkna med...

Och ja, det är den här grafiken som kommer vara ingame, Creative Assembly har snackat mycket om att dem vill "föra fram individen på slagfältet" - att man ska kunna zooma ner på slagfältet och se alla soldaters ansiktsuttryck. Vi kommer att få se ett utökat diplomati-system och läste nyligen att ALLA de gamla factions som fanns i första Rome kommer att återkomma plus några factions mer (grekerna kommer delas upp i city states t.ex.)

Sen att spelet kommer vara bäst ever är en annan femma!

12
Skriv svar