Robot
Fifa 13

När man gjort ett sånt bra fotbollsspel som Fifa 12 faktiskt var, måste det vara svårt att både vilja och kunna ändra på någonting till nästa års version. EA Sports lösning? Detaljer, detaljer, detaljer.

#nhl-13, #ea-sports, #fifa-13, #pes-2013


Medlem
Fifa 13

Har försvarsspelet ändrats något från Fifa12? Jag hade svårt att riktigt komma in i det för att vara ärlig :s

Medlem

Kan man be om att få byta klubb i Be a Pro som i NHL 13?

Inaktiv
Skrivet av bogus2112:

Kan man be om att få byta klubb i Be a Pro som i NHL 13?

Ja, du kan även be om att bli utlånad.

Medlem

Försvarsspelet är, så vitt jag kan se och märka, precis som i FIFA 12. Det positiva är att du alltid kan stänga av det "nya" försvarsspelet (aka Tactical Defending) och välja det gamla (Classic Defending eller nåt sånt).
Det gjorde jag i FIFA 12 men nu ska jag försöka lära mig Tactical Defending annars blir det svårt att spela online.

Medlem

Fortfarande samma svenska kommentatorer med samma citat ? Isf blir det engelska kommentatorer även i år !

Medlem

Minus: Ingen märkbar grafikförbättring

No kidding?!

Medlem
Skrivet av Eight08:

Minus: Ingen märkbar grafikförbättring

No kidding?!

Jag tycker det här känns som att det är en punkt bara för att återigen starta diskussion om att PC-grafiken ligger en bra bit i framkant.. Spelet är provat till PS3 och vi vet alla hur gammal den hårdvaran är.

Förövrigt tycker jag att recensionen var bra och informativ. Ska bli intressant att själv prova på spelet!

Medlem

men va? e de inte samma som person som recenserade pes 13? kanske hade varit bäst. hur vet han att fifa är bättre då? aja, ett givet köp som vanlig iaf.

Inaktiv

Senaste sport spelet jag spelade på konsol var Sega. Lirade något NHL hos min granne.

Medlem

Äntligen är det här! Nu ska jag knuffa upp Southampton i Premier Leagues tabelltopp.

Inaktiv

skön tumme ner nån ger alla.

PES fanboi?

Medlem

Närkamp? Kan man slåss i fifa?

Medlem

Går det sikta på skrevet när man sparkar?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Kan någon förklara skillnaden mellan vanliga fifa 13 och fifa 13 ultimate team?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Varför är det så satans svårt och placera bollen för?

Medlem
Skrivet av kill455:

Kan någon förklara skillnaden mellan vanliga fifa 13 och fifa 13 ultimate team?

Kan någon förklara skillnaden mellan alla fifa spel?

Massa downvotes inc!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

"fifa 13 är årets fotbollsspel"

You don't say!

Finns det något större? (inte sarkastisk) själv hatar jag sportspel men var tvungen att kommentera titeln

Medlem
Skrivet av FreddeWn:
Skrivet av Eight08:

Minus: Ingen märkbar grafikförbättring

No kidding?!

Jag tycker det här känns som att det är en punkt bara för att återigen starta diskussion om att PC-grafiken ligger en bra bit i framkant.. Spelet är provat till PS3 och vi vet alla hur gammal den hårdvaran är.

Förövrigt tycker jag att recensionen var bra och informativ. Ska bli intressant att själv prova på spelet!

Nej, det var det inte. Mer en tanke på hur gamla konsolerna är och att det inte går att förbättra grafiken hur länge som helst. Men bli butthurt om du vill.

Medlem

Åh vad laddad jag är! Hämtar mitt ex på Webhallen i eftermiddag och därefter ska jag snabbt hem, köpa kebab på vägen, (kanske ta en öl) och njuta hela kvällen. Awesome!

Medlem

Musse, njuta en stund iaf. Finns inget spel som FIFA som har så höga toppar men så djupa dalar.
Jag har, sen ps3 kom, haft sönder två ps3-dosor, en tv-dosa och ett soffbord. Allt pga FIFA:)
Får se hur länge mitt humör håller uppe detta år innan nått ryker. Får se till att bara spela när sambon är hemma så hon kan stoppa mig eller nått.
Hoppas iaf på ett bra spel detta år me:)

Medlem
Skrivet av Hecce:

Musse, njuta en stund iaf. Finns inget spel som FIFA som har så höga toppar men så djupa dalar.
Jag har, sen ps3 kom, haft sönder två ps3-dosor, en tv-dosa och ett soffbord. Allt pga FIFA:)
Får se hur länge mitt humör håller uppe detta år innan nått ryker. Får se till att bara spela när sambon är hemma så hon kan stoppa mig eller nått.
Hoppas iaf på ett bra spel detta år me:)

Haha, tur att vi är olika. Mina raseriutbrott brukar resultera i att jag drar en djup suck, lägger ifrån mig handkontrollen och går och tar en kaffe. Vi är lite olika på så sätt. Glömde jag säga att jag aldrig slagit sönder någon hårdvara?

Redaktör
Skrivet av starbuckxks:

"fifa 13 är årets fotbollsspel"

You don't say!

Finns det något större? (inte sarkastisk) själv hatar jag sportspel men var tvungen att kommentera titeln

Jag testade Fifa och #pes"2013 i helgen, och tyckte PES var betydligt roligare. Rubriken kanske speglar min chock över recensentens åsikt.


signatur
Medlem
Skrivet av Hecce:

Finns inget spel som FIFA som har så höga toppar men så djupa dalar.

Då har du inte spelat Blood Bowl, där man kan sväva på moln av lycka när det går bra och raka motsatsen när det går dåligt

Medlem
Skrivet av starbuckxks:

"fifa 13 är årets fotbollsspel"

You don't say!

Finns det något större? (inte sarkastisk) själv hatar jag sportspel men var tvungen att kommentera titeln

Åja, det ser faktiskt ut som nästa års fotbollspel.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv
Skrivet av coolhwip:
Skrivet av Hecce:

Finns inget spel som FIFA som har så höga toppar men så djupa dalar.

Då har du inte spelat Blood Bowl, där man kan sväva på moln av lycka när det går bra och raka motsatsen när det går dåligt

Då har inte du spelat Heroes of newerth eller dota ; /

Medlem

hur fan spelar man 1-1?

Medlem

Har nu spelat ett par timmar i går kväll. Och det är bättre. Som alltid görs det lite justeringar och spelet förfinas mer och mer. Men! Kan man inte fixa menyerna någon gång. De blir sämre och sämre för varje år. Årets upplaga laggar menyerna på PS3, det är svårt att hitta och i karriärläget mår jag rent av dåligt av alla popups. In game så ger det ruggigt med glädje dock.

Medlem

Ska köpa Fifa 13 men undrar en sak om någon här har ett bra svar...
Digtal version via PSN tar 650 kr och ICA ca 450kr..

Kommer meny lagget och laddnings tider bli bättre om jag köper från PSN ?
Någon som har erfarenhet av bägge? Tack på förhand

1
Skriv svar