Medlem
Tjejer sökes

Klan namn: Absolution Crew ReGlitch.
Plats: Sverige.
Ålder: 18 och äldre.

Regler: TeamSpeak 3, Headset, Counter-Strike: Global Offensive.
Social, Aktiv och trevlig.

Vad söker vi efter? Vi söker efter tjejer som spelar CS:GO för att jämna ut obalansen i klanen. Då vi bara har en tjej förtillfället så söker vi nu fler.

Hemsida - http://AbsolutionCrew.se
Steam - http://steamcommunity.com/groups/ReGlitch

Övrig info: Klanen har funnits i 1 år. Först och främst inriktat på Battlefield 3 men ökar på med CS:GO.

Mvh.


signatur

Veni - Vidi - Vici

Inaktiv

Eller så söker du bara bättre spelare? Vem fan orkar vara sexistisk!

E-sporten är så sexistiskt den bara kan bli

T.ex. i Starcraft blir tjejer som knappt klarar sig i Masterleague sponsrade bara pga deras kön, fy fan säger jag.

Medlem
Skrivet av fall:

Eller så söker du bara bättre spelare? Vem fan orkar vara sexistisk!

E-sporten är så sexistiskt den bara kan bli

T.ex. i Starcraft blir tjejer som knappt klarar sig i Masterleague sponsrade bara pga deras kön, fy fan säger jag.

va blir dom? fan va löjligt.. allt me tuttar ska favoriseras

Nog ska det väl finnas lite CS-spelande tjejer här på FZ? Lycka till med letandet, solidcell!

Medlem

Tack Sebastian. Dock så måste ändra lite. Inget tjejlag vi söker haha. Vi söker bara tjejer som vill spela med oss. Vi har några och dom önskar att det finns fler så.


signatur

Veni - Vidi - Vici

Medlem

alltid kul att spela med fruntimmer!

Pallar inte att någon orkar gälla över att någon vill ha tjejer att spela med, pallar inte att jag äns orkar bry mig om gnällandet, går o lägger mig!


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av fall:

Eller så söker du bara bättre spelare? Vem fan orkar vara sexistisk!

E-sporten är så sexistiskt den bara kan bli

T.ex. i Starcraft blir tjejer som knappt klarar sig i Masterleague sponsrade bara pga deras kön, fy fan säger jag.

Så är det ju. Men det beror väl även på att det är ett mindre urval.

Medlem

Vi kan väl hålla oss till topic boys? Vad sägs? Bra tack..


signatur

Veni - Vidi - Vici

Moderator | Testpilot
Skrivet av fall:
Skrivet av kaealy:

Många bittra oskulder här inne ser jag.

Solidcell, tror du tyvärr kommer ha svårt att hitta några här. Ett tips är att leta på Facebook där det fanns en rätt stor grupp för kvinnor/tjejer med spel och annat "nördigt" som hobby. Vet ej om den finns kvar man kan ju alltid hoppas.

Så bara för jag inte är sexistisk och inte behandlar kvinnor mycket bättre än män är jag oskuld? Kom tillbaka när du har gått ut gymnasiet.

Eller när du har läst på vad en oskuld är.

Men lägg ner, bara för man vill spela med tjejer och har tjejer i sitt gäng som spelar med andra tjejer... "Tunghäfta". Vars är problemet? Du skulle nog inte gnälla om han sökte efter pojkar han ville spela med?

Jag skulle gärna spela med lite fler tjejer då jag oftast sitter med grabbar och spelar spel helatiden, helst en mix skulle vara bäst.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

"Man och kvinna är som hund och katt"

Sagt av någon av de där bönderna i Bonde söker fru. Det är så man bygger broar gott folk xD


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Medlem
Skrivet av solidcell:

Tack Sebastian. Dock så måste ändra lite. Inget tjejlag vi söker haha. Vi söker bara tjejer som vill spela med oss. Vi har några och dom önskar att det finns fler så.

Jag tänkte precis fråga varför man skulle hålla män och kvinnor segregerade när det gäller att trycka på knappar snarare än konventionell sport där fysiska förutsättningar sätter käppar i hjulet. Bra att du förtydligade.

Inaktiv

Eftersom hen söker spelare till en clan vid namn Absolution Crew eSports så antog jag att det var ett sponsrat lag, vilket fick mig att reagera att e-sport sätter upp speciella tjejligor på något där det faktiskt är jämnställt. Inom sport så har vi män naturligt mer muskelmassa än kvinnor därav blandar man inte damfotboll och herrfotboll t.ex. men i e-sport är det ingen skillnad på en man eller kvinna. Så varför sponsra dåliga tjejer och sedan ge dom en sämre liga att lira i?

Nu säger jag INTE att alla tjejer är naturligt sämre på spel, det jag vill se är lite jämnställdhet inom e-sporten samt världen. Vilken aldrig kommer ske pga detta jävla fjäskande.

Medlem

Du promoterar inte direkt jämnställdhet såsom du sitter och härjar här. Gör om, gör rätt.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Självfallet ska kvinnor och män spela i samma ligor i esport, töntigaste som finns är att dela upp könen i sporter där man faktist tävlar på lika villkor.

Medlem

Jag skulle behöva en kvinna i köket där hemma. För att det är snyggt att se på och för att hon kanske lagar bättre mat än mig. Men man vet inte säkert. Jag kanske lagar bättre mat. Isåfall kan hon ju försöka se snygg ut iallafall. Går inte det heller så har man inte vunnit nåt. Sunt förnuft. Fast hon kanske är en fantasisk konversatör. Vem vet.

Ja ja fiskar tummar ner från rabiata utan att egentligen säga något inskränkt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Jag skulle behöva en kvinna i köket där hemma. För att det är snyggt att se på och för att hon kanske lagar bättre mat än mig. Men man vet inte säkert. Jag kanske lagar bättre mat. Isåfall kan hon ju försöka se snygg ut iallafall. Går inte det heller så har man inte vunnit nåt. Sunt förnuft. Fast hon kanske är en fantasisk konversatör. Vem vet.

Ja ja fiskar tummar ner från rabiata utan att egentligen säga något inskränkt.

Det är väl ganska inskränkt att vilja ha en partner baserat på något sådant, i alla fall i min värld.

Medlem

Smaken är som baken, den är delad.

Eller som jag brukar säga, vilket också ofta passar in:

Smaken är som baken, så fort man vädrar den så är det någon som tycker det luktar illa.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Det är väl ganska inskränkt att vilja ha en partner baserat på något sådant, i alla fall i min värld.

Nej det är inte inskränkt, det är ju preferens bara. Vissa vill ha en snygg kvinna som lagar god mat andra tycker gott hon kan vara tvärtom. Eller ha helt andra önskemål/krav.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Onödiga inlägg innehållande trams, personangrepp och irrelevanta sidospår borttagna.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Onödiga inlägg innehållande trams, personangrepp och irrelevanta sidospår borttagna.

Åh, att man aldrig ser sådana här trådar innan Fz crew.... Det är ju de onödiga och irrelevanta inläggen som är "roligast" att läsa

Ta mig inte fel nu, självklart så ska sådana inlägg tas bort när de poppar fram


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Ingen CS:GO spelande tjej här? Vi försöker balansera ut klanen så ansök gärna!


signatur

Veni - Vidi - Vici

1
Skriv svar