Filtrera efter tumme-konstigheter

Medlem
Filtrera efter tumme-konstigheter

Hej

Jag klickade för att sortera efter antal tumme upp/ned och fick upp följande inloggningsruta.

[ia=674970; large]

Jag klickade "Avbryt" och allt verkar fungera.

// edit

När jag postar denna fick jag "Tråden kan inte hittas", försöker igen...

// edit 2

Nu gick det, plus att den första tråden visas också. Raderade den.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Halloj! När hände detta? Fanns det några kommentarer eller var du först? Var du inloggad?

Medlem

Detta hände igår, igen när jag testade alldelse nyss (första gången i tråden om WoW: MoP och andra i Filmaffish-nyheten). Det fanns flera kommentarer, jag var inloggad och min webbläsare är den senaste versionen av Opera (det sistnämnda kanske ni vet redan då det inte är det första gången jag skriver en buggrapport ).


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Detta hände igår, igen när jag testade alldelse nyss (första gången i tråden om WoW: MoP och andra i Filmaffish-nyheten). Det fanns flera kommentarer, jag var inloggad och min webbläsare är den senaste versionen av Opera (det sistnämnda kanske ni vet redan då det inte är det första gången jag skriver en buggrapport ).

Och det händer alltså när du gör sorteringen (äldst först, nyast först osv)? Eller är det när du filtrerar på antal tummar?

Medlem

När jag klickar på någon av dom där valen i "Karmafilter".

// edit

Jag fick föressten ingen notis om ditt senaste inlägg i denna tråden, fick det för det förra.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hallå! Testa gärna igen och se om du får samma fel. Grymt att du upptäcker buggar åt oss förresten

Medlem

Nu verkar det fungera, nice


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar