Bakom kulisserna på War of the Roses

Robot
Bakom kulisserna på War of the Roses

Svenska Fatshark drog på sig rustningen och for till England för att lära sig allt om svärd, turneringar och såklart det blodiga inbördeskriget.

#paradox-interactive, #fatshark, #war-of-the-roses


Medlem
Bakom kulisserna på War of the Roses

Rolig video Verkar bli ett trevligt spel faktiskt!

Medlem

Förhandsbokat! Något man bara måste ha!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Ni som spelar spelet, hur är det? Jag hörde att betan var väldigt buggig.


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Ni som spelar spelet, hur är det? Jag hörde att betan var väldigt buggig.

Betan var super-buggig, men det hade det inte hymlats med - och spelets grundläggande mekanik är otroligt intressant.

Spelet behöver bara den polering det KOMMER få.

Medlem

Jag förbokade det, spelade betan ett par dagar och hade roligt men sen valde jag att avboka min förbeställning. Jag är nog för Mount & Blade-skadad för att riktigt uppskatta War of the Roses. Stridsdmekaniken känns lite väl godtycklig ibland när det kommer till närstrider men i övrigt verkar det bli ett ganska bra spel. Schysst grafik också tycker jag.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Javas:

Ni som spelar spelet, hur är det? Jag hörde att betan var väldigt buggig.

Betan var super-buggig, men det hade det inte hymlats med - och spelets grundläggande mekanik är otroligt intressant.

Spelet behöver bara den polering det KOMMER få.

Jag tog och förhandsbokade spelet tidigare idag, min polare fick tydligen early access när han bokade spelet förra månaden. Han tror jag kommer bli väldigt nöjd med spelet.

Vi får se på tisdag, jag längtar Länge leve York


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar