Rare-avhoppare vill göra andlig Banjo-uppföljare

Robot
Rare-avhoppare vill göra andlig Banjo-uppföljare

En handfull avhoppare från brittiska Rare har gått samman för att göra en värdig och andlig uppföljare till Banjo-Tooie. Men de behöver fansens stöd.

#rare, #banjo-tooie, #nintendo, #donkey-kong-country, #goldeneye-007-2, #banjo-kazooie, #microsoft, #kinect-sports, #kinect-sports-season-two-1


Medlem
Rare-avhoppare vill göra andlig Banjo-uppföljare

Bra intiativ! Jag spelade själv aldrig Banjo men jag hade gjort oanständiga saker för ett nytt Conker-äventyr!

Medlem

Hahaha här har vi en klassiker! Nu fick jag gamla minen, kommer ihåg som 8-10åring när man nötta spelet och när jag fastna så bruka min mamma hjälpa mig HAHA! Ett av dom bästa spelen i min uppväxt! 10/10!

Medlem

Minnen* Nöta* -.-

Medlem

Hur många här önskade sig en egen ryggsäck med inneboende fågel? en sån som kunde ta över springandet när man själv blev trött på att gå


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny
Skrivet av Traveller in time:

Hur många här önskade sig en egen ryggsäck med inneboende fågel? en sån som kunde ta över springandet när man själv blev trött på att gå

Du kan låna Simon. En fotolergök i ryggsäcken borde göra susen!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

LIVET HAR FÅTT EN MENING IGEN


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Var aldrig någon större fan av Rares spel till N64 förutom Diddy Kong Racing, får se vad dem hittar på, blir det en samlarfest igen så hoppar jag nog.

Medlem

^^^^What Mellansalt said.^^^^

Medlem
Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
o herre jesus. tror jag sket ut en njure av lycka!

1
Skriv svar