Följ med på WoW: Mists of Pandaria-premiären

Medlem
Skrivet av krythorian:
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Remus:
Skrivet av Cnopt:
Skrivet av Remus:
Skrivet av Nenetis:
Skrivet av Remus:

Denna lär vara den absolut sämsta och tråkigaste expansionen Blizzard släppt. De toppar Lich King och Deathwing med.... Pandor?

Undrar vad eller vilken som är the villain nu då. Kiljaeden igen? Finns ju typ bara Kiljaeden och the big bad boss Sargeras kvar bara. Resten har de dödat på löpande band.

Sen har jag hört Blizzard simplifierat talent trees så det är tre korta spalter man kan plussa i.

Det låter ju riktigt roligt. Enda bra ändringen är att man kan ha vilken armor som helst med de senaste statsen. Det var bra iallafall.

Dock behöver ju inte wow någon super mega antagonist, kom igen, vanilla som många anser som bäst hade ju inte ens en antagonist.

Jag kommer inte spela MoP men vad jag sett av det så verkar det ganska trevligt och även om jag inte är supertaggad på det förstår jag inte hatet mot pandorna. Finns ju redan intelligenta valrossar, fiskmänniskor och talande kor så är pandor så jäkla konstigt egentligen?

Jag har ingenting emot pandorna i Warcraft världen. Älskade Panda hjälten i WC3TFT.

Det är själva att Pandorna verkar vara i fokus och ingen bad guy finns med.

Fast det verkar som att det är Alliance vs. Horde som bara gäller nu. Det kan fungera ganska bra.

Men bad guyen kommer nog avslöjas/visa sig snart.

Redan avslöjad vem slutbossen är i sissta patchen för expansionen. Är man intresserad så finns informationen där ute. Skillnaden är att hela expansionen handlar inte enbart om hur man tar sig fram till den striden utan hur man utforksar ett helt nytt land först och främst.

Kan du skriva vem som är antagonisten eller slutbossen i en spoiler ruta eller i ett PM då? Jag hittar ingenting på mmochampion eller om man söker efter Mists of Pandaria antagonist.

Slutstriden kommer heta

Siege of Ogrimmar

och kommer ha

en mycket arg Garrosh

som slutboss.

dom har väl aldrig sagt att det ska vara den sista raiden bara att det kommer vara en raid?

The Siege of Orgrimmar will be the final stage of World of Warcraft: Mists of Pandaria. It will consist of Horde rebels and the Alliance attacking the orcish capital city of Orgrimmar and taking down Warchief Garrosh Hellscream. Little is known about this event or the reason both factions will attack the city except for the fact that "Garrosh has become corrupted and has been doing some really nasty things beneath Orgrimmar."

Medlem

Blir så trött på Blizzard just nu. Först D3 failet, och när jag köper MoP för att ta mig en titt så är det +3000 folk i kö på Kazzak. Det tog mig runt 4 timmar att komma in, och det enda jag hinner göra är att hälsa på mina gamla guildisar innan det är dags att stänga ner och hoppa i säng.
Jag är löjligt missnöjd med dom nu.

12
Skriv svar