The Old Republic har fått nytt gratisinnehåll

Robot
The Old Republic har fått nytt gratisinnehåll
Medlem
The Old Republic har fått nytt gratisinnehåll

SW:TORS stora problem är att de försökte konkurrera med WoW istället för att leva jämsides och leverera en annorlunda upplevelse.


signatur

I drank what?

Medlem

Guild wars (1)
Ragnarök Online det är 2st fina mmos


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Redaktör
Skrivet av morfin91:

Guild wars (1)
Ragnarök Online det är 2st fina mmos

Visserligen, men de är inte från det senaste året.


signatur
Medlem

gw2 i all ära men ja tycker ändå swtor har den bättre storykampanjen i mmo. problemet me swtor va sidequestandet som är extremt repetivt och ett skill/level system som ja kände igen från alla andra "standard mmos"

Medlem

GW2 utan tvekan för min del, vet att anet kommer att släppa många contentpatcher som man kan njuta av, halva kartan som finns nu har ju redan flera områden som är låsta för tillfället ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Hade hellre sett ett Kotor 3, det enda som jag egentligen är intresserad av (och anledning till att jag köpte det dag ett) är storyn. Nu när det blivit F2P är jag osäker på om jag ens kommer ta bort plasten från spelet, får la ta och testa det någon gång när tid finnes.

Medlem

SWTOR, deras storymode är briljant, inget MMO tar det! och röst-skådespelarna äger, slutade med SWTOR pga spelarbrist.

Just nu är det GW2 som gäller mest WvW då.

Medlem

SWTOR skulle döda WoW... ser att dom nästan lyckats.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Alternativet "Har inte spelat något MMO det senate året" borde ha funnits.

Mest intressant i dagsläget är dock Guild Wars 2. Men jag vill köpa Dishonored och Far Cry 3 innan jag orkar fördjupa mig i något MMO igen.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Alternativet "Har inte spelat något MMO det senate året" borde ha funnits.

Mest intressant i dagsläget är dock Guild Wars 2. Men jag vill köpa Dishonored och Far Cry 3 innan jag orkar fördjupa mig i något MMO igen.

det som är fördelen med guildwars 2 du kan spela lite då och då när du känner för det å behöver inte oroa dig för att inaktiva och aktivera medlemskap hela tiden


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Hade hellre sett ett Kotor 3, det enda som jag egentligen är intresserad av (och anledning till att jag köpte det dag ett) är storyn. Nu när det blivit F2P är jag osäker på om jag ens kommer ta bort plasten från spelet, får la ta och testa det någon gång när tid finnes.

Jo det skulle ha varit Kotor 3 istället. Undrar när man får ett vettigt SW spel igen?!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Det enda MMO jag spelar för tillfället är Firefall. Dock ingen release än, utan bara closed beta för tillfället.

Är dock ganska sugen på att se hur WildStar kommer att bli.

Medlem

Aion <3 2 år ren kärlek ^^)

Medlem

SWTOR tycker jag är ett av de mindre repetitiva spelen. Dels har du en unik story för varje klass och dessutom är det ingenting som tvingar dig att göra alla side quests. Så om man ogillar en planet så kan man springa igenom den och bara göra klass storyn. Och om man gillar en planet så kan man stanna kvar längre och göra Bonus uppdrag när man är färdig men huvuduppdragen.

Dessutom så har Bioware utmärkta röstskådespelare och manus

1
Skriv svar