"Vårt hemliga projekt är skrämmande men stimulerande"

Robot
"Vårt hemliga projekt är skrämmande men stimulerande"

LittleBigPlanet-skaparnas kommande projekt ska i grunden förändra hur spelarna skapar sitt eget innehåll.

#littlebigplanet, #media-molecule, #tearaway


Medlem
"Vårt hemliga projekt är skrämmande men stimulerande"

Blir så trött på spelutvecklare i allmänhet som säger att "vårt projekt är så jävla intresant,era ögon kommer explodera och ni kommer tugga av er era armar i ren och skär eufori när vi visar upp en skärmdump" typ. Bara pr-snack, vad ska de säga liksom? Så fort jag hör något såtn här officiellt uttalande sjunker mina förväntningar automatiskt. Bara en tanke

En prickig Grishäst(bilden) är skrämmande, det går inte att förneka


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

1/3 administration. Om de tar bort alla som skall administrera de som administrerar så kan de ha färre...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

1/3 administration. Om de tar bort alla som skall administrera de som administrerar så kan de ha färre...

" har delats in i tre grupper. En jobbar på PS Vita-titeln Tearaway (bilden), den andra sköter om studions administrativa bitar och den tredje jobbar på en hemlig produkt."

Det står inte 1/3+1/3+1/3, utan bara att det är i tre grupper....
Det kan alltså vara 5 i den första, 2 i den andra och 978263 st i den tredje : )

Medlem
Skrivet av Magto:
Skrivet av Hipshot:

1/3 administration. Om de tar bort alla som skall administrera de som administrerar så kan de ha färre...

" har delats in i tre grupper. En jobbar på PS Vita-titeln Tearaway (bilden), den andra sköter om studions administrativa bitar och den tredje jobbar på en hemlig produkt."

Det står inte 1/3+1/3+1/3, utan bara att det är i tre grupper....
Det kan alltså vara 5 i den första, 2 i den andra och 978263 st i den tredje : )

Jag vaknade blind idag.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar