Tävling – vinn specialutgåvan av Tekken Tag 2

Robot
Tävling – vinn specialutgåvan av Tekken Tag 2

Utöka din spelsamling med en lyxig specialversion av det senaste fightingliret i Tekken-serien.

#tekken-tag-tournament-2


Medlem
Tävling – vinn specialutgåvan av Tekken Tag 2
Medlem

Älskar Tekken! funderade på att signera upp för Webhallens TekkenTag Tournement men komme r antagligen inte att ha en chans! får hålla tummarna att man vinner så kanske man kan bli bättre

Medlem
Medlem

Åhh håller tummerna!!

Medlem
Medlem

Just gotta love em tekken games!


signatur

I am a Psychonaut, a sailor of the soul.

Medlem

Fightingspel är mycket skoj

Medlem

Jag ställer mig aningen tveksam till fråga 2 och även formuleringen i fråga 3... tycker nog att ni kanske borde se över det FZ. Tydlighet är A och O.


signatur

BKMN - Triple A Minus

Medlem

MMMMM TÄÄÄVLING!!!!
Då var det dags igen undrar hur många tävlingar det tar innan man vinner nåt,jag antar att ha alla rätt är vad som krävs men någon gång ska man väll gissa rätt.

Redaktör
Skrivet av BKMN:

Jag ställer mig aningen tveksam till fråga 2 och även formuleringen i fråga 3... tycker nog att ni kanske borde se över det FZ. Tydlighet är A och O.

Lite luriga tycker jag vi kan få vara i formuleringarna, men givetvis ska frågorna vara begripliga. Det tycker jag dessa två är, och det ska gå att hitta rätt svar utan större bekymmer.


signatur
Medlem

Fråga 2 e skit skum, för Tekken går att spela på alla 3 formaten men ingen utav dem är orginal Tekken, så frågan är minst sakt lurig.
undrar vilka av dessa 3 versioner som FZ anser vara Tekken 1.

Medlem

Fråga 2 e ju fel xbox hade Tekken 1-3 med ps1 emulator inte officiella släpp men mycket mer av ett orginal Tekken än en korts-spels version av spelet som släpptes till wonderswane eller den 2d version som släpptes till GBA.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av BKMN:

Jag ställer mig aningen tveksam till fråga 2 och även formuleringen i fråga 3... tycker nog att ni kanske borde se över det FZ. Tydlighet är A och O.

Lite luriga tycker jag vi kan få vara i formuleringarna, men givetvis ska frågorna vara begripliga. Det tycker jag dessa två är, och det ska gå att hitta rätt svar utan större bekymmer.

Ja, visst ska ni vara luriga, men som jag förstått det så är ju Tekken Advance en Tekken 3-port och Tekken Card Challenge innehåller karaktärerna från Tekken 3. Ska frågan då förstås som att det är Tekken 3 som är original-Tekken?


signatur

BKMN - Triple A Minus

Medlem
Skrivet av BKMN:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av BKMN:

Jag ställer mig aningen tveksam till fråga 2 och även formuleringen i fråga 3... tycker nog att ni kanske borde se över det FZ. Tydlighet är A och O.

Lite luriga tycker jag vi kan få vara i formuleringarna, men givetvis ska frågorna vara begripliga. Det tycker jag dessa två är, och det ska gå att hitta rätt svar utan större bekymmer.

Ja, visst ska ni vara luriga, men som jag förstått det så är ju Tekken Advance en Tekken 3-port och Tekken Card Challenge innehåller karaktärerna från Tekken 3. Ska frågan då förstås som att det är Tekken 3 som är original-Tekken?

Hur kan version tre av en spelserie vara det första?

"2. Det första Tekken-spelet har släppts till många plattformar genom åren."
Det första Tekken som tv-spel kan väl enbart vara FÖRSTA, NUMMER ETT och räknas som original-Tekken, inte det tredje!?
http://en.wikipedia.org/wiki/Tekken


signatur
1
Skriv svar