Nya häftiga kontrakt-läget i Hitman: Absolution uppvisat

Robot
Nya häftiga kontrakt-läget i Hitman: Absolution uppvisat

18 minuter gameplay från det innovativa multiplayerläget Contracts visar hur du skapar och spelar igenom dina och andras utmaningar.

#hitman-absolution


Medlem
Nya häftiga kontrakt-läget i Hitman: Absolution uppvisat

Ser bra ut!

Medlem

Ser sjukt najs ut, nu blev jag ännu mer hajpad

Inaktiv

har aldrig gillat smygande

Inaktiv

Sättet man skapar sina contracts var motiverat med "cumbersome editors" vilket jag tolkar som "inte bra för konsoller", och då detta PC-spel visas upp på ett 360 ringer fler varningsklockor.

Medlem

Kommer bli riktigt bra. Riktigt efterlängtad uppföljare!

Im very sneaky =]

Ozzy Osbourne approvs of this; men, det hade varit underbart om man kunde ha sluppit alla hjälpmedel. Nu är var och varannan spelkaraktär utrustad med verktyg som ser genom väggar och kläder, därutöver så ser man självlysande ikoner ovan för NCP:er som förstör stämningen. Om man inte vill ta bort det helt, kunde man väl i varje fall haft det i menyerna så att man själv fick bestämma.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Youtube länk! Ni lyssnade! =D

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Ozzy Osbourne approvs of this; men, det hade varit underbart om man kunde ha sluppit alla hjälpmedel. Nu är var och varannan spelkaraktär utrustad med verktyg som ser genom väggar och kläder, därutöver så ser man självlysande ikoner ovan för NCP:er som förstör stämningen. Om man inte vill ta bort det helt, kunde man väl i varje fall haft det i menyerna så att man själv fick bestämma.

Tiden där man hittade saker själv är tyvärr förbi. Man ska hållas i handen hela vägen i mål nu för tiden.

Skrivet av glr:

Sättet man skapar sina contracts var motiverat med "cumbersome editors" vilket jag tolkar som "inte bra för konsoller", och då detta PC-spel visas upp på ett 360 ringer fler varningsklockor.

Tar det mer som att det kunna klaras istället för att man sitter o hittar på saker i en editor som blir omöjliga att klara tillslut...

Men som sagt varför visas alltid 360 versionen upp??


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Ozzy Osbourne approvs of this; men, det hade varit underbart om man kunde ha sluppit alla hjälpmedel. Nu är var och varannan spelkaraktär utrustad med verktyg som ser genom väggar och kläder, därutöver så ser man självlysande ikoner ovan för NCP:er som förstör stämningen. Om man inte vill ta bort det helt, kunde man väl i varje fall haft det i menyerna så att man själv fick bestämma.

Det ska, om jag inte läst fel, finnas ett läge där du stänger av allt detta. Så det blir "hardcore" setting.


signatur

Nämen!

Inaktiv
Skrivet av Struggle:
Skrivet av walter_iego:

Ozzy Osbourne approvs of this; men, det hade varit underbart om man kunde ha sluppit alla hjälpmedel. Nu är var och varannan spelkaraktär utrustad med verktyg som ser genom väggar och kläder, därutöver så ser man självlysande ikoner ovan för NCP:er som förstör stämningen. Om man inte vill ta bort det helt, kunde man väl i varje fall haft det i menyerna så att man själv fick bestämma.

Det ska, om jag inte läst fel, finnas ett läge där du stänger av allt detta. Så det blir "hardcore" setting.

hehe hardcore = normal för 10år sedan ^^

för övrigt så verkar ju detta Hitman bli hur bra som helst!

Det låter bra, "hardcore" för oss gamla stofiler som inte vill ha massa hjälpmedel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av glr:

Sättet man skapar sina contracts var motiverat med "cumbersome editors" vilket jag tolkar som "inte bra för konsoller", och då detta PC-spel visas upp på ett 360 ringer fler varningsklockor.

Det här är inget PC-spel, och såvitt jag vet har inget Hitman utom det första varit det. Sedan är det här ju det lättaste sättet att se till att ingen skapar en omöjlig/för lätt utmaning.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Ozzy Osbourne approvs of this; men, det hade varit underbart om man kunde ha sluppit alla hjälpmedel. Nu är var och varannan spelkaraktär utrustad med verktyg som ser genom väggar och kläder, därutöver så ser man självlysande ikoner ovan för NCP:er som förstör stämningen. Om man inte vill ta bort det helt, kunde man väl i varje fall haft det i menyerna så att man själv fick bestämma.

Fast det går stänga av. Bara att välja annan svårighetsgrad.

1
Skriv svar