Vinn World of Warcraft: Mists of Pandaria

Robot
Vinn World of Warcraft: Mists of Pandaria

Sluta googla bilder på ledsna pandor och tävla istället om två exemplar av den senaste expansionen till World of Warcraft.

#world-of-warcraft-mists-of-pandaria


Medlem
Vinn World of Warcraft: Mists of Pandaria

Lycka till alla ni som är tveksamma att börja igen!

Medlem

Tack, men nej tack.

Fan äger inte ens vanilla WoW, Yay!

Medlem
Inaktiv

Nejtack.

Är ju det jag vill skriva, men lycka till ni som vill ha det.

Medlem

Aa hoppas man vinner så man får testa det! vem vet kanske fastnar för det Har ju alla andra expansioner så det är bara att lägga till denna o köra!

Lycka till till er andra!

Moderator | Testpilot

Vars är eran recension?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vars är eran recension?

Personligen ser jag helst MMO-recensioner som har lite mer speltid bakom sig, och inte så snart efter release. Om det ska komma något nu så kan det vara "första intrycken" eller något i den stilen.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vars är eran recension?

Så du vill att Fz skall publicera en recension 4 dagar efter spelsläpp? Av ett spel som är gjort att spelas i månader? Den recensionen lär säga dig mycket.

"Ja, loading screenen är fin. Och första leveln tar en stund".

Medlem

Bara jag som tyckte vanilla var som ett enda chaos, bättre när BC kom och det vart lite struktur i spelet. förövrigt så har MoP varit helt ok hitills. bättre än cataclysm iaf.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Jelen:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vars är eran recension?

Så du vill att Fz skall publicera en recension 4 dagar efter spelsläpp? Av ett spel som är gjort att spelas i månader? Den recensionen lär säga dig mycket.

"Ja, loading screenen är fin. Och första leveln tar en stund".

Vad är det med allt gnäll? Jag bara frågade vars den är, om den är nära klar, knappt påbörjad etc etc.

Helst skulle jag gärna se en "review in progress" som det gör på IGN så slipper man vänta massvis med dagar för att få läsa.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Hannu:

Tack, men nej tack.

Fan äger inte ens vanilla WoW, Yay!

Brukar hålla med dig. Men jag tycker inte man ska uttrycka sig om någoting man inte provat

Medlem
Skrivet av oudiose:
Skrivet av Hannu:

Tack, men nej tack.

Fan äger inte ens vanilla WoW, Yay!

Brukar hålla med dig. Men jag tycker inte man ska uttrycka sig om någoting man inte provat

Vill inte vara den, men att säga "nej tack" osv vet jag inte riktigt om jag skulle klassa som ett uttryck

För övrigt, lätta frågor!

Medlem

De som är intresserade av det här har förmodligen redan hunnit köpa det, mig inkluderad. Bra att ni har dragit igång ordentligt med tävlingarna igen!

Medlem
Medlem
Skrivet av fanboyen:

De som är intresserade av det här har förmodligen redan hunnit köpa det, mig inkluderad. Bra att ni har dragit igång ordentligt med tävlingarna igen!

Jag är intresserad, men har inte köpt det D:

Medlem

Klurig första fråga. Håller tummarna att jag svarade rätt

Medlem

Nice med mycket tävlingar

Medlem

En vacker dag kanske man tom kommer in på Kazzak innan midnatt så man hinner spela lite också :/ 1100 i kö nu när jag skulle prova att gå in.

Medlem
Skrivet av Sheep:
Skrivet av fanboyen:

De som är intresserade av det här har förmodligen redan hunnit köpa det, mig inkluderad. Bra att ni har dragit igång ordentligt med tävlingarna igen!

Jag är intresserad, men har inte köpt det D:

Samma här!

Medlem

Blir nog att börja spela igen om jag vinner, har massor med gamla minnen. När man tog ner HC modes, Ragnaros, BWL, AQ, ZG över 1550 rating första gången, sen 2k och senare 2,2k. Men samtidigt all jävla tid där man bara satt i Org och snackade skit, väntandet på arena partners att komma online, whinandet från alla 16 åringar och så klart på senare år så har WoW fått den värsta communityn i spelvärlden.

Det tar alldeles för jävla mycket tid dock som det inte känns som man har nuförtiden :/.Blev grymt sugen när jag såg Reckful streama warrior gameplay på Twitch dock!

Jaja, en kort rant bara

Medlem
Skrivet av oudiose:
Skrivet av Hannu:

Tack, men nej tack.

Fan äger inte ens vanilla WoW, Yay!

Brukar hålla med dig. Men jag tycker inte man ska uttrycka sig om någoting man inte provat

Trial mannen, trial.

Inaktiv

Trevlig tävling! Hoppas på vinst så klart!

Medlem
Skrivet av dannekongo:

Bara jag som tyckte vanilla var som ett enda chaos, bättre när BC kom och det vart lite struktur i spelet. förövrigt så har MoP varit helt ok hitills. bättre än cataclysm iaf.

Det vart delvis det som vart charmen hur wow spelas idag spelades det av toppguilderna, så som MoX,Nihilium osv som jag bla i spelade i.

Sen vart det även svårt(givetviss vart man 40 pers och det vart förlåtande och vissa vart sämre speciellt gemfört med idag.

Då gamers är bättre idag än förr speciellt i wow.
Men gemförr du loatheb naxx 40 med lothebb i wotlk är han ett skämt.

Inte nog med detta alla pottar och buffs du vart tvungen att fixa.

Problemet blizz alltid gjort och aldrig fattar i wow.

Har du ett spel som wow måste du göra spelet svårare ju längre du har det för spelare blir bättre och spelarbasen av bra/bättre spelare blir fler dvs du kanske måste ha 4 faser på bossen ist för 3, och 4 spells i varje fas istället för 3.

Sen ska du ha någon mechanic som synkar bossen mellan faserna oxå.

istället gör blizzard att dom slänger ihopa massa bossfighter ökar siffrorna endast istället för fokusera på göra det svårt att du ska dodga saker oftare och varje klass har något o göra istället för bara stå och heala hela tiden.

ett bra exempel är razorgore i bwl back in the days hunters kitade, druider sleepade, tanksen tanka hörnen, roguesen intruptade/blindade.

LoS tankande.

idag är boss fighterna 4-5 spells en fas healers bara healar dps dpsar och dodgar eld då och då.

Det är för lätt, och därav blev gamet noobvänligt och tråkigt skit

Medlem

Jag är verkligen tveksam på detta men det nya pet battle systemet verkar skoj... Pokemon MMO?
Men får se om det blir att testa eller ej, beror helt på om jag vinner eller ej

det vekar nice men hade hellre vunnit längre wow tid att spela det blir dyrare i längden

Medlem

Hoppas man vinner nu då. MoP är inget jag kan prioritera just nu, så detta skulle inte vara helt fel.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vars är eran recension?

Personligen ser jag helst MMO-recensioner som har lite mer speltid bakom sig, och inte så snart efter release. Om det ska komma något nu så kan det vara "första intrycken" eller något i den stilen.

Exakt! T o m recensionerna för ett spel som Diablo3 dök upp på tok för tidigt. Hade de istället väntat ett tag och känt på AH/replayability hade nog metavärdet varit betydligt närmare det mer verklighetstrogna snittet satt av användarna.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Om jag vinner, betalar ni då månadskostnaden för mig också? Annars känns det som ett straff...

Medlem

Ja man kan ju alltid hoppas

12
Skriv svar