"WTF"-story som dlc för Assassin's Creed III

Robot
"WTF"-story som dlc för Assassin's Creed III

Ubisoft planerar att släppa en knasig del av Assassin's Creed III-storyn som dlc. "Du kan aldrig gissa vad det är", säger de.

#assassins-creed-iii, #ubisoft


Medlem
"WTF"-story som dlc för Assassin's Creed III

Är ganska skeptisk gentemot AC3 då jag har sett bra spelserier gått i stupet (Läs: Call of Duty) men hoppas verkligen att de lyckas med sin nya spelmotor och allt så att vi får en värdig uppföljare
Sen att de kör med DLC som är lite mer av den ovanliga sorten är bara bra då jag har sett spel använda storyn som DLC vilket är förjävligt minst sagt.

Medlem

"Vad tror du att detta tokiga/crazy/wtf-material kan vara?"

Jag gissar på att man köper till Ubis gamla DRM.

"Vi vet att alla inte kommer köpa det."


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Är ganska skeptisk gentemot AC3 då jag har sett bra spelserier gått i stupet (Läs: Call of Duty) men hoppas verkligen att de lyckas med sin nya spelmotor och allt så att vi får en värdig uppföljare
Sen att de kör med DLC som är lite mer av den ovanliga sorten är bara bra då jag har sett spel använda storyn som DLC vilket är förjävligt minst sagt.

Själv tycker jag att AC serien är en av de få som faktiskt blir bättre och bättre för varje spel och lär sig från sina misstag.

Längtar till 3'an <3

Medlem
Skrivet av Johan3043:
Skrivet av MrPeters:

Är ganska skeptisk gentemot AC3 då jag har sett bra spelserier gått i stupet (Läs: Call of Duty) men hoppas verkligen att de lyckas med sin nya spelmotor och allt så att vi får en värdig uppföljare
Sen att de kör med DLC som är lite mer av den ovanliga sorten är bara bra då jag har sett spel använda storyn som DLC vilket är förjävligt minst sagt.

Själv tycker jag att AC serien är en av de få som faktiskt blir bättre och bättre för varje spel och lär sig från sina misstag.

Längtar till 3'an <3

Påstod aldrig att de tidigare spelen var dåliga, syftade mer på att spelserier som har hållit på en längre tid kommer till slut krascha på ett sätt eller annat vilket jag hoppas inte händer AC3...

Sen varför folk börjar köra tummen ner när jag säger vad jag tycker gentemot AC3 och att jag hoppas att AC3 blir bra förstår jag inte...

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Johan3043:
Skrivet av MrPeters:

Är ganska skeptisk gentemot AC3 då jag har sett bra spelserier gått i stupet (Läs: Call of Duty) men hoppas verkligen att de lyckas med sin nya spelmotor och allt så att vi får en värdig uppföljare
Sen att de kör med DLC som är lite mer av den ovanliga sorten är bara bra då jag har sett spel använda storyn som DLC vilket är förjävligt minst sagt.

Själv tycker jag att AC serien är en av de få som faktiskt blir bättre och bättre för varje spel och lär sig från sina misstag.

Längtar till 3&#039;an &lt;3

Påstod aldrig att de tidigare spelen var dåliga, syftade mer på att spelserier som har hållit på en längre tid kommer till slut krascha på ett sätt eller annat vilket jag hoppas inte händer AC3...

Sen varför folk börjar köra tummen ner när jag säger vad jag tycker gentemot AC3 och att jag hoppas att AC3 blir bra förstår jag inte...

Ah jag missförstod vad du menade hehe! Ja jo spel serier har oftast gått ner i stupet som du säger efter en längre tid med en serie men detta ser ju väldigt bra ut må jag säga! Med en ny Creative Director och att de har tagit sig tiden att skapa spelet "Ca 2-3 år nu" så ser det ut som att de verkligen satsar på att sätta höga standarder på denna serien.

Den svagaste delen nu tycker jag är Multiplayern. När man spelar AC Revelations MP då är det typ det enda försvaret man har är att stunna personer eller lägga en stun grenade. Detta är väldigt enformigt i längden och hoppas de har förbättrat de rejält nu till 3'an för jag älskar konceptet av MP delen men utförandet är lite halv taskigt.

Medlem
Medlem

Zombie president!

Medlem
Skrivet av Warwick:

zombieläge

exakt vad jag tänkte!

Medlem
Medlem

ZombieSlaugther`s Creed 3

Kommer det vara som i något annat spel, att alla DLC:er redan finns i spelet / skivan, och blir upplåsta av någon kod?

Ja, Zombieläge är det nog.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av apocalypse101:

Zombies...!

Eller Aliens, fast antagligen zombies.

Medlem
Skrivet av Ro&#039;NiN:
Skrivet av Warwick:

zombieläge

exakt vad jag tänkte!

haha jag med x)

"we gotta have some zombies, bitches love zombies"

Medlem

Hoppas verkligen inte de besudlar spelet med zombies!
Vad är det med folk måste det finnas zombie i varje spel?

Hoppas detta tokiga/crazy/wtf-material är typ en goty samling där du kan köpa hela AC 3 samlingen.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Hoppas då på en helt annan liten story som inte alls har med Huvudkaraktären att göra. Dvs att man styr en annan


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Man träffar en indiankvinna vid namn Pokemyhotass och sen kör så fjädrarna ryker tills General Custer kommer och förstör festen?


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

MUUU! MUU!!

Lyssna! Hör ni? Jag tror det är mjölkning på G!


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem

signatur

Nämen!

Medlem

Struggle: Sjukt kul bild. Första gången jag set den här på fz. Han ger verkligen ancient astronaut teorin trovärdighet genom att se ut som Londo från Babylon5. Hehe.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

otippat wtf innehåll some inte alla kommer köpa

jag gissar på en homosexuell dating sim med desmond och niles

Det vore otippat

Medlem

kan det vara att det funkar att spela?


signatur

En Gång Pc Alltid Pc.

1
Skriv svar