Jakten på spelvärldens lyckligaste NPC (del 1)

Medlem

Riktigt bra!!!!

Medlem

Haha, bästa jag läst på länge. Mer!

Medlem

Sjukt rolig läsning! Ser fram mot nästa artikel!

Medlem

Extremt roande artikel! Riktigt taggad på nästa del!

Medlem

Det är alltid lika mysigt att läsa Martinssons fördjupande artiklar på en fredagskväll

Keep em coming


signatur

Game long and prosper

Medlem

Extremt bra artikel! Jag har de senaste 30 minuterna garvat så jag gråtit. Nästan så jag undrar varför ingen granne ringer på och undrar om allt står rätt till. Hur som helst, sjukt bra artikel. Jag har inte garvat så här mycket på riktigt, riktigt länge!

Medlem

Ser fram emot en uppföljare


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

tka
Medlem

Haha, nästan lika bra som damnyouautocorrect

Medlem
Skrivet av Remus:

WTF did i just read?

Well, Remus, as you obviously don't speak swedish i suggest you try running the pages through Google translate to get a rough idea of what the article is about.

Medlem

Jag får medge att tårarna började rinna vid sida 5, satt och skrattade som en galning här mitt i natten, undrar vad grannarna tror

Medlem

grymt rolig artikel! garvade läppen av mig! artikel i toppklass!

Skägg.
10 Chambers

Läser man inledningen står det att denna del har publicerats i Superplay tidigare, nästa del är dock helt ny.


signatur
Medlem

Mycket roligt. Nu antar jag att nästa del redan är skriven, men jag tror att artikeln skulle bli ännu roligare om den skruvades upp till att vara ännu mer seriös och skriven som om det faktiskt vore en socialantropolog eller sociolog som skrivit det. Dvs., mer som en "vetenskaplig rapport". Då hade effekten blivit ännu mer extrem... men det är roligt som det är nu med

Medlem
Citat:

Maid: Jag kan inte ta hand om allt och alla.
Citizen: Men det är ju fruktansvärt!
Maid: Det är inte vad min man tycker.
Citizen: Men det är ju fruktansvärt!
Maid: Och han jobbar hela dagen också…
Citizen: Men det är ju fruktansvärt!
Maid: Gå härifrån, säg inte sådana saker.
Citizen: Men det är ju fruktansvärt!
Maid: Men det är ju fruktansvärt!
Citizen: Det är vad jag alltid brukar säga!

Det var nog det roligaste jag läst på länge!

Störtskön artikel!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Kul artikel, bra jobbat!:D

Roligt att ni gillar den!

Som några (och även artikeln själv) påpekar: ja, den här publicerades för några år sedan i Super PLAY. Men de kommande delarna i denna viktiga artikelserie är nyskrivna. Jag har helt enkelt gett mig ut npc-jakt igen!

Medlem

hahaha, fantastiskt rolig läsning, underbar artikel!

Medlem

"Hon gör inga ansatser att erbjuda Alvin någon mat, och pojken verkar inte heller förvänta sig detta. Det är fruktansvärt att se."

Haha, måste älska The Witcher serien


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Detta borde göras med nyare spel och jämföra, typ skyrim, witcher 2 osv.

Medlem
Skrivet av Woffen:

Detta borde göras med nyare spel och jämföra, typ skyrim, witcher 2 osv.

Ja, det står ju i slutet av artikeln att de kommer fortsätta jakten på spelvärldens lyckligaste npc:er i nyare spel.

Medlem

Jag kan inte sluta tänka att det låter som vilket random BigBrother-avsnitt som helst..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Skrivet av Woffen:

Detta borde göras med nyare spel och jämföra, typ skyrim, witcher 2 osv.

Märkligt. Lånade ut just dessa spel till en viss Johan Martinsson förra veckan. VAD KAN DET BETYDA???!!!


signatur

Kittens are for real!

Medlem

Så uppmärksam är man Ser fram emot resultatet, haha

Medlem

Skrattar så tårarna rinner!
Min sambo kommer fram till skärmen, läser några rader, skakar på huvudet och suckar. "Jätteroligt...." Säger hon och går därifrån.
Med ett stort smile säger jag till henne att hon som straff för bristande humor ska få steka kött i sju timmar. Hon tittar på mig igen, himlar med ögonen och mumlar något om att jag är knäpp.

(Tror min sambo är en NPC...)

12
Skriv svar