Dishonored har gått guld

Robot
Dishonored har gått guld

Arkane Studios smygiga rollspelsmörsare är klart. Detta firar de med att tävla ut en gyllene mask.

#arkane-studios, #bethesda, #dishonored


Medlem
Dishonored har gått guld

Jippii!

Medlem

Skönt att höra. Vore riktigt tråkigt med förseningar när man är så peppad inför spelet.

Medlem

Det blir ett köp


signatur

Burn in the light.

Medlem
Medlem

Om det ska släppas den 12e okt så lär det ju varit på håret att det blev färdigt i tid. Logistiskt sett.

Masken var ju dessutom ful som stryk. Varför inte göra den som är på omslaget?

Medlem

Sweeeeeeeeet!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Medlem

Bara jag som tänker på Cyrax från MK när jag ser den där masken? Det lär bli ett köp av dishonored, fast jag kommer nog vänta på fz:s recension, bara för att vara på den säkra sidan.

Medlem

För mycket bra spel i oktober och tok för lite pengar !

Medlem

Games For Windows... :/

Medlem

Games för Windows live... Nä det blir inget köp av detta iaf.

Medlem
Skrivet av Hanga:

Games för Windows live... Nä det blir inget köp av detta iaf.

Skrivet av windowmaker:

Games For Windows... :/

Ja, det står "games for windows" på omslaget. Det är ju tur, för det betyder att spelet är till PC. Inget annat!

"Games for windows" och games for windows LIVE" är två HELT skilda saker.

Det är kul att ni beter er som experter på DRM och säger att ni inte köper ett spel om det har GfWL, men ändå vet ni inte ens vad det är.


signatur

Imperator

Medlem

Kontroller och UI är separat utvecklade för PC och konsoll i det här spelet, vilket ytterligare säkerställer att PC-versionen verkligen är för PC.

Medlem

Förbokat, sett varende utvecklar video, gameplay video, webisode, förtitt, intervju och läst allt som går att läsa om det... det här spelet kommer att piska stjärt och jag hoppas att det kommer att peta ned Half-life 2 som världens bästa spel på min lista.

Finns inget spel jag längtar mer efter... skulle kanske vara The last of us i så fall.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Synd att den väldigt snygga masken är gjord i paper mache.

Medlem

Jag som nästan aldrig förhandsbokar ett spel – tror det har skett en gång tidigare – sveptes med och la en bokning på det här i dag. Åh vad fint det ser ut!

1
Skriv svar