The Sims 3: Årstider

Inaktiv

Om det är det här som de "riktiga fansen" av serien vill ha så fine, be my guest. Det som gjorde mig sur var dock när Sims 3 släpptes utan att innehålla alla de förbättringar och innovationer som kommit till Sims 2 via expansioner. Att återuppfinna hjulet och kräva extra betalt för det är inte okej, kort och gott.

Medlem

Ursäkta men när fan ska folk lära sig?

Finns det en marknad för något så är det väl klart man ska satsa på det. Ni borde nog behöva gå ett par år extra i skolan tror jag.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Ursäkta men när fan ska folk lära sig?

Finns det en marknad för något så är det väl klart man ska satsa på det. Ni borde nog behöva gå ett par år extra i skolan tror jag.

Kan inte hålla med mer... inte så att det är en direkt något nytt att man satsar på något som funkar


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

som den envetna sims 3 spelare man är ser man fram emot årstider mycket...........mmmmmmmm frysta sims


signatur

no i will not go loladin no not at all

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

The Sims Årstider, nu tror jag att dom börjar få slut på titelnamn, sjukt överdrivet vad många The sims spel som dom hittar på, och detta är endast för att lura av ungarnas föräldrar pengar till dessa skittitlar!

Kan dom inte vara kreativa och göra ett helt nytt spel istället?

Det är ju bara att kolla Origin shopen, hälften av alla spel där är The Sims spel, skratttretande ju.....

Men behöver det verkligen vara så fancy titel på ett The Sims-spel? Titeln förklarar ju bara vad det är, det behövs ingen ball titel tycker jag, det är inte det viktiga i ett spel för mig


signatur

"Ungefär lika användarvänligt som en ihoprullad skallerorm"

12
Skriv svar