Mount & Blade II utannonserat – första teasern

Robot
Mount & Blade II utannonserat – första teasern

Redo för blodiga, medeltida strider? Bra, för Mount & Blade II: Bannerlord är just bekräftat och vi har den första teasern.

#nyhetstips, #taleworlds-entertainment, #mount-blade-ii-bannerlord, #mount-blade


Medlem
Mount & Blade II utannonserat – första teasern

War of the roses kan slänga sig i väggen. Är detta ens hälften så bra och moddbart som M&B är så lär det vara en väldigt effektiv parasit som livnär sig på min fria tid.

Inaktiv

Videon var fullständigt värdelös (som flera andra teasers). Hade räckt om de skickat ut ett pressmeddelande istället.

Spelet är däremot högst intressant. Ser fram emot att få veta mer om uppföljaren.

Inaktiv

Schyst, jag hoppas att motorn blir grym, för det är moddarna som kommer att äga detta spel. waaagh pc!

Medlem

"Större blodigare och mer intensivt" låter alldeles utmärkt. Har saknat blodet en del i tidigare spelen. Marken ska färgas röd av blod under de våldsamma sammandrabbningarna på min väg mot tronen

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

YESSSS!!! Längtar redan


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

jag hoppas på:
1. inga fire arms
2. möjligheten att kunna bygga egna byar / städer
3. att man kan få övertagna byar att prudusera gubbar från sitt eget lag. (så att man inte får massor av -moral om man rekruterar från sin egen by..)
4. vagnar etc
5. förbätrade möjligheter (eller få möjligheten) att göra sitt eget handels bolag typ
och sen en del annat


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av morfin91:

jag hoppas på:
1. inga fire arms
2. möjligheten att kunna bygga egna byar / städer
3. att man kan få övertagna byar att prudusera gubbar från sitt eget lag. (så att man inte får massor av -moral om man rekruterar från sin egen by..)
4. vagnar etc
5. förbätrade möjligheter (eller få möjligheten) att göra sitt eget handels bolag typ
och sen en del annat

facepalm

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Medlem
Skrivet av Menige_Erik:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Som man längtat!

Medlem

Alright, ska ta och träna mig på War of the Roses inför detta


signatur

Game long and prosper

Medlem

Känner mig redigt pepp på det här. 1:an åt med rätta upp ett halvår av mitt liv. Kan de undvika snedstegen med senaste firearms-expansionen och få ihop en grundbult med grafikmotor och funktionalitet så kan det här bli hur bra som helst. Med ett av världens (jo faktiskt) främsta modcommunities i ryggen kommer det här moddas till perfektion.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Buio:

Videon var fullständigt värdelös (som flera andra teasers). Hade räckt om de skickat ut ett pressmeddelande istället.

Spelet är däremot högst intressant. Ser fram emot att få veta mer om uppföljaren.

När blev det teasers, trailers och grafik som avgör om spelet är bra? Mount & Blade är ett spel som jag verkligen älskar att spela och förlora på.

Hoppas dom inte förstör spelet med flashig grafik hit och dit. Ännu mera innehåll, vapen och allt som hör till! Där ska fokusen ligga! Inte på att trailers och annat ska se "snyggt" ut för att det ska bli coolt. Det är redan coolt som det är!

Medlem

Hur kan en så ful teaser få mig så exalterad?

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Buio:

Videon var fullständigt värdelös (som flera andra teasers). Hade räckt om de skickat ut ett pressmeddelande istället.

Spelet är däremot högst intressant. Ser fram emot att få veta mer om uppföljaren.

När blev det teasers, trailers och grafik som avgör om spelet är bra?

Det påstod han väl aldrig?

Medlem

så som man väntat på detta!

Medlem

Åhå fasen vad trevligt! Back to basics, inga krutvapen tack!

Medlem

Ja detta gillas!

Medlem
Medlem

ÄNTLIGEN!!! Fatta vad grymt det skulle vara om multplayern hade samma "spelform" som singelplayer. Om vi tänker tillbaka på ettan då. ..Inte bara striderna då det vill säga.


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

Det tog då en väldans lång tid, och trailern säger inte mycket heller. Synd är också att de med stor sannolikhet har förlorat en stor del av sin marknad till andra titlar pga av sin slöhet.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Fan va man längtat!

Medlem

Men hallå!? Jag tipsade också för den här trailen och jag får inget tips tack? Hedningar!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Havocado:

Åhå fasen vad trevligt! Back to basics, inga krutvapen tack!

Håller med! Det kan ändå moddarna fixa eller att skaparna gör en expansion

Medlem

Fantasiskt! Väntar med stor spänning

Medlem

Har lagt ner fruktansvärt många timmar i Mount & Blade! Härligt med en tvåa!

Medlem

Dregel...... Happy camper.

1
Skriv svar