Halo 4 – se alla promethean-vapen

Robot
Halo 4 – se alla promethean-vapen

Det sprakar och fräser när de orangea vapnen från den nya fienderasen bränner av sina rundor. Se i FZ Play!

#halo-4, #343-industries


Halo 4 – se alla promethean-vapen

Scattergun= shotgun?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Wow, så otroligt mediokert. =/

Klat man spelar H4 om man har spelat resten. Man vill ju se om de har förvaltat "arvet".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Förbokat och klart!

Medlem

Förbokade Xbox 360 Halo 4 Limited Edition och Halo 4 Limited Edition. Heuheuheu.

Inaktiv

Förbokat, betalt och redo att spelas!

Medlem
Skrivet av meat4u:

Wow, så otroligt mediokert. =/

It's Halo, whaddya expect?

Medlem

Gillar - med något enstaka undantag - ljuden på dem. Ser något meh ut dock. Peppad ändå. Oktober rullar förhoppningsvis förbi någorlunda fort.

Medlem

Spyr över musikvalet.
HATAR att så pass många trailers har denna skitmusik nu för tiden, vad hände med vanlig trailer musik eller lite smått rockig musik?

Snacka om att försöka fånga p12 publiken som fortfarande tror att sångare som skrillex har uppfunnit nya musikstiler.
Dubstep har funnits sedan 90 talet, electro house sedan 80talet.

Jag hör hellre någon afrikansk amerikan sjunga om droger, horor och sitt tuffa liv i trailers än detta och sådan musik är ju bara idiotisk den också.

Medlem

vill ha vill ha vill ha!!!

adda mig på xbox den som vill spela ^^

gamertag: xxkliverxx

Medlem

Var det bara jag eller var det bara orangea versioner av hagelbrakare, pickadoll, prickskyttegevär, knatterpistol, raketkastare och en vanlig bössa?

Allt det som vi redan har 2 versioner av i Halo?

Nyskapande är ordet...

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Spyr över musikvalet.
HATAR att så pass många trailers har denna skitmusik nu för tiden, vad hände med vanlig trailer musik eller lite smått rockig musik?

Snacka om att försöka fånga p12 publiken som fortfarande tror att sångare som skrillex har uppfunnit nya musikstiler.
Dubstep har funnits sedan 90 talet, electro house sedan 80talet.

Jag hör hellre någon afrikansk amerikan sjunga om droger, horor och sitt tuffa liv i trailers än detta och sådan musik är ju bara idiotisk den också.

Kan hålla med dig om första stycket. Musikvalet har verkligen förstört känslan av atmosfären i Halo som gör Halo så unikt från allt annat.

Medlem
Skrivet av Preath:
Skrivet av Ztreek:

Spyr över musikvalet.
HATAR att så pass många trailers har denna skitmusik nu för tiden, vad hände med vanlig trailer musik eller lite smått rockig musik?

Snacka om att försöka fånga p12 publiken som fortfarande tror att sångare som skrillex har uppfunnit nya musikstiler.
Dubstep har funnits sedan 90 talet, electro house sedan 80talet.

Jag hör hellre någon afrikansk amerikan sjunga om droger, horor och sitt tuffa liv i trailers än detta och sådan musik är ju bara idiotisk den också.

Kan hålla med dig om första stycket. Musikvalet har verkligen förstört känslan av atmosfären i Halo som gör Halo så unikt från allt annat.

http://www.youtube.com/watch?v=2O9K7E3lDRU piffa till den här låten å släpp den till 4ans trailer så hade det varit bra, finns folk som verkligen HATAR dubstep och electrohouse.

Medlem

Loadouts, perks, killcam, domination, vad hände med "halo" i halo 4? Jag hoppas verkligen att vi får Halo 5 och inte Call of Duty in space 5

Medlem

Liksom i COD 4 dyker det upp en tio-poängare för varje kill man gör. Hoppas bara att de inte ökar poängen per kill för varje spel som kommer, liksom i Modern Warfare-trilogin.

Medlem

Tramsinlägg raderade.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Spyr över musikvalet.
HATAR att så pass många trailers har denna skitmusik nu för tiden, vad hände med vanlig trailer musik eller lite smått rockig musik?

Snacka om att försöka fånga p12 publiken som fortfarande tror att sångare som skrillex har uppfunnit nya musikstiler.
Dubstep har funnits sedan 90 talet, electro house sedan 80talet.

Jag hör hellre någon afrikansk amerikan sjunga om droger, horor och sitt tuffa liv i trailers än detta och sådan musik är ju bara idiotisk den också.

Detta är musiken dom flesta nu för tiden tydligen gillar. Deal with it

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Spyr över musikvalet.
HATAR att så pass många trailers har denna skitmusik nu för tiden, vad hände med vanlig trailer musik eller lite smått rockig musik?

Snacka om att försöka fånga p12 publiken som fortfarande tror att sångare som skrillex har uppfunnit nya musikstiler.
Dubstep har funnits sedan 90 talet, electro house sedan 80talet.

Jag hör hellre någon afrikansk amerikan sjunga om droger, horor och sitt tuffa liv i trailers än detta och sådan musik är ju bara idiotisk den också.

Ditt argument är helt orimligt. Det finns inget definitivt eller absolut när det gäller subjektiva ting som musik då det är helt och hållet upp till personen. Dubstep är vad som är hett just nu och om du inte gillar det så är det helt okej men det ger dig inte rätt att kalla personer som gillar det för ignoranta p12'or.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Spyr över musikvalet.
HATAR att så pass många trailers har denna skitmusik nu för tiden, vad hände med vanlig trailer musik eller lite smått rockig musik?

Snacka om att försöka fånga p12 publiken som fortfarande tror att sångare som skrillex har uppfunnit nya musikstiler.
Dubstep har funnits sedan 90 talet, electro house sedan 80talet.

Jag hör hellre någon afrikansk amerikan sjunga om droger, horor och sitt tuffa liv i trailers än detta och sådan musik är ju bara idiotisk den också.

Jag älskar dubstep.
Och i viss mån är det Skrillex gör väldigt unikt. Genialiskt om du frågar mig. Och jag är några år äldre än 12.

Som sagt, musik är helt subjektivt och det ter sig endast någorlunda konstigt att objektifiera kring något sådant.

So, let us get back to topic!


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av zobino:

Detta är musiken dom flesta nu för tiden tydligen gillar. Deal with it

Skrivet av hänt:

Ditt argument är helt orimligt. Det finns inget definitivt eller absolut när det gäller subjektiva ting som musik då det är helt och hållet upp till personen. Dubstep är vad som är hett just nu och om du inte gillar det så är det helt okej men det ger dig inte rätt att kalla personer som gillar det för ignoranta p12'or.

Skrivet av Brain:

Jag älskar dubstep.
Och i viss mån är det Skrillex gör väldigt unikt. Genialiskt om du frågar mig. Och jag är några år äldre än 12.

So, let us get back to topic!

Ursäkta allihopa, jag var något upprörd när jag skrev inlägget.

Electro house och dubstep tilltallar inte så många som vanlig rock, pop, hiphop och metal, därav anser jag att musikvalet var rejält korkat och dumt av företaget.

Musiken är för 'ny' för att användas så vardagligen i TV,Film och Spelindustrin.
om 5 år när folk 10-50 vant sig med musiken rent allmänt så ja, kanske.

Dubstep och Electrohouse är mer inriktad till en yngre generation än en äldre.

phi
Medlem

Själv börjar jag närma mig 30 år och är så förbannat less på gubbrock, metal av alla de slag och blingbling-hiphop.

Ser hellre att utvecklare vågar testa något annat för en gång skull och som någon skrev så är det dubstep som är "inne" just nu och även den snabbast växande musikgenren på väldigt länge. Så att slänga in t.ex en 90-tals metallåt i en trailer för Halo 4 vore otroligt korkat och opassande för spelet enligt mig.

Men lyckligtvis så är smaken som baken. Delad och full av skit.

För övrigt så är jag inte särskilt taggad inför Halo 4. Jag upplever att serien har tappat det där "magiska" som den en gång hade.

1
Skriv svar