Wow och min mail har blivit hackad.. Något förslag?

Medlem
Wow och min mail har blivit hackad.. Något förslag?

Hej på er! Min mail och wow har blivit hackad. Jag har väl inte spelat wow på ca 8 månader nu. men när jag skulle logga in och köra så var det ju hackat.. likaså min mail.. ( har typ bara mailen till wow)

Nu är det hur man ska göra? Min mail är ju till hotmail (Värdelöst)
Vill ju ha över spelet till min gmail ist..

Jag har testat med:

1. Få tillbaka min hotmail.. Dom vill ha info om massa skit som jag inte ens kommer ihåg.. Risplockaren har även bytat ut min secret password till några Kina täcken.. Kan typ ej få tillbaka min email..

2. Recovery på wow.. Men det leder bara till min gamla mail, som jag inte kan komma in på.. har även försökt att kontakta blizzard på hacks@blizzard.com med info om mitt wow acc plus skickat bild på mitt ID..

Dom svarade bara såhär:

This is an automatic message to let you know that Blizzard Entertainment's Hacks & Anti-Piracy team has received your report.

Due to the volume of email we receive, this may be the only response you receive from us regarding this report. Rest assured that your report will be handled appropriately.

The hacks mailbox is unable to provide support for the following issues:

-Recovering lost or stolen Battle.net accounts.
-Replacing damaged, lost, or stolen CD keys.
-Replacing lost or stolen in-game items.
-Requests for technical support or gameplay hints.

For additional information, or if you believe your account has been compromised, please visit our Account Security page (http://www.battle.net/security/). This page contains resources you can use to improve your security and recover your account. You can also submit a Customer Support ticket on our Support Site (http://www.battle.net/support/).

It is Blizzard’s goal to combat cheating and hacking on multiple fronts, and we realize this effort will be impossible without support from our players. We appreciate your contribution to our efforts to diminish cheating and hacking within the Battle.net community.

Thank you for your support!

Hur i helvete ska jag göra...? Börjar bli less på det här nu..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Du kan testa att ringa deras support gratis via skype.

https://eu.battle.net/support/en/article/contact

Kanske kan få mer personlig hjälp där?


signatur

Videomupp

Medlem

när detta hände mig gjorde jag bara ett nytt battle.net konto och kontakta dom via supporten som finns där och så kunde dom fixa det genom den tog kanske 2-3 dagar bara.

Medlem

Blizzards telefonsupport brukar vara ganska bra. När mitt konto var hackat ringde jag supporten och hade tillbaka mitt konto efter ca 5 minuter. Var dock flera år sedan om det nu skulle spela någon roll.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Alair:

när detta hände mig gjorde jag bara ett nytt battle.net konto och kontakta dom via supporten som finns där och så kunde dom fixa det genom den tog kanske 2-3 dagar bara.

Gjorde så du sa nu. Får se vad dom skriver! Hade du blivit av med e-posten också?

Går inte detta så får jag försöka ringa dom!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av Alair:

när detta hände mig gjorde jag bara ett nytt battle.net konto och kontakta dom via supporten som finns där och så kunde dom fixa det genom den tog kanske 2-3 dagar bara.

Gjorde så du sa nu. Får se vad dom skriver! Hade du blivit av med e-posten också?

Går inte detta så får jag försöka ringa dom!

ja jag blev av med mialen också, och då det va en gammal mail så kunde jag inte få tbx den, det saknades för mkt info. men jag fick typ skicka id på mig samt 2-3 koder på spel, har jag för mig också

Medlem

Allt ordnade sig nu! Gjorde som du sa och gjorde ett nytt acc och kontaktade dom. Skrev lite info om mig själv och lösen jag har använt och id. Fick tillbaka det efter 12 timmar till min andra mail


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar