FZ Play – Hetaste spelen i oktober

Robot
FZ Play – Hetaste spelen i oktober

Spelhösten rullar igång på allvar, FZ hjälper dig att vaska fram guldkornen.


Medlem
FZ Play – Hetaste spelen i oktober

Xcom Trevligt

Testpilot

Oktober är en mycket fin spelmånad , Xcom och Dishonored , många fina speltimmar väntar!

Geeks Gaming
Medlem

Trots att det är 5e spelet i serien är jag väldigt sugen på AC3.

Någon som vet hur ps3-versionen håller sig mot 360-versionen, eller bara i allmänhet? Brukar lira på 360n men har skaffat ps3 nyligen och föredrar den.

Bl a för att Microsoft låser mitt livekonto när det virtuella kreditkortet går ut för betalning.

Dishonored ser väldigt nice ut. Avvaktar recension.

KoP
Medlem

Dishonored och Forza Horizon för egen del i Oktober. Sen blir det inte mycket annat förräns nästa år.

Medlem
Skrivet av foock:

Trots att det är 5e spelet i serien är jag väldigt sugen på AC3.

Någon som vet hur ps3-versionen håller sig mot 360-versionen, eller bara i allmänhet? Brukar lira på 360n men har skaffat ps3 nyligen och föredrar den.

Bl a för att Microsoft låser mitt livekonto när det virtuella kreditkortet går ut för betalning.

Dishonored ser väldigt nice ut. Avvaktar recension.

De tidigare spelen i serien har fungerat utmärkt på ps3, så det ska förhoppningsvis inte vara några problem.

Medlem

Dishonored ser bara bättre och bättre ut... och även Xcom måste inhandlas, demot var ju bra.

Medlem

Kände bara ett sug efter Dishonored

Medlem
Skrivet av foock:

Trots att det är 5e spelet i serien är jag väldigt sugen på AC3.

Någon som vet hur ps3-versionen håller sig mot 360-versionen, eller bara i allmänhet? Brukar lira på 360n men har skaffat ps3 nyligen och föredrar den.

Bl a för att Microsoft låser mitt livekonto när det virtuella kreditkortet går ut för betalning.

Dishonored ser väldigt nice ut. Avvaktar recension.

Kan rekommendera Ps3 versionen, är inte 100% säker men jag skulle tro att Ps3 var lead platform för utvecklingen så det kan bli den bättre versionen. Om inte så har Sony i alla fall sett till så Ps3 versionen får en timme extra exclusivt material, nå uppdrag o så.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Hur i helvete kan INTE Euro Truck Simulator 2, och Farming Simulator 2013 vara med?!

BUUUUUUUU.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Hur i helvete kan INTE Euro Truck Simulator 2, och Farming Simulator 2013 vara med?!

BUUUUUUUU.

Jag har svar: För dem suger

Medlem

Var är Pokémon Black & White 2???

Medlem
Skrivet av Wildtigaah:
Skrivet av totte1015:

Hur i helvete kan INTE Euro Truck Simulator 2, och Farming Simulator 2013 vara med?!

BUUUUUUUU.

Jag har svar: För dem suger

Hur vet du det? Du har ju inte spelat dem

Skrivet av bookoo2000:

Xcom Trevligt

"Xcom" är ett annat spel som är på gång; "Xcom: Enemy Unknown" - är däremot det som kommer snart


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det som jag är mest taggad för är AC3 får se hur Dishorned och Xcom blir

Inaktiv

Först "Carrier Command: Gaea Mission" och snart "Xcom: Enemy Unknown"!

Medlem

Command & Conquer Collection kommer ut den 5:e Oktober också, tagga tagga för nostalgi

Medlem

NBA 2k13 är enligt mig det hetaste spelet i Oktober Men smaken är som baken.

Medlem

The Walking Dead Ep 4 snart här. Ett av släppen jag ser mest fram emot.

1
Skriv svar