Total War: Shogun 2 får modkit och Steam Workshop

Robot
Total War: Shogun 2 får modkit och Steam Workshop

Lek med variabler och skapa dina egna enheter när Assembly Kit till Shogun 2 numer finns ute.

#total-war-shogun-2, #creative-assembly


Total War: Shogun 2 får modkit och Steam Workshop

Europa Barbarorum/Roma Surrectum/Stainless steel på denna motor...

Medlem
Medlem

Kul!

Undrar dock hur det skulle sett ut om vi fått sånt här tidigare till tex Rome och Empire/Napoleon... Känns som att det hade varit rätt bra.


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Medlem

Fan vad nice, finns ett mod till något äldre TW spel där de gjort om allt till Warhammer Fantasy, hoppas någon tar sig an detta på en nyare motor

Skrivet av Paiden:

Kul!

Undrar dock hur det skulle sett ut om vi fått sånt här tidigare till tex Rome och Empire/Napoleon... Känns som att det hade varit rätt bra.

Rome och Medieval 2 var båda väldigt modbara spel som gett communiyn massvis med mods. Creative Assembly har fått ta en hel del skit för att de inte gett Empire och Napoleon samma möjligheter.

Medlem
Skrivet av Alphons Alphahane:
Skrivet av Paiden:

Kul!

Undrar dock hur det skulle sett ut om vi fått sånt här tidigare till tex Rome och Empire/Napoleon... Känns som att det hade varit rätt bra.

Rome och Medieval 2 var båda väldigt modbara spel som gett communiyn massvis med mods. Creative Assembly har fått ta en hel del skit för att de inte gett Empire och Napoleon samma möjligheter.

OK!
Jag hade för mig att alla TW fram till nu varit mod-bara men på en väldigt låg nivå där vi inte fått tillgång till speciellt mycket av databaser och dylikt men nu när du säger det så minns jag något om att Rome va rätt öppet. Medieval 2 la jag ifrån mig innan jag hann titta på moddar...
Va väl bara Empire/Napoleon som led av det då, tråkigt nog kanske de som behövde en hjälpande hand från mod-communityn mest, iaf Empire


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

1
Skriv svar