Intensiv storytrailer från Metal Gear Rising

Robot
Intensiv storytrailer från Metal Gear Rising

Under Tokyo Game Show visades en längre trailer upp från kommande Metal Gear Rising: Revengeance. Nu har filmen dykt upp på ett språk som fler av oss förstår. Snabbt, stiligt och brutalt.

#platinumgames, #metal-gear-rising-revengeance


Medlem
Intensiv storytrailer från Metal Gear Rising

En del av mig vill verkligen prova detta.. å andra sidan vill den andra sidan inte det. Episkt filmiskt men frågan är om jag pallar gameplayet..


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Jag gillar såna här spel (devil may cry, bayonetta style) men vette fan om det passar med metal gear solid... denna trailer fick mig och vara mindre skeptisk till spelet... Tror att om man tar det som det är så kan man nog njuta av det...

Medlem

Trycka maniskt på knappar i metalgear-universum kan inte gå fel. Eller?


signatur
Medlem

Kommer spela för storyn men är inte såld på gameplayet.

Men ground zeroes.....MUMMA!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Tycker det påminner kraftigt om Vanquish!!? Slowmotion grejen är total ripoff från just Vanquish, rent grafiskt är det en kopia?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Tycker det påminner kraftigt om Vanquish!!? Slowmotion grejen är total ripoff från just Vanquish, rent grafiskt är det en kopia?

kan man kalla det ripoff när det är samma personer som gjort båda?

Medlem
Skrivet av Herk:
Skrivet av HaZe303:

Tycker det påminner kraftigt om Vanquish!!? Slowmotion grejen är total ripoff från just Vanquish, rent grafiskt är det en kopia?

kan man kalla det ripoff när det är samma personer som gjort båda?

? Hur menar du?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:
Skrivet av Herk:
Skrivet av HaZe303:

Tycker det påminner kraftigt om Vanquish!!? Slowmotion grejen är total ripoff från just Vanquish, rent grafiskt är det en kopia?

kan man kalla det ripoff när det är samma personer som gjort båda?

? Hur menar du?

platinum games gjorde ju vanquish och gör det här spelet också, kojima är bara med och gör story

Medlem

Det visste jag inte, så då kan jag hålla med om att det inte är konstigt alls.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Herk:
Skrivet av joary639:
Skrivet av Herk:
Skrivet av HaZe303:

Tycker det påminner kraftigt om Vanquish!!? Slowmotion grejen är total ripoff från just Vanquish, rent grafiskt är det en kopia?

kan man kalla det ripoff när det är samma personer som gjort båda?

? Hur menar du?

platinum games gjorde ju vanquish och gör det här spelet också, kojima är bara med och gör story

i second that


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

1
Skriv svar