Blizzard buggstädar senaste WoW-patchen

Robot
Blizzard buggstädar senaste WoW-patchen
Medlem
Blizzard buggstädar senaste WoW-patchen

"FZ:s recensent har suttit fjättrad vid spelet sedan dess."

Tror inte det där är förenligt med svensk lag... :/

Redaktör
Skrivet av Manqs:

"FZ:s recensent har suttit fjättrad vid spelet sedan dess."

Tror inte det där är förenligt med svensk lag... :/

Azeroth har andra lagar än Sverige.


signatur
Medlem

"World of Warcraft: Mists of Pandaria-servrarna hostade igång natten mellan måndag och tisdag nästa vecka."

Nu blev det lite fel va?


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Redaktör
Skrivet av 4liv3:

"World of Warcraft: Mists of Pandaria-servrarna hostade igång natten mellan måndag och tisdag nästa vecka."

Nu blev det lite fel va?

Skulle bara kolla att du var med!


signatur
Medlem

Lite förvånad fortfarande över AV.. det är den mest kritiserade saken i spelet, Blizzard kliar sig i röven.

Beta har varit igång för över en miljon spelare 1 år, Blizzard har inte brytt sig om feedback att AV är en själ lös BG.

att man för varje vinst får 7% xp är också en sak jag kliar mig i skallen över.

http://www.youtube.com/watch?v=z9HzCMQLCHg

Såhär såg AV ut sista patchen innan MoP, sådär ser AV ut idag på lvl 90.. redan.. skäms.

Medlem

Spelar någon WoW längre?

Medlem
Skrivet av Hanga:

Spelar någon WoW längre?

Med 5 timmar kö för att komma in på Outland-servern så antar jag att det finns ett par som fortfarande spelar:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Hanga:

Spelar någon WoW längre?

Egentligen inte. Du idlar i Orgrimmar...


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem

man kan säga vad man vill om panda temat men kan inte neka att dom har uppat sig rejält sedan den senaste expansionen. Är inget jätte fan av det asiatiska temat men ändringarna som har gjorts har förbättrade gameplayet åtminstonde. Efter 8 års spelande snart så börjar man ju givetvis tröttna men det har gett en ny gnista till spelet och så här roligt har det inte varit på länge. Väldigt länge.

Medlem
Skrivet av Hanga:

Spelar någon WoW längre?

Håll dig borta är du snäll. Är trött på att se den här kommentaren i varenda WoW-Nyhet/Tråd/Video på internet.

Medlem

Hämtade ut Mists Of Pandaria idag och har precis lagt till det på mitt Battle-konto... nu funderar jag på om jag ska skaffa speltid eller inte.

Medlem
Skrivet av Hanga:

Spelar någon WoW längre?

Runt 9 miljoner aktiva konton, så ja. Eller trodde vad trodde du?

Medlem
Skrivet av Hanga:

Spelar någon WoW längre?

Sjukt, detta inlägg får mig fortfarande att skratta hysteriskt. Helt sjukt.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Hämtade ut Mists Of Pandaria idag och har precis lagt till det på mitt Battle-konto... nu funderar jag på om jag ska skaffa speltid eller inte.

Nej nej, det tar bort lite av hela känslan av att ha köpt expansionen

Medlem

Kom in som nr 1704 nu efter jobet, så nu ska jag ta en dusch, sova ett par timmar, göra en stor kopp kaffe och laga middag. Hoppas bara att jag kommer in någon gång mellan jag ätit och ska gå och lägga mig.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Lite förvånad fortfarande över AV.. det är den mest kritiserade saken i spelet, Blizzard kliar sig i röven.

Beta har varit igång för över en miljon spelare 1 år, Blizzard har inte brytt sig om feedback att AV är en själ lös BG.

att man för varje vinst får 7% xp är också en sak jag kliar mig i skallen över.

http://www.youtube.com/watch?v=z9HzCMQLCHg

Såhär såg AV ut sista patchen innan MoP, sådär ser AV ut idag på lvl 90.. redan.. skäms.

Önskar också att AV var som förr, grymt kul att göra quests och spawna diverse mobs. Tänk hur länge de kunda hålla på, en hel dag innan något lag vann.


signatur

IDKFA

Medlem

När kommer hans omdöme då? Klockan är ju 23.19, den skulle ju komma ikväll

1
Skriv svar