Heder-system infört i League of Legends

Robot
Heder-system infört i League of Legends

Nu kan det löna sig på fler sätt att vara en trevlig med- eller motspelare. Efter varje match går det att belöna dem som har bidragit bäst till stämningen.

#riot-games, #league-of-legends-clash-of-fates


Medlem
Heder-system infört i League of Legends

Vart förvånad då jag loggade in idag och såg att jag fått 1 poäng, kul grej

Inaktiv

Bra initiativ, men Dota 2 har redan haft det här sedan länge, så kallade commendations.

Har haft ganska bra påverkan, men finns inte så mycket uppmuntran till att ge ut såna, man får inga bonusar förutom att folk kanske är villigare att invita dig om dem ser att man är vänlig

Valve kommer säkert finslipa det innan spelet släpps på riktigt

Medlem

Hoppas verkligen att detta skapar en bättre stämning i matcherna, står inte ut med att man får en massa skit för att man inte är proffs.

Medlem

Tycker att jag redan har märkt en mer positiv spelupplevelse trots att det inte varit ute så länge.

Tror detta kan vara en väldigt bra sak, då detta främjar att folk hjälper varandra med en vänlig attityd, istället för att kalla folk noobs och dylikt.

Medlem

När media tar upp heder - klingar det ofta annars dåligt...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Låter som en bra idé, otrevligare community än dota och lol får man leta länge efter... En stor anledning till att jag bara orkade spela ett tiotal matcher innan jag avinstallerade spelen.

Medlem

Idén e skitgrym men, av någon anledning, vilka mer än jag tror att det kommer missbrukas likt många andra liknande tjänster?

Medlem

Sweet, länge sen jag spelade LoL dock, vet inte varför jag slutade då det är ett riktigt bra spel.

Skrivet av Hipshot:

När media tar upp heder - klingar det ofta annars dåligt...

När media tar up heder har det sällan något med heder att göra utan om makt...

Medlem
Skrivet av anon_80744:

Bra initiativ, men Dota 2 har redan haft det här sedan länge, så kallade commendations.

Har haft ganska bra påverkan, men finns inte så mycket uppmuntran till att ge ut såna, man får inga bonusar förutom att folk kanske är villigare att invita dig om dem ser att man är vänlig

Valve kommer säkert finslipa det innan spelet släpps på riktigt

Du har lägre kötid, samt om du har mkt negativt får du 24 timmars low priority.. en anställd går igenom om du överstrider ett visst antal har jag hört.

Medlem

De får gärna införa detta i HoN, även om jag inte tycker stämningen är allt för bedrövlig så är den ju inte bra. Vissa dunderidioter lär ju dock aldrig ändra sig.

Medlem
Skrivet av lcuocoals:

Hoppas verkligen att detta skapar en bättre stämning i matcherna, står inte ut med att man får en massa skit för att man inte är proffs.

Precis, förfärlig stämning i både LoL och HoN om man är nybörjare också en av anledningarna att jag aldrig kommer spela dom heller.
Efter 10-15 matcher av skäll och glåpord så orkar man inte med det mer.


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

De borde göra så att de med låg honor får spela med varandra i största möjliga mån. Då kan rage kidsen skrika fag åt varandra medan trevligt folk har kul tillsammans.

Medlem
Skrivet av Ophe:

De borde göra så att de med låg honor får spela med varandra i största möjliga mån. Då kan rage kidsen skrika fag åt varandra medan trevligt folk har kul tillsammans.

Håller med dig 100%.

Medlem

Det här behövs verkligen, communityn är helt förstörd med alla som tror att dom är proffs (känner några sånna tyvärr)
Kör man för skojjs skull på normals blir man bara kallad "tryhard" :/

Inaktiv

Ännu en feature de kopierat av dota 2.

Men det är ju bra att de lär sig saker av det bästa mobat , lol. blir ju inte sämre av det direkt.

Medlem

Låter som en bra idé, är inte världens största fan av dota liknande spel men ett sånt här system låter som det skulle kunna främja alla onlinespel

Medlem

en bra sak snodd av dota iaf

Medlem
Skrivet av FuzioN:

en bra sak snodd av dota iaf

Snodd av DotA? Har du ens någon aning om vem som gjort orginalDotA hade du aldrig skrivit så haha..

Ontopic så funkar detta väl bra i praktiken, mindre whine behövs i gamen

Medlem
Skrivet av Zpiritual:

Sweet, länge sen jag spelade LoL dock, vet inte varför jag slutade då det är ett riktigt bra spel.

Skrivet av Hipshot:

När media tar upp heder - klingar det ofta annars dåligt...

När media tar up heder har det sällan något med heder att göra utan om makt...

Heders LoL.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av FuzioN:

en bra sak snodd av dota iaf

Snodd av DotA? Har du ens någon aning om vem som gjort orginalDotA hade du aldrig skrivit så haha..

Ontopic så funkar detta väl bra i praktiken, mindre whine behövs i gamen

Wait what? Icefrog?
Han jobbar med Dota 2 nu, inte lol.. så ja, lol snodde idén från Dota 2, ett spel skaparen av Dota jobbar med..?

Medlem

kan man begå hedersmord?:P

Inaktiv
Skrivet av Mykee:
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av FuzioN:

en bra sak snodd av dota iaf

Snodd av DotA? Har du ens någon aning om vem som gjort orginalDotA hade du aldrig skrivit så haha..

Ontopic så funkar detta väl bra i praktiken, mindre whine behövs i gamen

Wait what? Icefrog?
Han jobbar med Dota 2 nu, inte lol.. så ja, lol snodde idén från Dota 2, ett spel skaparen av Dota jobbar med..?

Tagga ned, fanbojzen kommer att gå apeshit annars

Medlem
Skrivet av Mykee:
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av FuzioN:

en bra sak snodd av dota iaf

Snodd av DotA? Har du ens någon aning om vem som gjort orginalDotA hade du aldrig skrivit så haha..

Ontopic så funkar detta väl bra i praktiken, mindre whine behövs i gamen

Wait what? Icefrog?
Han jobbar med Dota 2 nu, inte lol.. så ja, lol snodde idén från Dota 2, ett spel skaparen av Dota jobbar med..?

Icefrog
Steve "Guinsoo" Feak DotA
Steve "Pendragon" Mescon DotA Allstar ect ect ect

Med andra ord så hör Riotgames och många från DotAtiderna ihop så det är ingen tillfällighet.. Men för all del.. Vi kan säga att dom snor.. Dom tar från dom själva.

Medlem
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av Mykee:
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av FuzioN:

en bra sak snodd av dota iaf

Snodd av DotA? Har du ens någon aning om vem som gjort orginalDotA hade du aldrig skrivit så haha..

Ontopic så funkar detta väl bra i praktiken, mindre whine behövs i gamen

Wait what? Icefrog?
Han jobbar med Dota 2 nu, inte lol.. så ja, lol snodde idén från Dota 2, ett spel skaparen av Dota jobbar med..?

Icefrog
Steve "Guinsoo" Feak DotA
Steve "Pendragon" Mescon DotA Allstar ect ect ect

Med andra ord så hör Riotgames och många från DotAtiderna ihop så det är ingen tillfällighet.. Men för all del.. Vi kan säga att dom snor.. Dom tar från dom själva.

för det första ja pendragon gjorde första och inte guinso, dvs i reign of chaos, det hade även inte namnet dota i början.

för det andra guinso tog över sedan snart där efter jobbade icefrog och guinso ihopa. fyi vart det icefrog som gjorde det balanserat och competetive the more you fucking know.

För det andra missuppfattade du mig helt, jag sa det vart bra dom kopierade en bra grej, det är voting systemet som dota2 har(givetvis har andra spel haft detta system dota är inte först men första moba spelet som plockar upp det)

det vart det du inte fattade sen att lol är ett skitspel om man vill ha ett competetive skillbaserat med hög skillcurve/learning curve.

För mig hatar jag låg skillcap spel, pga det ger inget imo, speciellt är du så jävla limiterad av lol, men ett bra casual spel(ja lol är ett casual spel)

varför tror du mw3 är populärt över counter-strike? varför tror du lol har så många spelare? fastän det är noobvänligt för mängden av alla som spelar spel är sämst, och dom klarar ej av att acceptera att vara dåliga dom vägrar inse det, istället försöka att bli bra och inse hur kul det är när du väl är där och är duktig spelare.

lägg in killstreak kombo:s så har du en bra kopia av mw3 casual fps spel

sen är det klart kan vara skönt att slappa till dessa spel spela dom kanske då och då, men inget jag kan spela mycket i längden då man fattar hur iq befriade dessa spelen är och efter ett tag när du är bra på spel eller spelat competetive med high skillcurve spel fattar du hur lite dessa spel har att erbjuda.

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av Mykee:
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av FuzioN:

en bra sak snodd av dota iaf

Snodd av DotA? Har du ens någon aning om vem som gjort orginalDotA hade du aldrig skrivit så haha..

Ontopic så funkar detta väl bra i praktiken, mindre whine behövs i gamen

Wait what? Icefrog?
Han jobbar med Dota 2 nu, inte lol.. så ja, lol snodde idén från Dota 2, ett spel skaparen av Dota jobbar med..?

Icefrog
Steve "Guinsoo" Feak DotA
Steve "Pendragon" Mescon DotA Allstar ect ect ect

Med andra ord så hör Riotgames och många från DotAtiderna ihop så det är ingen tillfällighet.. Men för all del.. Vi kan säga att dom snor.. Dom tar från dom själva.

för det första ja pendragon gjorde första och inte guinso, dvs i reign of chaos, det hade även inte namnet dota i början.

för det andra guinso tog över sedan snart där efter jobbade icefrog och guinso ihopa. fyi vart det icefrog som gjorde det balanserat och competetive the more you fucking know.

För det andra missuppfattade du mig helt, jag sa det vart bra dom kopierade en bra grej, det är voting systemet som dota2 har(givetvis har andra spel haft detta system dota är inte först men första moba spelet som plockar upp det)

det vart det du inte fattade sen att lol är ett skitspel om man vill ha ett competetive skillbaserat med hög skillcurve/learning curve.

För mig hatar jag låg skillcap spel, pga det ger inget imo, speciellt är du så jävla limiterad av lol, men ett bra casual spel(ja lol är ett casual spel)

varför tror du mw3 är populärt över counter-strike? varför tror du lol har så många spelare? fastän det är noobvänligt för mängden av alla som spelar spel är sämst, och dom klarar ej av att acceptera att vara dåliga dom vägrar inse det, istället försöka att bli bra och inse hur kul det är när du väl är där och är duktig spelare.

lägg in killstreak kombo:s så har du en bra kopia av mw3 casual fps spel

sen är det klart kan vara skönt att slappa till dessa spel spela dom kanske då och då, men inget jag kan spela mycket i längden då man fattar hur iq befriade dessa spelen är och efter ett tag när du är bra på spel eller spelat competetive med high skillcurve spel fattar du hur lite dessa spel har att erbjuda.

Vad du babblar om och dina åsikter om spel generellt sagt har ingen frågat efter haha...

Det vi pratade om här är var systemet kommer ifrån och när samma människor använder systemet i olika spel DOM gjort så är det väl ingen som stjäl systemet eller hur?

Simpel logik slår det mesta, att du tar det personligt över internet är bara tråkigt.. För dig.

Medlem
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av Mykee:
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av FuzioN:

en bra sak snodd av dota iaf

Snodd av DotA? Har du ens någon aning om vem som gjort orginalDotA hade du aldrig skrivit så haha..

Ontopic så funkar detta väl bra i praktiken, mindre whine behövs i gamen

Wait what? Icefrog?
Han jobbar med Dota 2 nu, inte lol.. så ja, lol snodde idén från Dota 2, ett spel skaparen av Dota jobbar med..?

Icefrog
Steve "Guinsoo" Feak DotA
Steve "Pendragon" Mescon DotA Allstar ect ect ect

Med andra ord så hör Riotgames och många från DotAtiderna ihop så det är ingen tillfällighet.. Men för all del.. Vi kan säga att dom snor.. Dom tar från dom själva.

för det första ja pendragon gjorde första och inte guinso, dvs i reign of chaos, det hade även inte namnet dota i början.

för det andra guinso tog över sedan snart där efter jobbade icefrog och guinso ihopa. fyi vart det icefrog som gjorde det balanserat och competetive the more you fucking know.

För det andra missuppfattade du mig helt, jag sa det vart bra dom kopierade en bra grej, det är voting systemet som dota2 har(givetvis har andra spel haft detta system dota är inte först men första moba spelet som plockar upp det)

det vart det du inte fattade sen att lol är ett skitspel om man vill ha ett competetive skillbaserat med hög skillcurve/learning curve.

För mig hatar jag låg skillcap spel, pga det ger inget imo, speciellt är du så jävla limiterad av lol, men ett bra casual spel(ja lol är ett casual spel)

varför tror du mw3 är populärt över counter-strike? varför tror du lol har så många spelare? fastän det är noobvänligt för mängden av alla som spelar spel är sämst, och dom klarar ej av att acceptera att vara dåliga dom vägrar inse det, istället försöka att bli bra och inse hur kul det är när du väl är där och är duktig spelare.

lägg in killstreak kombo:s så har du en bra kopia av mw3 casual fps spel

sen är det klart kan vara skönt att slappa till dessa spel spela dom kanske då och då, men inget jag kan spela mycket i längden då man fattar hur iq befriade dessa spelen är och efter ett tag när du är bra på spel eller spelat competetive med high skillcurve spel fattar du hur lite dessa spel har att erbjuda.

Vad du babblar om och dina åsikter om spel generellt sagt har ingen frågat efter haha...

Det vi pratade om här är var systemet kommer ifrån och när samma människor använder systemet i olika spel DOM gjort så är det väl ingen som stjäl systemet eller hur?

Simpel logik slår det mesta, att du tar det personligt över internet är bara tråkigt.. För dig.

därför du vart tvungen att rösta ner mig?
snälla personligt? nej faktum är att du inte kunde läsa min rad, jag skriver även att dota2 är inte först med det jag sa den vart en bra sak att ta ifrån dota2.

mer än det? inget annat, men du är uppenbarligen säkerligen en lol fanboy eftersom du tar illa vid dig.

1
Skriv svar